תוכן שיווקי
לקראת אירוע - CloudCon 2017, יום א' 28 במאי, הילטון תל אביב

Customer Success של CloudZone תסייע להשיג חסכון מקסימלי בענן

CloudZone הקימה את מחלקת Customer Success שמטרתה לסייע ללקוחות לחסוך בעלויות השימוש של שירותי הענן הציבורי ● רן בלומנפלד, מנהל המחלקה, מספר על יעודה ואיך היא מסייעת ללקוחות לנהל את משאבי הענן בצורה חכמה

25/04/2017 12:40
רן בלומנפלד, מנהל מחלקת Customer Success ב-CloudZone. צילום: יח"צ

"CloudZone, יחידת הענן של מטריקס, מייצגת את פתרונות הענן המובילים בשוק, ביניהם AWS ,Microsoft Azure ו-Platform Google Cloud ומספקת ייעוץ שירות ותמיכה בעולמות אילו. עד לאחרונה CloudZone התמקדה בהענקת פתרונות טכנולוגיים מובילים ללקוחותיה. כיום, בזכות מחלקת ה-Customer Success, אנו שמים דגש גם על פתרונות פיננסיים שמטרתם לחסוך בעלויות הענן", כך אמר רן בלומנפלד, מנהל המחלקה.

"המחלקה מספקת מגוון שירותים רחב ללקוחותיה כגון בניית דו"חות המאפשרים לארגון לבצע מעקב שוטף של ביצועי הענן ושימושיו. אנחנו מנתחים את סביבת הענן הקיימת בארגון על מנת לזהות דרכים שבהם ניתן לחסוך בעלויות האחסון, מחשוב, גיבוי ועוד. לאחר מכן אנו מציעים שינויים והתאמות אשר יביאו לחסכון משמעותי של עלות השימוש, בצורה נקודתית או פרויקטלית.
מעבר לניהול פיננסי נכון של שירותי הענן, באמצעות מחלקה זו לקוחות יכולים על ידי שימוש נכון של משאבים למזער פגיעה בעבודה השוטפת, ברמת השירותים שהוא מספק ובחוויית לקוחות הארגון".

מה מייחד את מחלקת ה-Customer Success בתחום העננים הציבוריים?
"מחלקת ה-Customer Success מנצלת את הגמישות התפעולית והפיננסית הקיימת בענן כך שעלויות הפעלת תשתיות בענן ושירותים חדשים תהינה קטנה משמעותית מסביבת on premise".

"הרציונל הוא שעלות הפעלת שירות חדש, פיתוח אפליקציה חדשה, או פיתוח פתרון טכנולוגי ייחודי, יוכל להתבצע במהירות, גמישות, בעלויות מינימליות וללא התחייבות ארוכת טווח. צורת עבודה זו תאפשר לארגון בטווח הארוך להפעיל עוד שירותים בענן הציבורי, תוך שמירה על תקציבים נמוכים".

כיצד באה גמישות זו לידי ביטוי?
"אחד השינויים העיקריים של תשתיות מחשוב הענן הציבורי לעומת שרתי on premise הוא צורת התשלום. אם בעבר חברות היו משלמות סכום קבוע על רכישת תשתיות מחשוב, הרי שהיום במעבר לענן התשלום הופך להיות אך ורק עבור השימוש בפועל".

"אחד האתגרים בענן הציבורי הוא לדעת מה הלקוח צריך בכל רגע נתון, על מנת לקבוע הקצאה נכונה ויעילה של משאבים.

"דוגמה טובה היא הקמת סביבת פיתוח בענן. כאשר מקימים סביבת פיתוח ב-on premise צריך לקנות שרתים ולשלם עליהם ללא קשר לשעות העבודה של מחלקת הפיתוח. לעומת זאת, בענן ניתן להגדיר שעות וימי פעילות, על פי זמני העבודה של הארגון".

"אם למשל ארגון פועל בימים א'-ה' מ-9:00 עד 21:00, ניתן להגדיר שהשרת יפסיק לעבוד בשעות הלילה ובסופי שבוע. בזכות הורדת השרתים בזמן של חוסר פעילות, הארגון יכול לחסוך כסף רב שאותו אפשר להשקיע במקומות אחרים".

"מחלקת ה-Customer Success מציגה מידע זה ואחר ללקוח ומייעצת לו מה הם השירותים הנכונים לשימוש וצורת העבודה האפקטיבית עבור הפעילות שלו בכל רגע נתון.

צוות ה-Customer Success יציגו את פתרון ה-Cost Optimization ב-CloudCon – הכנס השנתי של CloudZone, ויקיימו פגישות אישיות בנושא חסכון מסיבי בעלויות.

אירועים קרובים