תוכן שיווקי
לקראת אירוע - FinTech Junction, יום ב' 12 ביוני, הילטון תל אביב

כיצד לתכנן את העסקים מחדש?

סאנאט ראו, מנכ"ל Finacle, יגיע לארץ בראשונה וישתתף בכנס FinTech Junction בו יספר על המעבר לאקו-סיסטם פיננסי ומהם המודלים הבנקאיים החדשים שיעצבו את העסק החדש

21/05/2017 15:15
סאנאט ראו, מנכ"ל Finacle. צילום: יח"צ

כנס FinTech Junction, הכנס הבינלאומי לתעשיית הפינטק שייערך בפעם הראשונה בתל אביב, ב-12 ליוני במלון הילטון, כבר ממש מעבר לפינה.

הכנס יפגיש כ-1,000 יזמים, משקיעים, מנהלים בכירים, מנהלי חדשנות, מומחי סייבר, בלוקצ׳יין ופינטק, מהארץ והעולם, ליום מלא בהרצאות מרתקות, פאנלים מעניינים, ונטוורקינג איכותי.

נותני החסות הראשיים של הכנס הם בנק לאומי ויבמ (IBM), וכן טלדור, שמייצגת בישראל את Finacle מבית אינפוסיס (Infosys), מערכת הליבה הבנקאית המובילה בעולם מזה עשור על פי גרטנר (Gartner) ופורסטר (Forrester).

אחד מהדוברים המרכזיים בכנס הוא סאנאט ראו, מנכ"ל Finacle מבית אינפוסיס, שיבקר בישראל בפעם הראשונה.

לסאנאט מעל 25 שנות ניסיון בבנקאות עולמית וטכנולוגיה. כמנכ"ל גלובלי של Finacle, סאנאט אחראי על הניהול הכולל של אחד העסקים המצליחים ביותר בעולם התוכנה הבנקאית. הרצאתו המרתקת של סאנאט תעסוק במעבר לאקו-סיסטם פיננסי ומה מודלים בנקאיים חדשים יעשו על מנת לתכנן את העסקים מחדש.

מגוון פתרונות טכנולוגיים מתקדמים

סאנאט מסייע להנהלה הבכירה לנהל את האסטרטגיה העסקית הדיגיטלית דרך מגוון פתרונות טכנולוגיים מתקדמים, המהווים את פתרון בנקאות הליבה המתקדם והמוביל בעולם – על פי מספר דירוגי אנליסטים, כולל גרטנר ופורסטר. הפתרונות כוללים את עולמות ה-Blockchain ,Wealth ,Treasury ,AI ו-RPA.

טלדור מתכננת, מפתחת ומספקת פתרונות שלמים ללקוחות שכוללים מערכות תוכנה, תפעול פרויקטים, הקמת תשתיות ושירותי תמיכה. למעלה מ-1,000 חברות, ארגונים ומוסדות ממשלה וציבור נמנים על לקוחות טלדור, ונהנים מסל הפתרונות הרחב שמציעה החברה.

טלדור מפתחת ומטמיעה פתרונות בתחומי ניהול קשרי הלקוחות, אבטחת מידע, מערכות ERP ומערכות מידע גיאוגרפי, וכן מספקת שירותי מיקור תהליכים עסקיים, טיוב נתונים וסריקה, ושירותי מומחים בתחום ה-IT.

כנס FinTech Junction יתקיים ביום שני, 12 ביוני, בהילטון תל אביב, ויפגיש את המובילים של תעשיית הפינטק בישראל ובעולם.

אנשים ומחשבים, מארגנת הכנס, מציעה לקוראיה מהירי ההחלטה, הרשמה במחיר מיוחד של 20% הנחה. המבצע מוגבל ל-50 הנרשמים הראשונים.

הירשמו עוד היום כאן עם קופון FINPC30.

אירועים קרובים