תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - VeeamON Tour

Veeam עם הפנים קדימה – מוכנה לקחת צעד אחד נוסף ב-2018

26/10/2017 10:40
ורד ליברמן, מנהלת אזורית ב-Veeam. צילום: יח"צ

בכנס VeeamON Tour אשר התקיים אתמול (ד') באושן, בגני התערוכה בתל אביב, חשפה Veeam בפני המשתתפים את החידושים שמביאה עימה הגרסה החדשה הצפויה לצאת ב- 2018 – NEW Veeam Availability Suite v10 – ואת ההכרזות, עליהן דיווחה החברה לראשונה, בכנס VeeamON, שהתקיים בחודש מאי, בניו אורלינס.

"כנס VeeamON Tour הגיע לקראת סיומה של שנה מצוינת. שנה בה הצגנו גידול משמעותי, ופנינו  קדימה לקראת קפיצת מדרגה נוספת ב- 2018: יציאה עם גירסה חדשה, גיוס כוח אדם לסניף המקומי, גידול במספר הלקוחות בכלל, ולקוחות האנטרפרייז בפרט  והפתעות נוספות", אמרה ורד ליברמן, מנהלת אזורית, Veeam.

אילו מהלכים חשובים ב-2017 השפיעו על הגידול והצמיחה של פעילות Veeam בישראל?
"הידוק היחסים עם השותפים המובילים בשוק, כמו HPE, נט-אפ (Netapp) וסיסקו (Cisco) עוררו תשומת לב רבה סביב פתרונות Veeam. המשמעות של שותפויות אלה היא שהגדלנו באופן משמעותי את מספר האנשים המשווקים ומוכרים את הפתרונות שלנו, שכן כעת פתרונות ה-Availability של Veeam משולבים באופרינג של השותפים".

"אני משוכנעת כי שותפויות אלה יבואו לידי ביטוי בגידול נוסף ובהאצת המכירות שלנו ב-2018. בקיץ האחרון הכרזנו גם על שותפות חדשה עם נוטניקס (Nutanix), מובילת שוק בתחומי מחשוב ענן לגופי אנטרפרייז ו-Hyper-Converged Infrastructure. כפי שאתם ודאי יודעים, HCI הפך להיות אחד הסגמנטים הצומחים ביותר בשוק התשתיות לאנטרפרייז כך שגם שותפות זו עשויה להניב עסקים חדשים לשני הצדדים".

Veeam שנולדה לווירטואליזציה התרחבה השנה גם לעולמות הענן והגיבוי הפיזי. מדוע וכיצד?
"האימוץ של מחשוב ענן על ידי גופי האנטרפרייז ובכלל, המריא השנה לשיאים חדשים. לפי IDC, ההשקעות במעבר לענן עמדו ב-2015 על 67 מיליארד דולר וצפויות לצמוח ל-162 מיליארד דולר ב-2020".

"הענן כאן על מנת להישאר, והוא רק הולך לתפוס יותר נפח. לא חשוב באיזה מודל חברה צורכת אותו –  ציבורי, פרטי או היברידי – ברור לנו כי ככל שארגוני האנטרפרייז ינועו לעבר הענן, הנושא של אבטחת זמינות המידע יהפוך לקריטי יותר, לרבות היכולת לאפשר למשתמשים לגשת למידע מכל מקום ובכל שעה. Veeam היא חלוצת התחום, ומציעה זמינות מלאה לסביבות מרובות-עננים או לסביבות היברידיות בהתאם לצורכי הלקוח, בין אם מדובר בענן ציבורי, פרטי, מנוהל או SaaS".

"בנוסף, הבחנו לאורך השנים כי ישנם ארגונים שאינם יכולים להמיר את כל השרתים הפיזיים שלהם בשרתים וירטואליים או במחשוב ענן, כתוצאה מקוניפיגורציות שונות של החומרה, דרישות רגולטוריות או מסיבות אחרות. כך, הדטה שלהם עומדת בפני סכנה יומיומית של  השבתות מיחשוב,  נפילות תוכנה, ניתוק הקישוריות, השחתת מסמכים או אפילו פריצה של תוכנות כופר. מסיבה זו, ראינו בצורך זה הזדמנות להשלים את הפתרון שלנו ולהעניק לארגונים מרובי-סביבות עבודה מענה שלם ומושלם, והיום Veeam יודעת לתת זמינות מידע גם על גבי השרתים הפיזיים של הלקוח".

"עוד ראינו כי עם ההתפשטות המטאורית של תהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית, אשר לקוחות עוברים היום, ועם ההשתלטות של הדור הצעיר על השוק – דור המצפה לשירות מהיר, זריז ופשוט, לרבות, מענה ותמיכה של 24/7/365 – המהלך שעשינו השנה וההתאמה של הפתרון שלנו לכל סביבות העבודה הקיימות הופך אותנו לפתרון המתקדם, הגמיש והרלוונטי ביותר בשוק".

למה עוד אפשר לצפות ב-2018?
"עם השחרור של גירסה 10 ב-2018, ובעקבות כל שיתופי הפעולה הטכנולוגים והעסקיים עליהם דיווחנו השנה, אנו מצפים להציג גידול נוסף שיבוא לידי ביטוי בכניסה לשווקים חדשים, ובצמיחה נוספת בשוק האנטרפרייז – שוק, בו התחלנו להתבסס כבר ב-2017".

מה ניתן היה לראות ב-Veeam On Tour?
"בכנס המושקע והאיכותי שלנו הצגנו פיצ'רים ויכולות חדשות וייחודיות של פתרונות Veeam. אורחי הכבוד שלנו היו מייקל קייד, חבר בצוות האוונגליסטים של Veeam וסטפן רנר, מנהל שיתופי פעולה  לאזור EMEA ב-Veeam.

עוד הציגו מיקי פרידמן, מנהל פריסייל אזורי, Veeam, שרון אוליאר, מומחה פתרונות טכניים בענן במיקרוסופט (Microsoft), אמיר מרואני, פריסייל בכיר ב-VMware, ארז עציון, מנהל לקוחות בנוטניקס, גרהאם וודס, סמנכ"ל הנדסת סיסטם ב-Exgrid ופאנל מכובד, בהנחיית פלי הנמר.

לסיום, הדובדבן שבקצפת, עלה אריק זאבי, הג'ודוקה הישראלי, אשר הביא מניסיונו בעולם הג'ודו והדריך את המשתתפים כיצד לנצח בקרבות היומיום".

אירועים קרובים