"אוטומציה היא הכרחית בדרך ליישום אסטרטגיית דיגיטל בארגון"
"האתגר של הדיגיטל נמצא על סדר יומם של הנהלות הארגונים. אנחנו שומעים את הקולות שעולים במגזר הארגוני, ומכל הסקטורים – ממשלתי, ציבורי ועסקי – בבחירה של אסטרטגיית דיגיטל שתתאים לארגון, לאופיו וללקוחותיו. אבל נדרשת ההכרה ששלב מקדים והכרחי ליישום אסטרטגיית דיגיטל חייב לעבור בהטמעה של פלטפורמת אוטומציה מתקדמת, כזו שיכולה לתמוך בתהליכים עסקיים חוצי ארגון, ובמימוש של תהליכים טכנולוגיים יעילים ומהירים", כך אמרו ולאדי שלסמן, מנהל הפריסייל ב-Automic – שנרכשה לאחרונה על ידי CA, וגיל כהן, סמנכ"ל פתרונות מחשוב בבינת תקשורת מחשבים – המשמשת נציגת Automic בישראל.
הראיון עימם מתקיים במסגרת אירוע הלקוחות השנתי שקיימו החברות – Automic Live Israel. האירוע התקיים במלון קרלטון תל אביב, בהשתתפותו של אלון בן צור, מנכ"ל בינת תקשורת מחשבים, ועשרות לקוחות ממגזר האנטרפרייז הישראלי.
"הצורך באוטומציה הוא נגזרת של המציאות העסקית והטכנולוגית בימינו", מציין שלסמן. "המשתמשים דורשים חוויה דיגיטלית, מכל מקום, בכל זמן, ועל כל מסך".
לדבריו, "כדי לספק דרישות אלה הארגון נדרש לקשר בין איים של מערכות שונות הקיימות אצלו; למכן תהליכים שחוזרים על עצמם; להעביר תהליכים עסקיים קריטיים לאוטונומיים ואוטומטיים; ולהאיץ את מהירות הפיתוח. יכולות אלה דורשות יישום של פלטפורמת אוטומציה רחבה והוליסטית, שרואה את הצרכים מקצה לקצה".
שומרים על ה-DNA של Automic בתוך CA
שלסמן הוסיף כי "אחד היתרונות של Automic הינו בכך שהיא מביאה לשוק פלטפורמה המכסה את כל מגוון התרחישים בתחום – אוטומציה של תהליכי פיתוח ו-DevOps, אורקסטרציה של תהליכי IT & Business, ו-Workload Automation".
"פלטפורמה אחת המנהלת את כל מגוון צרכי האוטומציה בארגון, שבשונה מהמתחרים, אינה מצריכה רכישה של מספר מוצרים שונים, או לבצע אינטגרציה נפרדת וכלי ניהול נפרדים. הפלטפורמה של Automic מביאה לארגון ממשק אחד דרכו ניתן להתחבר למספר רב של פלטפורמות וסביבות שונות, או יישומים עסקיים שונים".
"Automic נרכשה לאחרונה על ידי CA, וקיבלה מעמד של יחידה עסקית עצמאית", מסכם שלסמן. "יש שימת דגש על שימור היכולות וה-DNA המקוריים של Automic בתהליך המיזוג עם CA. המיזוג מאפשר ללקוחותינו ליהנות מהסינרגיה והתאימות עם פורטפוליו פתרונות CA, בדגש על פתרונות בתחומי Continues Delivery, סקיוריטי, אג'ייל ועוד".
בעתיד, אמר, "הפוקוס שלנו יהיה בשילוב כלי בינה מלאכותית (AI) ויכולות לימוד מכונה בפלטפורמת האוטומציה של Automic. ככלל, אנחנו בהחלט מרוצים מהיכולת של Automic להמשיך בפיתוח של הקשרים העסקיים והטכנולוגיים עם לקוחותינו ושותפינו".
עשרות ארגונים בישראל בחרו Automic
"השותפות שלנו עם Automic החלה כבר לפני שלוש שנים", מציין כהן. "ל-Automic יש 2,700 לקוחות אנטרפרייז בעולם, ומתוכם כמה עשרות שבחרו בטכנולוגיה בישראל. הארגונים מדברים איתנו על Automic כפלטפורמה שמספקת לארגון אג'יליות ומהירות – בדגש על Time to Market, קיצור של זמני פיתוח, ועל טכנולוגיה שמאפשרת גם לארגונים בהם הטכנולוגיה יחסית מיושנת לפרוץ במהירות לסביבות הדיגיטל".
כהן ציין כדוגמא את חברת השילוח O.P.S.I (לשעבר UPS ישראל), בה "ההטמעה של Automic אפשרה לה לספק ללקוחותיה מענה מקוון ומהיר, שמשפר את חוויית השירות, חיבור הלקוח עם התהליכים הפנימיים בארגון, וזאת בפרויקט שהתבצע ביישום מהיר ויחס עלות-תועלת גבוה".
"הפרויקט זכה להכרה בינלאומית והוצג במסגרת כנס גרטנר (Gartner) אזורי שהתקיים קיץ שעבר בברלין, ובפרס במסגרת תחרות מצטייני המחשוב של אנשים ומחשבים".
לסיכום, אמר כהן, כי "לבינת יש ניסיון ויכולות יישום גבוהות של צוות מומחים גדול, עם מרכז תמיכה התומך בלקוחות בארץ ובעולם מסביב לשעון. Automic הוטמעה בהצלחה במשרדי ממשלה, ארגוני פיננסים, חברות ביטוח, חברות תעשייה, היי-טק, ועוד – והמומנטום רק נמצא בעלייה".