תוכן שיווקי

C-Data תפיץ את מוצרי ASUSTOR בישראל

07/03/2017 12:03
C-Data

C-Data, החברה המובילה להפצת מוצרי IT, חתמה על הסכם הפצה עם ASUSTOR המתמחה באספקת פתרונות NAS (ר"ת network attached storage) ופתרונות הקלטת וידיאו ברשת.

ASUSTOR נוסדה בשנת 2011 כהשקעה ישירה של ASUSTeK העולמית. ASUSTOR מתמחה במתן פתרונות תוכנה בשילוב עם חומרה בתחום ה-NAS והאחסון ברשת. לחברה פתרונות אחסון רשת עם מערכת הפעלה ייחודית ADM, קישוריות גיבוי לכל חברת ענן ( Azure ,Google Cloud Platform ,AWS, ועוד), פורטל ייעודי, חיבור מובילי מסלולרי או מחשב נייד, מעקב אחר מצלמות ברשת ועוד.

ASUSTOR הינו NAS (ר"ת network attach storage) או כונן/ מחשב רשת שיתופי. הכונן המורכב  מדיסק אחד או יותר עם מערכת הפעלה ומתחבר לרשת, והוא מאפשר למשתמשים ברשת לגשת ולשתף קבצים ממיקום מרכזי.

בנוסף, ASUSTOR NAS מספק גיבוי מרכזי והגנה על הנתונים עבור כל המידע שלך. כל הקבצים שלך יגובו למיקום מרכזי אחד, שבו ניתן לגשת אליהם בכל עת. ASUSTOR NAS מספק פתרונות חומרה ותוכנה באופן אוטומטי ורציף, אשר נותנים לך שקט נפשי באופן  תמידי, בטוח ומאובטח.

ASUSTOR NAS מציע אפשרויות התאמה אישית רבות באמצעות מגוון עשיר של יישומים להורדה, תמיכה ב-K4 ושימוש במוצר כמדיה סנטר מקצועי לכל דבר, עם תמיכה  בווירטואליזציה, I SCASI ופרוטוקולים כגון CIFS /SMB ,SMB 2.0 /3.0 ,AFP ,NFS ,FTP ,TFTP ,WebDAV ,Rsync ,SSH ,SFTP, iSCSI/IP-SAN ,HTTP ,HTTPS ,Proxy ,SNMP ,Syslog ועוד. כמו כן, ASUSTOR NAS מאפשר שיתוף מדפסות, גישה לנתונים  המגובים ב-ASUSTOR NAS מכל מקום  בעולם על ידי מחשב נייד, טאבלט, ועוד.

ASUSTOR NAS הינו מוצר הנותן פתרון גיבוי, שיתוף קבצים, מדיה סנטר ועוד – הפתרון שלך לעסק ולבית.

טלי חלפון, סמנכ"לית מכירות ב-C-Data

טלי חלפון, סמנכ"לית מכירות ב-C-Data

לדברי טלי חלפון, סמנכ"לית מכירות C-Data, "מכירת מוצרי ASUSTOR הם חלק ממענה משלים לסל המוצרים העסקיים והביתיים ש-C-Data מציעה ללקוחותיה. אנו שמחים ומברכים על שת"פ עם יצרן זה.

אלן הין, מנהל השיווק והמכירות ב-ASUSTOR, אמר כי "אנו  רואים ב-C-Data כמפיצת פתרונות גיבוי מחשוב ונתונים גדולה ונודעת בישראל, אשר מספקת למשווקים, חברות אינטגרציה ודרכם  לארגונים – ציוד IT עם שירות אמין ומהימן".

"אנו גאים לשתף פעולה עם C-Data על מנת לספק לשוק הישראלי מוצרי NAS בעלי ביצועים גבוהים העשויים בקפידה תחת ייצור ASUSTOR, המציעים גם הם יציבות ואמינות גבוהות".

C-Data הינה יבואנית ומפיצה של מוצרי המחשוב והציוד ההיקפי מהגדולות בישראל ומייצגת בין השאר מותגים מובילים כגון אפל (Apple), מיקרוסופט (Microsoft), אסוס (Asus), נוטניקס (Nutanix), דל (Dell), צ'ק פוינט (Check Point), וריטאס (Veritas), סימנטק (Symantec), EMC ,VMware ,HP ,HPE ,Veeam ,Ctera ו-F5.

החברה פועלת משנת 2002 ומעמידה לרשות לקוחותיה צוות אנשי מכירות ושירות מהמובילים בתחום. בחברה חטיבה להפצת מחשוב אישי, חטיבה לאבטחת מידע, חטיבת תקשורת וציוד היקפי וחטיבה להפצת מוצרי אפל. ההפצה נעשית על ידי משווקי משנה, הפרוסים לאורכה ולרוחבה של המדינה, וזאת באמצעות מערך אספקה של UPS ובכך מבטיחה ללקוחותיה זמני אספקה מהירים במיוחד.

אירועים קרובים