תוכן שיווקי
לקראת אירוע - כנס הלקוחות השנתי של Priority, יום ב' 19 ביוני, LAGO

מידעטק טכנולוגיות מידע הטמיעה את מערכת פריוריטי בקבוצת קשת

11/06/2017 14:28
חנה שראל, מנכ"לית מידעטק. צילום: עמרי מירון

מידעטק טכנולוגיות מידע הטמיעה את מערכת פריוריטי (Priority) בקבוצת קשת, קבוצת התוכן והמדיה הגדולה בישראל ואחת משתי הזכייניות המפעילות את ערוץ 2. קשת זכתה לאחרונה במכרז אפיקי השידור באפיק 12 המבוקש ביותר, ובנובמבר 2017 היא עתידה להפוך לערוץ טלוויזיה בפני עצמו.

היקף הפרויקט כולל הטמעה של המערכת בקרב כ-100 משתמשים בקשת, במסגרתו הותאמה המערכת לצרכים הייחודיים של קשת וחברות נוספות בקבוצה בהן קשת אינטרנשיונל (KI) המפיצה מפתחת ומפיקה פורמטים לחו"ל וכוללת מספר חברות בת בחו"ל וערוץ 24.
לדברי חנה שראל, מנכ"לית מידעטק, "הטמעת המערכת בקבוצת קשת היתה מאתגרת ומורכבת בשל התהליכים הייחודיים לקשת ולחברות הבת שלה".

"מידעטק הביאה עמה לקשת את הניסיון הרב שצברה בהטמעת המערכת במגוון חברות המחייבות פתרונות ישומיים יצירתיים. בין היתר יושמו פתרונות לניהול הפקות, ניהול בקרה וסנכרון בין חברות הקבוצה".

"פעלנו יחד עם צוות שידורי קשת תחת ניצוחה של אורית חגאי, מנהלת הכספים, כצוות אחד ושיתוף הפעולה אפשר לנו להעלות את הפרויקט בזמן קצר יחסית. ההטמעה שביצענו מספקת לקשת כלי מעקב ובקרה הנדרשים לה כדי לתת ללקוחותיה פתרונות באיכות גבוהה בדרך להפוך לערוץ עצמאי ומצליח".

חגאי, מנהלת הכספים של קשת, הוסיפה כי "מידעטק היא חברה עם מגוון רב של מוצרים ושירותים, יכולת התמקדות מלאה במערכת הפריוריטי ומתודולוגיית יישום סדורה וייחודית, לצד ניסיון ואנשים מקצועיים הנדרשים לביצוע הפרויקט".

"בפרספקטיבה של מספר חודשים מאז עלינו לאוויר עם התוכנה החדשה, המערכת שהוטמעה שיפרה וייעלה מאוד את העבודה השוטפת ואפשרה ניתוחים בהתאם לצרכי הארגון במהירות וביעילות".

מידעטק טכנולוגיות מידע מתמחה ביישומי פריוריטי, בפיתוח מודולים לסביבת פריוריטי ובאספקת פתרונות כוללים בתחום מערכות המידע הניהוליות. פתרונות אלה כוללים ביצוע פרויקטי ERP, יישום פורטלים עסקיים, פיתוח אתרי מסחר נלווים ועוד.

אירועים קרובים