תוכן שיווקי
לקראת אירוע - BYNET EXPO 2017, יום ג' 16 במאי, ביתן 2, גני התערוכה, תל אביב

"טרנספורמציה דיגיטלית מהווה הזדמנות לחיזוק מעמדם של ארגונים רבים"

09/05/2017 15:31
אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו. צילום: יח"צ

בראיון מיוחד עם אורן שגיא, מנכ"ל סיסקו (Cisco) ישראל, לקראת אירוע Bynet Expo 2017, סוקר שגיא את הפתרונות המתקדמים שמציעה החברה בתחומי הדיגיטציה והסייבר, ומסביר כיצד פתרונות אלו צפויים לשנות את הדרך בה מתנהלים כיום ארגונים.

שגיא מנהל את פעילות סיסקו בישראל, המספקת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים למגוון רחב של חברות מובילות במשק וגופיים ציבוריים בישראל. שגיא גם אמון על הפיתוח העסקי והאסטרטגי אל מול לקוחות החברה והשותפים העסקיים.

מה האתגרים המרכזיים של המגזר הארגוני בעידן ה-Less Is More?
"בעידן החדש, חברות רבות משלבות אוסף גדל והולך של טכנולוגיות חדשניות, כמרכיב מרכזי בתהליכים העסקיים שלהן. המערכות והתשתיות הטכנולוגיות צריכות לעבור שינויים והתאמות מתמידים, על מנת לנצל את מגמת הדיגיטציה מחד ולהתמודד עם איומי אבטחת המידע המשתנים מאידך. אלא, שארגונים שלא ישכילו להתאים את עצמם עלולים להפסיק ולהתקיים".

"בנוסף, המנמ״רים נדרשים למקסם את היכולות והתובנות העיסקיות המופקות מהמערכות הטכנולוגיות בארגון, תוך פישוט מהותי של הפתרונות, זמן הקמתם והסתמכות על כוח אדם מצומצם. מצב זה מגביר את הצורך לאמץ וירטואליזציה, לייצר תהליכים אוטומטיים בכל הרמות, לעבור מפתרונות פיזיים לפתרונות מוגדרי תוכנה ולהעדיף פתרונות המשלבים שירותי ענן, על מנת לייעל את התפעול".

"בנוסף, על המנמ"ר להיות שותף של היחידות העסקיות בארגון על מנת לייצר פתרונות המהווים ערך מוסף שבחיבור בין הטכנולוגיה לארגון".

"זו לדעתי בדיוק התפיסה שמשקפת את עידן ה-Less is More וארגונים וחברות שלא יאמצו תפיסה זו ימצאו את עצמם בפער ניכר לעומת המתחרים".

מה הפתרונות של חברתך להתמודדות עם אתגרי הטרנספורמציה הדיגיטלית?
"המושג Digital Transformation מתאר תהליך המאפשר באמצעות אימוץ טכנולוגיות חדישות איסוף וניתוח מידע רב יותר, שבאמצעותו חברות יכולות לשנות לחלוטין את השירותים והפתרונות אותם הן מציעות ללקוחותיהן".

"עבור חברות רבות Digital Transformation מהווה הזדמנות ייחודית לחיזוק מעמדן בשוק, אולם מצדו השני של המטבע, אם לא יעשו את ההתאמות הנדרשות, בעוד שהמתחרים שלהם עוברים טרנספורמציה זו, הן עלולות לחדול מלהתקיים".

"בכדי ליישם טרנספורמציה מסוג זה, חברות נדרשות ל- Time to Market מהיר מאוד שמאופיין פעמים רבות במעבר לפתרונות תוכנה, אוטומציה וענן".

