תוכן שיווקי

CA דורגה כ-"מנהיגה כוללת" בניהול הרשאות פריבילגיות – שנה 4 ברציפות

06/07/2017 09:36
CA Technologies

CA Technologies, המיוצגת בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, דורגה כ-"מנהיגה כוללת" (Overall Leader) בניהול הרשאות פריבילגיות (Privilege Management) בדו"ח Leadership Compass של KuppingerCole, חברת אנליסטים מובילה בתחום אבטחת מידע ממוקדת זהות.

"ניהול הרשאות פריבילגיות הוא בין התחומים הרלוונטיים ביותר של ניהול זהויות וגישה, וקשור בצורה הדוקה להגנת סייבר, בהתחשב בכך שמשתמשים פריבילגיים הם יעד עיקרי לתוקפים. אפילו התוקף המתוחכם ביותר ימצא כי כמעט בלתי אפשרי להצליח ללא גישה לאישורים פריבילגיים", אמר מרטין קופינגר, מנהל ואנליסט בכיר ב-KuppingerCole.

לדבריו, "CA Privileged Access Management ניתן להרחבה ותומך בסביבת IT היברידית. מדובר בפתרון מקיף, בשל ושלם, המתפקד היטב בפני עצמו וגם משתלב באופן מלא עם מוצרי אבטחת מידע אחרים של CA Technologies".

בדו"ח "Leadership Compass: Privilege Management"*, דירוג ה-Overall Leader מספק מבט משולב על הדירוגים של החברה: חדשנות, נוכחות בשוק ומוצר. CA הינה מנהיגה בכל קטגוריה, וקיבלה דירוגים של "חיובי ביותר" במאפייני המוצר הבאים: אבטחה, פונקציונליות, אינטגרציה, יכולת פעולה הדדית, שימושיות, אקו-סיסטם והמעמד בשוק. הדו"ח גם דירג כ"חיובי ביותר" את איתנותה הפיננסית של החברה.

"אחדות מהתקיפות המזיקות ביותר הצליחו בשל פגיעה בחשבונות פריבילגיים, בין אם הם נוצלו בצורה זדונית על ידי אדם מבחוץ או שנעשה בהם שימוש לרעה על ידי גורם פנימי", אמר מרדכי רוזן, המנהל הכללי של עסקי אבטחת המידע ב-CA Technologies.

"CA Privileged Access Management מציע פתרון מקיף מקצה לקצה לניטור גישה פריבילגית בסביבות IT היברידיות – כולל מערכות ענן, מערכות וירטואליות ומערכות מבוזרות, הן ברשת והן על גבי השרת".

מידע נוסף ניתן לראות ב-CA Privileged Access Management ב- CA.com

* KuppingerCole, "Leadership Compass: Privilege Management", by Martin Kuppinger, April 2017.

CA Technologies יוצרת תוכנה המביאה לשינוי בחברות ומאפשרת להן לנצל את ההזדמנויות הגלומות בכלכלת היישומים. תוכנה נמצאת בלבו של כל עסק בכל ענף. CA עובדת עם חברות ברחבי העולם בתחומי התכנון, הפיתוח, הניהול ואבטחת המידע, במטרה לשנות את הדרך בה אנו חיים, מבצעים עסקאות, ומתקשרים בסביבות ניידות, ענן פרטי וציבורי, סביבות מבוזרות וסביבות מיינפריים.

למידע נוסף לחצו כאן.

עקבו אחר CA Technologies

טוויטר
מדיה חברתית
הודעות לעיתונות
בלוגים

אירועים קרובים