תוכן שיווקי
לקראת אירוע - NESSPRO 2017, יום ג' 9 במאי, סטוקו

NessPRO מרחיבה ההיצע שלה בהגנת הסייבר לארגונים

לדברי דדי דבורסקי, מנכ''ל NessPRO, "החברה מתחדשת ומוסיפה פתרונות עדכניים כל הזמן, כי בשיחות עם לקוחות, אנו חשים דרישה לפתרונות בעולמות הבטחת הפרטיות, אבטחת מידע, הגנה בסייבר ורצון לענות על הרגולציות בתחומים אלה"

08/05/2017 13:32
דדי דבורסקי, מנכ"ל NessPRO. צילום: קובי קנטור

כתב: הילל יוסף

"ארגונים מתמודדים מול מגוון איומי הסייבר ונדרשים לבניית אסטרטגיית הגנה לתחום, לצד הטמעת פתרונות להגנת הסייבר. אנו מסייעים לארגונים לפשט את המורכבות שבתפעול של הגנת הסייבר ומרחיבים את היצע הפתרונות שלנו לתחום", כך אמר דדי דבורסקי, מנכ"ל NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס.

דבורסקי התראיין לקראת כנס הסייבר של NessPRO. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ג', 9 במאי 2017, באולם אירועים סטוקו, מגרשי הטניס תל אביב, תחת הכותרת Cyber for C level.

לדברי דבורסקי, העומד בראש NessPRO יותר משני עשורים, "כוחה של NessPRO הוא יכולתה להיות מעודכנת כל הזמן לטובת הלקוחות הארגוניים – יציבות עם התחדשות".

"NessPRO מתחדשת ומוסיפה פתרונות עדכניים כל הזמן, כי אנו חשים בשיחות עם לקוחות דרישה לפתרונות בעולמות הבטחת הפרטיות, אבטחת מידע, הגנה בסייבר ורצון לענות על הרגולציות בתחומים אלה".

NessPRO, ציין דבורסקי, "משווקת לארגונים בארץ מוצרי תוכנה של יותר מ-30 חברות, ישראליות ומחו"ל, במגוון תחומים, ובתוכם – להגנת הסייבר".

סל פתרונות בעולם הסייבר

"בשנה האחרונה בנינו סל פתרונות לנושא הסייבר עם הרבה חברות סטארט-אפ ישראליות וזרות. הגדלנו את ההשקעה שלנו בתחום, בשל החשיבות שאנו רואים בעולם הגנת הסייבר. מי שלא נמצא בסייבר – לא קיים. ארקונים נדרשים להגנה בסייבר בכלל המימדים: זיהוי, ניטור, טיפול בפריצות סייבר".

Cyber for C-Level

Cyber for C-Level

לדברי דבורסקי, "אנו מספקים גם אבטחה של עולמות תוכן קיימים כמו ניהול תוכן, וכן פתרונות אבטחה לעולם המובייל. כך, אנו עוטפים את מערכי ה-IT הארגוניים בפתרונות שהם ב'שפיץ' הטכנולוגי בהיבט החדשנות, פתרונות אשר נותנים מענה לאבטחת מידע, הגנת הסייבר, שמירה על הפרטיות ומענה לרגולציות בתחומים השונים. זאת, בנוסף להרחבת הפתרונות הקיימים ב-NessPRO – בשילוב הסייבר".

"בנוסף למתן מענה לצרכי הלקוחות"  מציין דבורסקי "NessPRO סורקת בקביעות את השוק העולמי והישראלי, כדי למצוא מוצרי הגנת סייבר חדשניים. היעד שלנו הוא להביא ללקוחות הארגוניים בישראל את המוצרים שבחזית הטכנולוגיה – כדי לאפשר לארגונים להצליח במשימתם באופן מיטבי".

הרחבנו בשנת 2016 את הפעילויות שלנו בעולם הגנת הסייבר", סיכם דבורסקי, "ונמשיך במגמה זו השנה. נפעל לייצוג מוצרים נוספים בעולם הגנת הסייבר, ונגייס כוח אדם מקצועי נוסף".

"המסר שלנו ללקוחות הארגוניים הוא יציבות עם התחדשות – אנו לא מתבססים על חברה אחת, אלא על סל פתרונות רחב בתחום. אנו שמים דגש על מתן פתרונות במקום על מוצרים, לצד מעטפת שירותים שמבטיחה ללקוח לקבל את המיטב מכל פתרון".

אירועים קרובים