"בסיסקו נערכנו לאפשר ללקוחותינו לתמוך בתהליך, וכך נולדו מוצרים, פתרונות ושיתופי פעולה חדשים. פתרונות Software Defined כמו ACI לרשת הדטה סנטר או SDA לרשת הקמפוס, פתרונות מבוססי Cloud כמו WebEx ,Spark ,Meraki ,Umbrella ,App Dynamics או לחלופין בעולם הדטה סנטר שילבנו את תשתיות הליבה (Compute ,Storage ,Network) לפתרון אחוד מסוג Hyper Converged. כל אלו, הינם רק חלק מפורטפוליו הפתרונות הרחב שאנחנו מציעים ללקוחות החברה ושותפיה על מנת להתקדם ולהתפתח לעידן הדיגיטלי בשיא הכוח".

"חשוב לציין, שטרנספורמציה דיגיטלית רלוונטית לעסקים, ערים ומדינות. סיסקו מובילה עולמית היום בתחום הדיגיטציה של ערים חכמות. לפני כשנה חתמנו עם ממשלת ישראל, במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו, על מסמך הבנות לקידום הדיגיטציה במדינה עם דגש על חינוך, בריאות ותעסוקה, תוך הטמעת טכנולוגיות מתקדמות המאפשרות מהפכה זו".

Bynet Expo - אירוע ה-ICT הגדול של השנה

Bynet Expo – אירוע ה-ICT הגדול של השנה

מה תציגו באירוע Bynet Expo?
"אנו נתמקד בהצגה והדגמה של שלושה מתחומי הליבה של פעילות החברה: תחום הדטה סנטר, עולם הסייבר, וה-Enterprise Networking".

"התחום הראשון הוא תחום הדטה סנטר, המאפשר תהליכי דיגיטיזציה של ארגונים ומודרניזציה של תשתיות מונחה ארכיטקטורות ASAP (ר"ת Analytics ,Simplicity ,Automation ,Protect):

Analytics are everywhere – ניתוח והבנה בזמן אמת של תמונת הקישורים והביצועים של התשתיות והאפליקציות בארגון (Cisco Tetration Analytics ).

Simplicity Equals Speed – פישוט והנגשה של תשתיות בארגון "As a Service" (Cisco ACI ו-HyperFlex).

Automation – שילוב האנלטיקה ותשתיות מונחות תוכנה עם פתרונות כגון Cisco Cloud Center.

Protect the Now – יישום רעיון Zero Trust על ידי מימוש של Whitelist policies כפועל יוצא של התבונות ש-Cisco Tetration Analytics מאפשרת.

התחום השני הוא תחום הסייבר – בעידן שבו התקפות הסייבר הולכות ומשתכללות אנו שמים את עולם פתרונות האבטחה כתחום מרכזי בפעילותנו. בנינו בשנים האחרונות את הפורטפוליו המוביל והרחב ביותר בשוק, המתמקד במיוחד בשילוב פתרונות שונים".

"ביצענו רכישות רבות של פתרונות משלימים. מעבר לפתרונות הטכנולוגיים, סיסקו מבססת את פיתוחיה בתחום מתוך התובנות אליהם מגיע גוף המחקר שלה Cisco Talos הנחשב למוביל ולגדול ביותר בעולם בתחום זיהויי, ניתוח והגנה מאיומים ידועים ומתפתחים.

התחום השלישי הוא תחום ה-Enterprise Networking, בו פיתחנו את ארכיטקטורת ה-DNA המהפכנית (Digital Network Architecture) המנגישה את היתרונות בשימוש בתשתיות מונחות תוכנה בשילוב אורקסטרציה ואנליטקיה ויכולות אבטחה מובנות".

"למעשה ארכיטקטורת רשת זו נועדה להביא את העסקים והארגונים לעולם הדיגיטלי ומאפשרת לאלה לקבל שירותים המסייעים ל-IT להתחדש מהר, לפשט פעולות, ולהפחית סיכונים".

"לסיכום, אנו נמצאים בתקופה מרתקת של שינוי. שינוי זה מובל באמצעות טכנולוגיה מאפשרת מצד אחד ותרבות המאמצת שינוי מצד שני. סיסקו חרטה על דגלה להוביל את הטרנספורמציה הדיגיטלית עם שותפינו ולקוחותינו ולאפשר שגשוג עסקי וכלכלי".

אירועים קרובים