תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - VeeamON Tour

Veeam מגלה עניין גם בחברות צעירות כמו Reduxio

30/10/2017 11:07
אלי לופז, דירקטור תמיכה ב-Reduxio. צילום: ניב קנטור

"כל חברות האחסון הטובות הן מועמדות טבעיות לשותפות עימנו" אומרת ורד ליברמן, מנהלת אזורית, Veeam.

Reduxio, אשר פיתחה מוצר אחסון, חכם, זריז ומתקדם היא אחת מהן. "הד.נ.א. של Reduxio מזכיר לי קצת את הד.נ.א של Veeam", אמרה ליברמן. "במיוחד בתחילת הדרך: שתי החברות שמות דגש על פתרון זריז, יעיל ואינטואיטיבי למשתמש".

"בשעה ש-Reduxio מציעה אחסון חכם, עם חזרה לכל נקודה בעבר, אנחנו מציעים פתרון גיבוי והתאוששות, המספק ללקוחות זמינות מידע ברמה של 24/7/365. אני מאמינה כי השילוב בין שני הפתרונות, יכול להזניק את הלקוח קדימה".

למעשה, אמרה, "כבר היום יש לנו מספר לקוחות משותפים, וככל ש-Reduxio תבסס את מעמדה בשוק, אני משערת כי יצמח שיתוף פעולה פורה בין החברות".

ורד ליברמן, מנהלת אזורית, Veeam. צילום: ניב קנטור

ורד ליברמן, מנהלת אזורית, Veeam. צילום: ניב קנטור

דברים אלה אמרה ליברמן לאחר כנס Veeam on Tour שהתקיים באחרונה באושן, בגני התערוכה בתל אביב, במהלכו חשפה החברה בפני המשתתפים את החידושים שמביאה עימה הגירסה החדשה – NEW Veeam Availability Suite v10 * ואת ההכרזות, עליהן דיווחה החברה לראשונה, בכנס VeeamON, שהתקיים בחודש מאי, בניו אורלינס.

בעקבות האירוע נפגשנו עם אלי לופז, דירקטור תמיכה ב-Reduxio.

מה עושה Reduxio?
"Reduxio היא חברה ישראלית צעירה אשר הוקמה ב-2012 על ידי ניר פלג ואמנון שטרסר,  מוותיקי זירת ההיי-טק הישראלית. אליהם הצטרף מארק ווינר, אשר שימש בתפקיד בכיר בנט-אפ (NetApp) העולמית והיום משמש כמנכ"ל Reduxio".

"החברה מונה כ-80 עובדים וכוללת תשעה משרדי מכירות בארצות הברית, ומשרדים בהולנד, פריז ולונדון, לרבות פעילות מכירות בארץ. לחברה למעלה מ-150 לקוחות בעולם, במגוון מגזרים, עם למעלה מ-200 מערכות אחסון מותקנות".

"החברה פיתחה מוצר אחסון חכם, מהיר מאד, עם יכולות צמצום מידע מתקדמות ויכולת לחזור לכל נקודה בעבר. הפתרון שלנו – TimeOS – המבוסס על פטנט, מציע יכולת שחזור מידע מובנית, עם זמני שחזור מידע השואפים לאפס ומקלים על תהליך הגנת המידע ועל התמודדות עם מצבים של התאוששות מאסון".

כיצד הפתרונות של Veeam ו-Reduxio משתלבים?
"ל-Veeam יש מערכת גיבוי וזמינות מידע מגובשת ומקיפה עם שליטה, כמעט מוחלטת, בשוק ההגנה על סביבות וירטואליות, בעולם כולו, והיא משלימה את מוצר האחסון שלנו. בעוד המוצר שלנו מקנה יכולת טקטית להתאושש מאסונות בטווח הקצר, הפתרון של Veeam מעניק לארגון הגנה בטווח הארוך".

"לקוח הבוחר להטמיע את הפתרון של Reduxio ואת הפתרון של Veeam מגן על כל המידע והאפליקציות שלו בצורה מלאה ומגיע לרמה גבוהה מאוד של זמינות מידע 24/7/365. באופן לא מפתיע, יש לנו הרבה מאוד לקוחות משותפים כבר היום, וכעת אנו פועלים במלוא המרץ להביא את הלקוחות המשותפים הבאים".

מדוע יש נחיצות בשוק לפתרון המשולב של שתי החברות?
"בעולם דיגיטלי הנתון ליותר איומים של התקפות סייבר, בעיות אפליקציה וגם טעויות אנוש – העובדה שלקוח יכול להחזיר את מערכות המידע שלו לשניה האחרונה לפני התקלה – היא נכס בעל ערך עצום ללקוח, ואגב יתרון שלא קיים באף מוצר אחר".

"עם החידושים של Veeam ושלנו מן השנה האחרונה, כולל היכולות ההיברידיות שסגלה וההתממשקות שלנו לענן – לקוחות שיבחרו להטמיע את שני המוצרים יניבו ערך מוסף גבוה".

אירועים קרובים