תוכן שיווקי
לקראת אירוע - 2017 C3 Tough Mudder, ימים שבת-ראשון 8-9 ביולי, אירלנד

נבחר המשתתף ה-18 לנבחרת 2017 C3 Tough Mudder

19/03/2017 13:15
גדי גילאון, ה-CDO של לובינסקי. צילום: יח"צ

אנשים ומחשבים, C3 וקבוצת אוטופונט (Autofont) בחרו את המשתתף ה-18 אשר ייקח חלק בנבחרת ה-Tough Mudder למען גיוס תרומות לעמותת גדולים מהחיים.

גדי גילאון, יו"ר ובעלים במוביסק טכנולוגיות, נבחר כמשתתף ה-18 בנבחרת.

קבוצת אנשים ומחשבים ואלון כהן, מנכ"ל אוטופונט, הכריזו על קמפיין שני לגיוס תרומות למען "גדולים מהחיים". נבחרת מנכ"לים ומנמ"רים מקהילת ה-IT הישראלית תצא שוב לבצע את אתגר ה-Tough Mudder, והפעם בחודש יולי בדבלין שבאירלנד.

הנבחרת תרוץ 20 ק"מ בעליות וירידות בבוץ, תזחל, ותעבור 25 מכשולים מאתגרים ביניהם צלילה בקרח ומעבר דרך תילי חשמל. כל זאת, על מנת לאסוף תרומות לעמותת גדולים מהחיים, הפועלת למען ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם.

לדברי כהן, שיוביל שוב את הנבחרת לאתגר, "הנבחרת החלה את אימוניה בחודש ינואר 2017 ובמהלך חצי שנה תעבור אימוני ריצה ואימוני קרוספיט שיכשירו כל אחד ואחת מהמשתתפים, לעבור בהצלחה את האתגר". כהן הוסיף ואמר כי "השנה ירוצו עם הנבחרת גם שני בוגרי גדולים מהחיים שניצחו את המחלה".

קצת פרטים אודות גדי גילאון

תאר את תפקידך בחברה.
"יו"ר ובעלים במוביסק טכנולוגיות".

הישגים ופרויקטים משמעותיים בשנים האחרונות.
"הקמתי את מוביסק טכנולוגיות ב-2011 כחלוצה בתחום ניהול, שליטה ובקרה של פעילות המובייל והניידות העסקית בארגונים מתוך הנחה שזו תהפוך לאופן שבו עסקים יפעלו בעתיד. אנו עיצבנו במידה רבה את תפיסת הניידות העסקית בישראל ומאות ארגונים פועלים באמצעות הפתרונות המובילים בשוק שהבאנו לישראל".

"מוביסק מציעה כיום פתרונות רחבים מאוד בתחום הניידות העסקית לניהול, ניטור ואבטחת מכשירי הקצה, ניהול ואבטחת אפליקציות ויצירת תווך מאובטח, ניהול מאובטח של תוכן ושיתוף מידע. כיום אנו מציעים פתרונות גם בתחום הגנת הסייבר והענן. מוביסק הינה החברה המובילה את תחום הניידות העסקית בישראל".

תארים אקדמאיים ותעודות הצטיינות אחרות.
"תואר ראשון בניהול וכלכלה ותואר שני בפילוסופיה ותרבות דיגיטלית. נבחרתי כמנמ"ר מצטיין (אנשים ומחשבים)".
זיקה לספורט? סוג פעילות? כמה פעמים בשבוע?
"אני מתאמן לקראת האתגר החשוב של Tough Mudder, וזה סוג של תיקון לאחר מספר שנים שלא עסקתי בספורט. בעבר רצתי, שחיתי ורכבתי על אופניים".

תחביבים?
"צילום, היסטוריה".

מה יש לך להגיד על האתגר להשתתף ב-Tough Mudder למען ילדי "גדולים מהחיים"?
"האתגר מעבר להיותו אתגר אישי, הוא בעל משמעות עמוקה של נתינה לזולת ולמטרה חשובה של שיפור איכות חייהם של ילדים ובני נוער שמפסידים את הנאות ההתבגרות במלחמתם במחלה. לנו הזכות להעניק להם את החוויות שהחסירו".

מה יגידו במשפחה?
"ואוו, לא יאמינו".

מה עוד כדאי שנדע עלייך?
"אני פעיל בקהילת מנהלי המחשוב כבר שנים רבות, בין השאר בהתנדבות בארגונים שונים בעבר, הובלת פורומים וכמרצה באוניברסיטת בן גוריון. בשנים האחרונות אני מלווה סטארט-אפים ישראליים הנושקים לתחום פעילותי, ומסייע למנמ"רים בתהליכי השינוי העוברים עליהם בארגונים.

נותרו מקומות ספורים בנבחרת.

להגשת מועמדות לחצו כאן.

אירועים קרובים