Union Bank השיק פלטפורמה דיגיטלית מבוססת IdentityX של Daon
הבנק הפיליפיני Union Bank השיק פלטפורמת בנקאות דיגיטלית בשם New EON, העושה שימוש בפלטפורמת IdentityX מתוצרת Daon, אשר מאפשרת אימות ביומטרי באמצעות המכשירים הניידים של הלקוחות על מנת לשפר את אבטחת המידע ואת חוויית הלקוח.
Daon מיוצגת בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס. IdentityX מאפשרת ללקוחות EON להיכנס לאפליקציה של EON למכשירים ניידים, באמצעות אימות ביומטרי.
פלטפורמת EON בישרה את תחילתו של המילניום החדש ואת השגשוג של האינטרנט. הפלטפורמה הושקה במטרה להקל על רכישות באמצעות האינטרנט, אולם מאז גילו המשתמשים דרכים רבות להשתמש ב-EON בחיים הדיגיטליים שלהם.
EON היא לא רק מה שתוכננה לעשות, אלא מה שהקהילה והמשתמשים יצרו במשותף – New EON עבור ה-Digital ME. ה-EON והטכנולוגיה חברו יחדיו כדי לספק חוויה כמו בבית – אפילו מהנה – ל-Digital MEs.
"בחרנו בשיתוף פעולה עם Daon לאחר מחקר מקיף. Daon מפגינה ידע עמוק וניסיון מוכח בתחום הביומטריה. היא מובילה עולמית באימות בפריסות בקנה מידה גדול, ויש לה מערכות רבות פעילות בתחום השירותים הפיננסיים", אמר פאולו בלטאו, סגן נשיא בכיר של Union Bank.
"פלטפורמת EON רותמת את הטכנולוגיה כדי להפוך את הבנקאות לחוויה מהנה. באמצעות פלטפורמת IdentityX של החברה, EON מציגה את 'בנקאות ה-selfie' הראשונה בפיליפינים".
חלופה נוחה, קלה ומאובטחת לסיסמאות
באמצעות עבודה משותפת עם Daon, נעשה ב-EON שימוש בגישה מרובת שכבות לאבטחת מידע, הכוללת יכולות קריפטוגרפיה של המכשיר הנייד ואימות ביומטרי. זאת – על מנת לנעול את הערוץ הנייד ולאבטח עסקאות בסיכון גבוה.
EON יישמה תחילה אימות זיהוי באמצעות טביעת אצבע וצילום פנים עם אפשרות לאמצעים ביומטריים נוספים, כגון זיהוי קולי, בשלבי הפריסה הבאים.
"Daon מאוד שמחה לעבוד עם מותגים חדשים וחדשניים בתחום השירותים הפיננסיים, וזה בדיוק מה ש-EON מייצגת בפריסה הזו של Union Bank הפיליפיני", אמר טום גריסן, מנכ"ל Daon.
"כאשר הבנקים יוצאים למסע הטרנספורמציה הדיגיטלית שלהם, הם זקוקים לאימות רב עוצמה שאינו פוגע בחוויית המשתמש וזה בדיוק מה שהביומטריה מספקת – חלופה נוחה, קלה ומאובטחת לסיסמאות".
רן כהן, מנהל מוצר Daon ב-NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, מוסיף כי "Union Bank לקח על עצמו משימה לשלב בין חיזוק יכולות ההזדהות ומנגנוני אבטחת המידע של הבנק, לבין הפיכת ביצוע ההזדהות אל מול שירותי הבנק לפשוטים וידידותיים למשתמשי הקצה. בכך משיג Union Bank שתי מטרות קריטיות לקידום הפעילות הדיגיטלית בבנק".