תוכן שיווקי
לקראת אירוע - VeeamON tour, יום ד' 25 באוקטובר, אושן

"השנה המשכנו לצמוח ולהתבסס כספק מוביל לארגוני האנטרפרייז"

23/10/2017 13:53
מייקל קייד, אוונגליסט טכנולוגי לאיזור אירופה, Veeam. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף

"האתגר הגדול ביותר הניצב בפני מנמ"רים, מנהלי תשתיות ומנהלי אחסון בארגונים, הוא המשכיות עסקית בלתי פוסקת. בעידן בו תוכנות הכופר 'פורחות' והיקפן גדל, המענה הוא גיבוי של כל המידע והנכסים הארגונים. כל אפליקציה, כל נתון ומידע צריכים להיות מוגנים וזמינים בכל מקום ובכל עת", כך אמר מייקל קייד, אוונגליסט טכנולוגי לאיזור אירופה, Veeam.

קייד דיבר לקראת כנס VeeamON Tour. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ד' הקרוב, ה-25 לאוקטובר, באולם האירועים אושן, גני התערוכה, תל אביב, בהשתתפות לקוחות הסניף הישראלי של החברה ושותפיה העסקיים.

בשנה האחרונה, אמר קייד, "השקענו רבות בפיתוח פתרונות לסביבות IT היברידיות, כמו גם עבור סביבות מרובות-עננים. השקעה זו תואמת את מה שקורה כיום במערכי המחשוב בארגונים, אשר עובדים בסביבות IT הטרוגניות".

"ארגונים שומרים את הגיבויים שלהם לפרקי זמן ארוכים, כדי להיות ערוכים לכל תרחיש שהוא, כמו גם על מנת להתמודד עם הרגולציות השונות. כאשר ארגונים עוברים לענן, הם זקוקים לפתרון שיאפשר להם, מצד אחד, לגבות נתונים בדטה סנטר או בענן, ומצד שני, יכולת לשחזר נתונים בדטה סנטר, כמו גם, בענן הציבורי, הכל בהתאם לצרכים שלהם".

Veeam, אמר קייד, "מספקת ללקוחות הארגוניים שיפור משמעותי בעת מימוש תהליכי גיבוי ושחזור, הן בהיבט התפעול, והן במהירות של הגיבוי והשחזור. אנו מביאים לקיצור תהליכים ולפישוט שלהם בכל הקשור לתהליכי הגיבוי והשחזור, השכפול לאתר DR, וגם לאתרים מרוחקים. אנו משפרים את תהליכי ניהול העותקים, תהליכי התאוששות מאסון ומימוש של המשכיות עסקית. בנוסף, אנו מביאים עם הפתרון שלנו חסכון משמעותי בעלויות".

"בגרסה הבאה של Veeam Availability Suite", אמר קייד, "נספק ללקוחות הארגוניים זמינות מידע סביב השעון, לצד הגנה מלאה על כל המידע והמערכות הארגוניות. אם קרתה תקלה, או נפילת מערכות, או אירוע אבטחת מידע – ארגונים יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי באמצעות פלטפורמת הזמינות שלנו ניתן יהיה לחזור לכל נקודה ספציפית".

לספק לא רק גיבוי – אלא גם זמינות מירבית לכל מידע ונתון

"בכנס העולמי שלנו – VeeamOn – שערכנו במאי האחרון בלאס וגאס", אמר קייד, "התמקדנו במעבר לניהול והגנה על עננים ציבוריים של אמזון (AWS), של מיקרוסופט (Azure) ועננים ציבוריים אחרים".

"אנחנו מאמינים כי ככל שהאימוץ של מחשוב הענן יגבר, כך תיהפך לקשה יותר היכולת לספק, לנהל ולפקח על התשתית. בדיוק למטרה זו, יש לנו, כבר היום, קונסולת זמינות חדשה, רב-תכליתית, אשר מספקת את שירותי הזמינות הנדרשים – ללא הבחנה בין המיקום של עומסי העבודה – בענן או באחסון המקומי".

"היכולת הזאת לנהל את שירותי הזמינות של החברה מכל מקום, לרבות אחסון וירטואלי, מעניקה לשותפים שלנו את היכולת לספק ערך מוסף ללקוחות. באמצעות Veeam הם יכולים  להוסיף לסל המוצרים שלהם שירותים כמו 'גיבוי כשירות' (BaaS – Backup as a Service) ו-'התאוששות מידע כשירות' (DRaaS – Data Recovery as a Service). אנו מגנים על המשימות הקריטיות של ארגונים גדולים באמצעות הכלים Veeam CDP ו-vCloud Director integration. זאת, תוך הפחתה של העלויות ושל זמני ההתאוששות".

"מה שמבדיל אותנו מן המתחרים", סיכם קייד, "הוא שאנו מסוגלים לספק לא רק גיבוי – אלא גם זמינות מירבית לכל אפליקציה ולכל מידע ונתון – בכל סביבת עבודה, ובכל עת. ישנם לקוחות ארגוניים אשר מסיבות שונות, פנימיות או רגולטוריות, אינם יכולים לצאת לענן הציבורי – עבורם, יש לנו היום סל פתרונות לדטה סנטר. לצידם, יש ארגונים להם אנו מציעים פתרונות גיבוי וזמינות בעננים הציבוריים – עם אותם הכלים.

אנו משפרים את יכולת הסקלביליות של מוצרינו, ובשנה האחרונה התחלנו להתבסס כספקים  מובילים  לארגוני האנטרפרייז".

אירועים קרובים