תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Sophos, יום ה' 25 במאי, סטוקו

"Sophos מספקת פתרונות אבטחה לדרישות הארגונים – תחת קורת גג אחת"

07/05/2017 10:38
רהב רוזנטל, מנהל תחום פתרונות ענן One1Cloud ב-One1. צילום: יח"צ

לקראת כנס Next Gen IT Security של Sophos ו-Power Communications, שוחננו עם רהב רוזנטל, מנהל תחום פתרונות ענן One1Cloud ב-One1.

ספר על הארגון בו אתה עובד.
"One1 נמנית על חברות ה-IT המובילות בישראל בתחומי התוכנה ואינטגרציית המערכות ומספקת פתרונות מחשוב מקצה לקצה".

"במסגרת הפעילות של One1Cloud, החברה מציעה לשוק הישראלי מגוון רחב של שירותים ופתרונות מחשוב בענן, כגון IAAS, שרתים וירטואליים, התאוששות מאסון והמשכיות עסקית, פתרונות גיבוי, שירותי אבטחת מידע ועוד".

"One1Cloud מאפשרת לכל ארגון ליהנות ממשאבי מחשוב המסופקים מדטה סנטר גדול ומתקדם לפי דרישה, במתכונת 'שלם לפי שימוש' ויכולת גידול וקיטון לפי הצורך, ללא השקעה ראשונית וללא כל התחייבות".

אילו מוצרים של Sophos אתה מטמיע אצל לקוחותיך?
"במסגרת הסכם שחתמנו לאחרונה עם Power Communications, הנציגה הבלעדית של Sophos בישראל, פיתחנו מודל שותפות שבמסגרתו One1Cloud תהיה הראשונה לספק בשוק הישראלי את כל פתרונות אבטחת המידע של Sophos כשירות (managed services) בתשלום חודשי קבוע".

"המודל יאפשר לארגונים בכל סדרי הגודל, ביניהם גם עסקים קטנים ובינוניים, להשיג אבטחת מידע מקיפה ומותאמת לדרישותיהם".

"בין הפתרונות שנציע לשוק הישראלי ניתן למנות פתרונות להגנה על נקודות קצה, כולל הגנה מפני כופרות, פתרונות פיירוול הדור הבא (NGFW), פתרונות הצפנה ופתרונות להגנת מכשירים ניידים".

מדוע בחרתם לעבוד עם Sophos ? מה הערך המוסף ש-Sophos נותנת לשותפים שלה?

"אנו מקפידים לעבוד רק עם הפתרונות המובילים בכל תחום. בחרנו ב-Sophos לאחר שעמדנו על רמת האיכות הגבוהה של הפתרונות שלה, ולאחר שנוכחנו כי הם יסייעו לנו להרחיב את היצע השירותים והפתרונות ללקוחות One1Cloud במודל שיאפשר להם גמישות ושליטה מלאה בפתרון ובעלויות".

מהם לדעתך המוצרים פורצי הדרך של Sophos המבדלים אותה ממתחרותיה?
"אחד מגורמי הבידול של Sophos הוא שכל מוצרי ההגנה מבוססת הענן שלה מתקשרים ביניהם בעזרת מנגנון Heartbeat הייחודי, ובכך מגבירים את רמת האבטחה של הארגון. למעשיה, פתרונות ההגנה של Sophos מאפשרים להגן בכל זמן ובכל מקום על כל נקודות התורפה הארגוניות, באמצעות מערכת ענן מרכזית ובממשק אחד".

"כמו כן, מערכת Intercept X של Sophos מספקת שכבת הגנה נוספת לתחנות הקצה בפני איומים לא ידועים כגון וירוס הכופר (Anti-Ransomware, Anti Malware), ואף מאפשרת חסימת נקודות תורפה בתוך הרשת הארגונית (Anti-Exploit) וזיהוי מקור ההדבקה והתפשטות בתוך הארגון (Root Cause Analysis)".

"לסיכום, עם Sophos אנו מסוגלים לספק פתרונות אבטחה ייחודיים כשירות (SaaS) לדרישות האבטחה של ארגונים מכל גודל, והכל תחת קורת גג אחת".

אירועים קרובים