תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Red Hat Pizza 2017, יום ה' 18 במאי, סינמה סיטי גלילות

"רד-האט ומטריקס מאפשרות לארגונים להשיג Time to Market מהיר ואיכותי"

15/05/2017 13:12
טל פורטל, יועץ Jboss Middleware בקבוצת הקוד הפתוח של מטריקס. צילום: יח"צ

שוחחנו עם טל פורטל, יועץ Jboss Middleware בקבוצת הקוד הפתוח של מטריקס, המפיצה הבלעדית של פתרונות רד-האט (Red Hat) בישראל, מספר שאלות לקראת כנס רד-האט פיצה הקרב של מטריקס ורד-האט.

מהם לדעתך הדברים המעניינים בתחום של רד האט לשנה הקרובה?
"Red Hat השיקה לאחרונה מוצר SSO בשם Red Hat Single Sign-On המיועד לספק אימות מבוזר עבור ה-Web ואפליקציות מובייל".

"Red Hat SSO מבצע אימות והסמכה במערכת מבוזרת לניהול משתמשים.  אחד משימושי הפתרון הוא ביצוע אימות משתמשים מול LDAP ארגוני כך שיוכלו לגשת לאפליקציה הנמצאת בדומיין של הארגון. הפתרון החדש תומך בפרוטוקולים ידועים כמו SAML 2.0, OAuth 2.0 ו OpenID Connect".

"רד-האט דוגלת במתן דוגמא ללקוחותיה על ידי שימוש אישי נרחב בפתרונותיה, ולכן החברה החליפה את מערכת האימות שלה באתר שירות הלקוחות, שהייתה מבוססת על תשתית PicketLink, ב-Red Hat SSO. השימוש ב-Red Hat SSO טומן בחובו יתרונות רבים כגון שימוש ב-Highly Available Clusters המבוזרים במקומות גיאוגרפים שונים, זמן תגובה מהיר ביותר, ארכיטקטורה של "ריפוי" עצמי במקרה של כשל בשירות ועוד".

"בנוסף ל-Red Hat SSO פתרונות נוספים כגון BRMS – מנוע חוקה ו-BPMS – מנוע התהליכים של רד-האט שימשיכו לתת את הטון גם השנה ויחליפו ממשקים שנכתבו בעבר על ידי קוד קנייני או שלא על פי סטנדרטים. בכנס השנתי של רד-האט שהתקיים לפני מספר ימים בבוסטון הוכרזו הגרסאות החדשות שיהיו GA במהלך השנה הנוכחית".

כיצד פתרונות ה-Middleware של רד-האט יכולים לסייע לארגונים שונים לעמוד בדרישות השונות של עולם הדיגיטל?
"בעולם הדיגיטלי הנוכחי הצרכים השתנו. הכל חייב להיות מיידי, כאן ועכשיו. בעבר היינו מבצעים רישום ומוסרים פרטים לכל אפליקציה או שירות, פעולה שהיא פחות נוחה וגם פחות מאובטחת. אך כיום המצב שונה לחלוטין, גם מבחינת הנוחות וגם מבחינת רמת האבטחה".

"ישנם שיתופי פעולה בין אפליקציות ושירותים וניתן להתחבר באמצעות החשבון שלנו ברשתות החברתיות לאפליקציות, אתרים ושירותים שונים. שיטה זו מאפשרת נוחות בכך שלא צריך יותר להירשם מחדש לכל אפליקציה ורמת האבטחה עלתה מכיוון שאנו יכולים לשלוט באילו פרטים יועברו לאפליקציה מאותו ספק מידע. Red Hat SSO מאפשר אימות משתמשים בזמן באמת במהלך ההתחברות לאפליקציות ולשירותים השונים".

"ה-BRMS וה-BPMS של רד-האט יכולים לסייע בעיבוד כמויות אדירות של בקשות משתמשים ושירותים בזכות יכולת ה-Scaling שלהם עם רכיב ה-Intelligent Process Server".

"בנוסף, רד-האט מספקת ללקוחותיה את ה-JBoss Data Grid, פתרון Cache מבוזר המשלים את הארכיטקטורות המסורתיות כדי לשפר את הביצועים ומאפשר לארגונים לגדול בהתאם לעומסים תוך הפחתת העלות הכוללת".

"רד-האט הכריזה לפני מספר שבועות על הגרסה הבאה של AMQ – גרסה 7.0.  JBoss AMQ היא פלטפורמת Reliable Messaging שניתן להתממשק אליה בקלות עם פרוטוקולים מגוונים כגון Java ,JavaScript ,C++, .Net, and Python ועוד".

תוכל לספר לנו מה יהיה בכנס רד-האט פיצה הקרוב?
"כמדי שנה אני שמח ומתרגש לפגוש את לקוחותי בכנס רד-האט פיצה וטכנולוגיות שהפך למסורת בישראל. בכנס אציג את מנוע החוקים של רד-האט, ה-BRMS (ר"ת Business Rules Management System). אציג מקרה בוחן המראה כיצד ניתן להשתמש בפתרון על מנת לתחזק חוקים עסקיים בקלות, לבצע שינויים במהירות ולהעביר אותם לייצור. כמו כן אשלב בהרצאה גם את ה-Red Hat SSO המאפשר אימות משתמשים בזמן אמת במהלך ההתחברות לאפליקציות".

"בזכות פתרונות אלה, בשילוב פתרונות נוספים של רד-האט שיוצגו במסלול ה-Middleware, אנחנו מאפשרים לארגונים להיות בקידמת הבמה הטכנולוגית ולהשיג Time to Market מהיר ואיכותי".

אירועים קרובים