תוכן שיווקי

פתרון האינטגרציה של מג'יק שימש את Assa Abloy להטמעת Industry 4.0

פתרון Magic xpi משלב נתונים שהתקבלו ממערכות IT שונות בארגון, על מנת להפוך את תהליך הייצור למהיר ויעיל יותר ● כתוצאה מכך, תהליך הייצור הדיגיטלי התקצר משמעותית

12/06/2017 12:36
אריק מיפנו, מנכ"ל מג'יק ישראל

מג'יק תעשיות תוכנה, ספקית גלובלית של פלטפורמות לפיתוח במובייל, יישומי ענן ואינטגרציית תוכנה בארגונים, הודיעה כי יצרנית המנעולים וטכנולוגיית האבטחה השוויצרית מהמובילות בעולם, Assa Abloy, בחרה להשתמש בפתרון האינטגרציה Magic xpi לצורך אוטומציה מלאה של המערכת לייצור סדרת מפתחות KESO.

פתרון Industry 4.0 מאפשר לעבור לתהליך מהיר ויעיל יותר.

על מנת לבצע טרנספורמציה דיגיטלית של תהליך הייצור, החליפה Assa Abloy כ-20 מכונות קדיחה ששימשו בעבר בקו הייצור, עם שתי מכונות דיגיטליות חדשות.

בעוד שהמערכת הקודמת הצריכה הזנת נתונים ידנית, הם מוזנים אוטומטית במערכות החדשות באמצעות ברקוד. פתרון Magic xpi משלב את הנתונים הרלוונטיים ממערכת ה-ERP, עם מערכות המידע של תהליך הייצור מבוססות ה-MS Dynamics CRM, ועם מערכת ניהול ייצור המנעולים של החברה – לפורמט XML נגיש עבור מערכות דיגיטליות.

כתוצאה מכך, תהליך הייצור הדיגיטלי התקצר משמעותית,ומאפשר ל-Assa Abloy אספקה מהירה ואמינה יותר של מוצרים על פי דרישת הלקוח.

ארווין פוקס, מנהל פיתוח עסקי, Assa Abloy, אמר כי "Magic xpi הנו פתרון האינטגרציה האידאלי לצורך השלמתו הקלה והמהירה של הפרויקט".

"ממשק ה-'גרור והשלך' והמתאם המובנה למערכת MS Dynamics הפחיתו את זמן הפיתוח ואפשרו לנו לבצע חיבור פשוט בין הנתונים והתהליכים העסקיים. פתרון האינטגרציה של מג'יק עומד במרכז סביבת ה-Industry 4.0 שלנו, ומספק יתרון תחרותי לטווח ארוך, שניתן להרחבה בהמשך בהתאם לצורך".

אריק מיפנו, מנהל מג'יק ישראל, אמר כי "אנו שמחים להיות חלק מרכזי ממערך הייצור המתקדם של Assa Abloy. פתרון Magix xpi מאפשר אוטומציית תהליכים וחיבור הוליסטי בין מכונות ייצור ומערכות מידע, שבמצבן הטבעי פועלות בסביבות סגורות ושונות בתכלית".

"היכולת לייצר תהליכים עסקיים מלאים כבר מרמת המכונה מאפשרת לארגונים לא רק לייעל את מערך הייצור, אלא גם לספק חוויית לקוח מתקדמת של טרנספורמציה דיגיטלית ואינטרנט של הדברים".

אירועים קרובים