תוכן שיווקי
לקראת אירוע - CloudCon 2017, יום א' 28 במאי, הילטון תל אביב

חמש סיבות מדוע לבחור בענן של גוגל

לקראת 2017 CloudCon - כנס הענן השנתי של CloudZone בו תשתתף גוגל, שאלנו את ניר חינסקי, מנהל פעילות Google Cloud Platform לאזור המזרח התיכון ואפריקה, מה הן חמש הסיבות העיקריות לבחור בשירות הענן של גוגל

09/05/2017 17:14
ניר חינסקי, מנהל Google Cloud Platform במזרח התיכון ואפריקה. צילום: יח"צ

אין כיום ארגון כמעט שאינו משתמש בענן בהיקף כלשהו. בין ספקי הענן המובילים התפתחה תחרות בריאה, כאשר כל חברה מעניקה ללקוחותיה את הערכים המוספים שלה. על מנת להקל על החלטת המתלבטים בפתרון ענן, בחרתי לפרט חמישה גורמים שמבדלים את הענן של גוגל (Google).

שירותים קיימים המותאמים לענן – אם עוקבים אחר גוגל לאורך כל 18 שנות קיומה, ניתן לראות שכבר מימיה הראשונים היא התמודדה עם כמויות עצומות של מידע ומשתמשים בכל העולם, כאשר עוד לא היו פתרונות בשוק להיקפים כאלו.


על בסיס ניסיונה הרב בהקמת דטה סנטרים שמקנים כמות ביצועים גבוהים ואפס תקלות. גוגל לוקחת את השירותים הכי חזקים והכי אמינים באמתחתה ומספקת אותם ללקוחותיה בענן. גוגל פיתחה פתרונות פנימיים שיאפשרו להתמודד עם ההיקפים האדירים הללו. כל שירות של גוגל שיוצא בענן משוחרר קודם כל כ-Open Source כדי שלקוחות יוכלו להטמיע אותו היכן שהם רוצים.

היתרון של גוגל הוא שהמוצרים בפלטפורמת הענן הם לא מוצרים חדשים, אלו שירותים פנימיים שאנחנו מאפשרים ללקוחות ליהנות מהם ולהטמיע אותם כ-Open Source על כל פלטפורמה או לקבלם כשירות בענן שלנו.

אוטומציה – הרבה לפני שמפתח מספק אפליקציה למשתמשי קצה ובוחן את הצלחתה בשוק, הוא צריך לעבור עשרות תהליכים ופעולות בשלב הפיתוח והבדיקות. עליו לבחור מערכת הפעלה, תשתית ותקשורת, להקים מערך אחסון, ניטור, בדיקות ועוד.

אנחנו ב-Google Cloud לא מאמינים שהמפתח צריך לעבור שלבים רבים לפני שהוא מתחיל לעבוד על האפליקציה. המפתח צריך להתעסק אך רק בבניית האבטיפוס ובפיתוחו ועליו לעשות זאת בצורה מהירה, פשוטה ואוטומטית. הכלים שאנחנו מספקים למפתחים יודעים לבצע את כל התהליכים הללו בצורה אוטומטית ולגדול יחד עם הארגון.

Big Data – גוגל מספקת כלים שעוזרים לארגון להתמקד בשליפת התובנות מהמידע שלהם ולא בתפעול הדרוש כדי להגיע לתובנות האלה, בעוד שהארגון פטור מהתעסקות בתשתית ובאופטימיזציה שלה.

על מנת לנתח את המידע ב-Big Data המסורתי חייבים להשתמש בכוח מחשוב רב על מנת לטפל בסקלאביליות, להתאים את המידע שיהיה אמין, לקנפג אותו ועוד. אנו מספקים את התשתית שמטפלת באופן אוטומטי בניטור, ניתוח ושיפור הביצועים, כך שהלקוח יכול להתעמק בהפקת התובנות האמיתיות והחשובות מהמידע.

סקלאביליות – כאשר ארגונים עוברים לענן הם עושים זאת בצורת Lift and Shift, כלומר לוקחים בדיוק את מה שיש להם ומעבירים זאת לענן. גוגל מספקת ללקוחותיה ערך מוסף נוסף – Lift and Improve, שבו אנחנו גם מעבירים את הארגון לענן ובנוסף מספקים לו פתרונות וחידושים שלא היו לו קודם. לא מדובר כאן רק בהעברת הארגון מ-On Premise לענן, אלא גם הוספה ושדרוג מערכות המידע הקיימות כך שמערך המידע יעבוד במקסימום ביצועים ובסקלאביליות מלאה.

Future Proof Foundation – גוגל היא חברה המייצגת ומייצרת חדשנות בכל מוצר ופיתוח שלה. עם הענן של גוגל העסק אף פעם לא יתיישן, לא יחזור אחורה ואף לא ישאר במקום. גוגל היא מובילה עולמית בחדשנות וביצירתיות, וכך נהנים גם לקוחות הענן שלנו – משדרוג תמידי ועקבי.

ניתן יהיה לשמוע חידושים נוספים וטרנדים חמים בענן מבית Google Cloud ב-CloudCon – הכנס השנתי של CloudZone.

אירועים קרובים