תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - PALO ALTO NETWORKS

עזריאלי מכללה להנדסה בחרה בפאלו אלטו לשדרוג מערכות אבטחת המידע

02/04/2017 12:23
פאלו אלטו

עזריאלי מכללה להנדסה שדרגה את מערכות אבטחת המידע , ובחרה בפתרונות פאלו אלטו נטוורקס (Palo Alto Networks) להגנה על כלל משתמשיה.

במסגרת הפרויקט הוטמעה מערכת Palo Alto Networks PAN 5220 כמערכת ליבת אבטחת המידע של המכללה. הפרויקט שבוצע על ידי סינופיה טכנולוגיות, החל בפברואר 2017, ארך חודשיים ועלה לאוויר בימים אלו.

הפרויקט מאפשר למנהלי אבטחת המידע של המכללה מענה אבטחה אפליקטיבי מלא, נראות מלאה של כל התעבורה ברשת, ניהול של מספר אירועים לכדי אירוע כולל תוך הבנה וניהול של הגנה מונעת מול האיומים העכשוויים מבלי לפגוע בשגרת העבודה של עובדי ותלמידי המכללה.

יאיר נווה
, סמנכ"ל מערכות מידע של עזריאלי מכללה להנדסה, ציין כי "מכללת עזריאלי בחנה במשך מספר חודשים מספר פתרונות אבטחה, ובחרה באלו של פאלו אלטו בשל היתרונות הבולטים שהם מעניקים ללקוחותיהם".

לדבריו, "חיפשנו פתרון ליבה ארוך טווח שמיישם ראייה הוליסטית של מרחב האבטחה שלנו ומצאנו את כל זאת במערכת של פאלו אלטו נטוורקס. בנוסף, ברצוני לציין כי העבודה עם סינופיה טכנולוגיות נעשתה בשיתוף פעולה ובסינרגיה עד לסיומו המוצלח של הפרויקט בלוחות הזמנים שנקבעו לכך".

איציק שמאי הכהן, שותף ובעלים בסינופיה טכנולוגיות, מסר כי "הפרויקט שהוטמע במכללת עזריאלי, הוא אחד מיני פרויקטים מוצלחים שהחברה ביצעה".

"במסגרת הפרויקט התבצע תהליך מקדים של בדיקה והבנה ברורה של הצרכים במכללה, לאחר מכן נבחר הפתרון המתאים של פאלו אלטו נטוורקס, ולאחר מכן נכנסו לפעולה הצוותים המקצועיים שלנו להשלמת הפרויקט".

רעי פלד
, מנהל תחום פאלו אלטו נטוורקס בזברה טכנולוגיות, המפיצה של פאלו אלטו נטוורקס, הוסיף כי "הצלחתו של הפרויקט במכללת עזריאלי היא תוצאה של סינרגיה מנצחת בין סינופיה טכנולוגיות, הזרוע המקצועית המטמיעה את הפתרונות המובילים של פאלו אלטו נטוורקס לבין זברה טכנולוגיות".

אודות מכללת עזריאלי להנדסה ירושלים

עזריאלי מכללה להנדסה בירושלים היא מוסד אקדמי מוכר על-ידי המועצה להשכלה גבוהה, המעניקה תארים ראשונים ושניים בתחומי ההנדסה ומקיימת מערך מכינות קדם אקדמיות ייעודיות ללימודי הנדסה.

למכללה שיתופי פעולה עם הטכניון, האוניברסיטה העברית ושחקנים מרכזיים ומפעלים מובילים בתעשיית ההיי-טק.

המכללה הוקמה במטרה להכשיר מהנדסים ברמה אקדמית וטכנולוגית גבוהה, אשר ייתנו מענה לביקוש הגדול בתעשיית ההיי-טק המתפתחת בישראל בכלל ובעיר ירושלים בפרט, הנהנית ממעמד מועדף להשקעות בתעשייה המתקדמת.

על כן, בעלי תואר בהנדסה נהנים ממגוון אפשרויות תעסוקה בחברות מובילות במשק הישראלי והגלובלי. מהותה, מכללה אקדמית המחזקת ומפתחת תשתית אנושית חשובה המאפשרת צמיחתן ושגשוגן של התעשיות עתירות הידע והטכנולוגיה.

אחד התחומים החשובים בהם רואה המכללה כלי לחיזוק הסטודנטים והבוגרים שלה, הוא תחום היזמות. בעולם דינאמי ומשתנה, יזמות יכולה לשמש ככלי לקידום ולניעות חברתית וכן, ללקיחת אחריות ולמנהיגות.

במכללה פועל בשנים האחרונות מרכז ליזמות וחדשנות, במסגרתו מתקיימות פעילויות שונות. אחד מהם, האקסלרטור ההנדסי הראשון מסוגו, AtoBe, שמטרתו לעודד את היצירתיות של היזמים לפיתוח המיזם שלהם, ולסייע להם להנדס את סטארט-אפ חלומותיהם. האקסלרטור מקנה ליזמים הזדמנות ללמוד מהטובים ביותר בתחום, לצבור ידע מקצועי וטכנולוגי ולקבל, ללא עלות, כלים חשובים וקשרים עם גופים מובילים בעולם היזמות הטכנולוגית.

אודות סינופיה טכנולוגיות

סינופיה טכנולוגיות הינה מרכז מומחיות וידע טכנולוגי, המספק לארגונים מעטפת רחבה של שירותי יעוץ, תכנון, יישום, ניהול, ליווי ותמיכה מקצועית בעולמות ה-IT, מקצה לקצה, עם חשיבה הוליסטית, הכוללת את תחום אבטחת המידע וזמינותו.

סינופיה מתכננת ומיישמת את מתודולוגיית Sinopia5ive, להתאמה מדויקת של הצרכים המשתנים בארגון, עם פתרונות טכנולוגיים מתקדמים ממיטב היצרנים בתחומי התשתית, הגיבוי, אבטחת המידע וסייבר.

אודות זברה טכנולוגיות

זברה טכנולוגיות הינה חברת הפצה המתמחה במתן פתרונות מובילים בתחומי תשתיות ה-IT. החברה מייצגת בישראל קשת רחבה של ספקיות טכנולוגיה מהמובילות בעולם ובכלל זה פתרונות אבטחת מידע, תקשורת נתונים, ניהול רשתות וירטואליזציה ועוד.

זברה טכנולוגיות מפיצה את פתרונותיה למערך של עשרות אנטרגרטורים ומשווקים מובילים בשוק הישראלי. הקשר של החברה עם מערך המשווקים שלה מתחיל באספקת הפתרונות על פי המפרט הדרוש וזמני האספקה הדרושים, ממשיך בהדרכה והכשרה של המשווקים, בשירות שוטף הניתן לאורך חיי המוצר וכן בסיוע מתמיד לאיתור הזדמנויות עסקיות בשוק ולמימושן.

אירועים קרובים