תוכן שיווקי

CA הוכרה כמי שעונה על אתגרי הענן, הקונטיינר וה-DevOps

18/07/2017 11:19
CA Technologies

המוצר CA UIM (ר"ת CA Unified Infrastructure Management) מתוצרת CA Technologies, צוין על ידי חברת האנליסטים EMA (ר"ת Enterprise Management Associates) כאחד משלושת המוצרים המובילים בתחום Single Pane of Glass Monitoring, במסגרת דו"ח ששמו "10 עדיפויות לענן היברידי, קונטיינרים ו-DevOps לשנת 2017".

על פי הדו"ח "שלושת הספקים המובילים שנקבעו על ידי EMA עונים על האתגרים בתחומי ענן היברידי, קונטיינר ו-DevOps באופן חדשני ומשכנע". CA מיוצגת בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס.

"המחקר של EMA מראה כי השימוש ההולך וגובר בטכנולוגיות ענן ציבורי הוביל לעלויות גבוהות עקב ניהול מפוצל (fragmented management) של המשאבים", אמר טורסטן וולק, מנהל מחקר ב-EMA בתחום הענן ההיברידי, SDDC ולמידת מכונה.

לדבריו, "CA Unified Infrastructure Management מספק נראות לכל דבר, כולל ענן, Containers וסביבות IT מסורתיות. גישה מאוחדת זו, המחוזקת על ידי רכיב ניתוח לוגים (log analytics) חדש של CA, מסייעת להחזיר את הניהול והשליטה המרכזיים לסביבות הענן ההיברידיות שיותר ויותר מפוצלות היום".

היתרונות העיקריים של CA UIM כוללים כיסוי מקיף לתשתית המודרנית, המבוססת על ענן, באמצעות ארכיטקטורה אחת, ויכולתה לאפשר לאנשי מקצוע בתחום ה-IT לזהות מראש בעיות באמצעות שימוש באנליזות. CA UIM מקל על זיהוי בעיות ופתרון מהיר, לפני שהדבר משפיע על חוויית המשתמש. זאת – באמצעות מתן נראות מקצה לקצה ו-Contextual Intelligence על פני תשתיות מורכבות היברידיות.

"התשתיות של היום, שהן דינאמיות ומבוססות ענן, מספקות אג'יליות עסקית הדרושה לצורך אספקת חוויות לקוח שונות, אך הן גם גורמות לתשתיות IT מורכבות יותר ויותר", אמר אלי סידיקי, מנהל כללי של ה-Agile Operations ב-CA Technologies.

"CA UIM מספק גישה מאוחדת, המונעת על ידי אנליטיקה, המבטלת את הצורך לגשת ולנהל את כלי הניטור המרובים שמופיעים בעת שנרכשת טכנולוגיית תשתית חדשה כדי לסייע ל-IT לבצע אופטימיזציה של הביצועים, למקסם את הערך של המשאבים הקיימים, ולבצע התאמה מהירה למגמות הטכנולוגיות המתפתחות של המחר".

במסגרת סל המוצרים המקיף של CA, ה-"מתדלק" טרנספורמציה דיגיטלית עבור מה שמוגדר כמפעל התוכנה המודרני, CA UIM משתלב בקלות עם כלי IT אחרים.

משאבים

CA Unified Infrastructure Management for cloud monitoring
Free Trial of Digital Experience Insights

CA Technologies יוצרת תוכנה המביאה לשינוי בחברות ומאפשרת להן לנצל את ההזדמנויות הגלומות בכלכלת היישומים. תוכנה נמצאת בלבו של כל עסק בכל ענף. CA עובדת עם חברות ברחבי העולם בתחומי התכנון, הפיתוח, הניהול ואבטחת המידע, במטרה לשנות את הדרך בה אנו חיים, מבצעים עסקאות, ומתקשרים בסביבות ניידות, ענן פרטי וציבורי, סביבות מבוזרות וסביבות מיינפריים. למידע נוסף לחצו כאן.

עקבו אחר CA Technologies

טוויטר
מדיה חברתית
הודעות לעיתונות
בלוגים

אירועים קרובים