תוכן שיווקי
לקראת אירוע - 2017 C3 Tough Mudder, ימים שבת-ראשון 8-9 ביולי, אירלנד

נבחר המשתתף ה-14 לנבחרת 2017 C3 Tough Mudder

09/02/2017 11:39
שי וייס, דירקטור, מנהל תשתיות וטכנולוגיה בטבע. צילום: יח"צ

אנשים ומחשבים, C3 וקבוצת אוטופונט (Autofont) בחרו את המשתתף ה-14 אשר ייקח חלק בנבחרת ה-Tough Mudder למען גיוס תרומות לעמותת גדולים מהחיים.

שי וייס, מנהל תשתיות בקבוצת האינטגרציה והפלטפורמות  הגלובלית של טבע, נבחר כמשתתף ה-14 לנבחרת.

קבוצת אנשים ומחשבים ואלון כהן, מנכ"ל אוטופונט, הכריזו על קמפיין שני לגיוס תרומות למען "גדולים מהחיים". נבחרת מנכ"לים ומנמ"רים מקהילת ה-IT הישראלית תצא שוב לבצע את אתגר ה-Tough Mudder, והפעם בחודש יולי בדבלין שבאירלנד.

הנבחרת תרוץ 20 ק"מ בעליות וירידות בבוץ, תזחל, ותעבור 25 מכשולים מאתגרים ביניהם צלילה בקרח ומעבר דרך תילי חשמל. כל זאת, על מנת לאסוף תרומות לעמותת גדולים מהחיים, הפועלת למען ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם.

לדברי כהן, שיוביל שוב את הנבחרת לאתגר, "הנבחרת החלה את אימוניה בחודש ינואר 2017 ובמהלך חצי שנה תעבור אימוני ריצה ואימוני קרוספיט שיכשירו כל אחד ואחת מהמשתתפים, לעבור בהצלחה את האתגר". כהן הוסיף ואמר כי "השנה ירוצו עם הנבחרת גם שני בוגרי גדולים מהחיים שניצחו את המחלה".

קצת פרטים אודות שי וויס

תאר את תפקידך בחברה.
"מנהל התשתיות בקבוצת האינטגרציה והפלטפורמות הגלובלית של טבע , אחראי על מגוון רחב של פלטפורמות ותשתיות החל ממערכות ענן ועד מערכות Middleware ארגוניות".

הישגים ופרויקטים משמעותיים בשנים האחרונות?
"העבודה בארגון ה-IT הגלובלי של טבע היא עבודה מדהימה, כמות האתגרים, ההישגים, הפרויקטים וסדרי הגודל של הפעילויות השונות גדולה מאוד, חלק מההישגים המשמעותיים – פריסת מערכת VOD פנים-ארגונית היברידית לענן, פריסת מערכות ענן לשיתוף ידע, הבטחת מערכות תשתית לרמת זמינות מקסימלית, הנעה ויישום פרויקטים Big Data and Machine Learning, ועוד".
תארים אקדמאיים ותעודות הצטיינות אחרות?
"בוגר הנדסת תוכנה – תואר מהנדס במכללת אפקה".

זיקה לספורט? סוג פעילות? כמה פעמים בשבוע?
"מתאמן שוטף קרוספיט מזה כשלוש שנים, וריצה. לגבי תדירות – בתקופות הטובות ארבע-חמש פעמים בשבוע, בתקופות היותר קשות מתאמן פעמיים בשבוע".

תחביבים?
"קרוספיט, טיולים עם הילדים בארץ".

מה יש לך להגיד על האתגר להשתתף ב-Tough Mudder למען ילדי גדולים מהחיים?
"גאה להיות שותף במטרה שכזו, אשמח לעזור ולסייע ככל שיינתן".

מה יגידו במשפחה?
"המשפחה תשמח ותפרגן, מחכים שמשבר גיל ה-40 יעבור".

מה עוד כדאי שנדע עלייך?
"המשפחה מאוד חשובה לי, אוהב את אשתי והילדים, חולה אתגרים, אוהב ספורט ונהנה מהעבודה שלי".

נותרו מקומות ספורים בנבחרת.

להגשת מועמדות לחצו כאן.

אירועים קרובים