תוכן שיווקי

לנובו ממשיכה להתחזק בתחום הדטה סנטר מבוסס התוכנה עם DSS-G

הפתרון מפחית את עלות הבעלות הכוללת, מאפשר שימוש יעיל יותר במשאבי האחסון ועומסי עבודה המשתמשים במידע באופן אינטנסיבי

04/05/2017 10:51
Lenovo DSS-G

לנובו (Lenovo) הכריזה בכנס Accelerate Partner Forum השנתי שלה על פתרון אחסון מבוזר עבור IBM Spectrum Scale (DSS-G) – פתרון אחסון מבוסס  תוכנה (SDS) עם יכולת גידול גמישה וקלה.

Lenovo DSS-G תוכנן לתמוך באחסון קבצים ואובייקטים בדחיסות גבוהה לסביבות מידע אינטנסיביות הדורשות ביצועים גבוהים, והוא מאפשר ללקוחות להתמודד עם קצב גידול הנתונים האקספוננציאלי ועם הצורך הנגזר מכך של כמות אחסון גדולה יותר עבור נתונים מובנים ובלתי מובנים.

פריסת פתרונות אחסון עבור מחשוב עתיר ביצועים, בינה מלאכותית, אנליטיקה וסביבות ענן – כולן טכנולוגיות מפתח אשר משנות באופן דרמטי דטה סנטרים – מטילה כיום מעמסה כבדה ביותר על משאבי ה-IT.

DSS-G, הפתרון החדש של לנובו, מיועד להאיץ את אימוץ טכנולוגיית דטה סנטרים מבוססי התוכנה המספקת ללקוחות תועלות מפתח כמו תשתית פשוטה יותר, ביצועים משופרים ועלות בעלות כוללת נמוכה יותר.

צעד הראשון במימוש התחייבות

הכרזה זו היא הצעד הראשון במימוש ההתחייבות של לנובו להביא לתחום המחשוב עתיר הביצועים והבינה המלאכותית את תועלות ה-SDS עבור אשכולות מחשוב עתיר ביצועים, והיא תמשיך עם פתרונות נוספים עבור לקוחות הפורסים Ceph או Luster.

Lenovo DSS-G זמין כפתרון מובנה קל להתקנה והטמעה והוא מבוסס על שרת ה-System x3650 M5 של לנובו, עם מעבדי ה-Xeon רבי-העוצמה של אינטל (Intel), שרת השייך למשפחת מוצרים מובילה באמינותה וביצועיה.

הפתרון החדש כולל את Lenovo D1224 ו-D3284, מארזי אחסון ודיסקים במהירות של 12 ג'יגה-ביט/שניה וכן רכיבי תוכנה ורשת – כולל Red Hat Enterprise Linux support. הפתרון החדש מאפשר בחירה ממגוון רחב של טכנולוגיות בפתרון משולב.

Lenov DSS-G, כממשיך של GPFS Storage Server המצליח, מספק את הצרכים עבור העסקים הדיגיטליים והזריזים של ימינו. בין התכונות החדשות ניתן למצוא:
● התאמת גודל קלה: להתחיל בקטן ולהגדיל בקלות את התכולה/ביצועים באמצעות גישה מודולרית.
● RAID חדשני: הקטנת תקורת הבנייה מחדש בעד x8 עם IBM Spectrum Scale Declustered RAID.
● מבחר רשתות מהירות: כולל Infiniband או את'רנט במהירות של עד 100 ג'יגה-ביט/שניה.

Lenovo DSS-G החדש מתאפשר בזכות LeSi, התשתית הניתנת להתאמת גודל של לנובו.

LeSi ממנפת עשרות שנות מנהיגות וניסיון הנדסיים כדי להפחית את מורכבות הפריסה, והיא מספקת פתרון משולב בתמיכה מלאה אשר מתאים לרכיבים הטובים ביותר בתעשייה עם עיצוב משופר. כך היא מאפשרת זמינות מערכת מירבית ואיתור מהיר של בעיות שורשיות לאורך כל חיי המחזור של המערכת.

לספק ללקוחות עוצמה

תכונות אלו יחדיו מספקות ללקוחות את העוצמה המאפשרת להם להריץ עומסי עבודה עמוסי נתונים של מחשוב עתיר ביצועים, Big Data או ענן כדי למקד את המאמצים שלהם בהשגת ערך עסקי מירבי, ובאחזור משאבים רבי-ערך שבוזבזו קודם לכן על תכנון, מיטוב, התקנה ותמיכה בתשתית לה הם זקוקים כדי לעמוד בדרישות העסקיות.

בנוסף, לנובו מציעה פורטפוליו מקיף של שירותים אשר תומכים במחזור חיים מלא של Lenovo DSS-G וכל הנכסים של Lenovo IT. בנוסף, לנובו מציעה שירותים מקצועיים אשר יכולים לעזור עם פריסות מורכבות וכן לספק ניטור 24/7 וניהול מערכות טכניות עם שירותים מנוהלים.

"פתרונות המחשוב עתיר הביצועים של לנובו הם חלק מפרויקטים מחקריים אשר ממוקדים בפתרון האתגרים המורכבים ביותר שעומדים בפני האנושות", אמר מדהו מאטה, סגן נשיא ומנכ"ל, קבוצת מחשוב עתיר ביצועים ובינה מלאכותית בלנובו.

לדבריו, "אחד מכל חמישה מחשבי-על בעולם בנוי על מחשוב עתיר ביצועים של לנובו ואנו גאים למנות כמה מאוניברסיטאות המחקר המובילות בין שותפינו. Lenovo DSS-G הוא פתרון המשפר את היכולת הזו. לקוחות יכולים כעת לפרוס פתרון אחסון  תוכנה אשר משפר את הביצועים, התאמת הגודל והיכולות של סביבת מחשוב עתיר הביצועים".

למידע נוסף אודות Lenovo DSS-G לחצו כאן.

אירועים קרובים