תוכן שיווקי
לקראת אירוע - ICS-CYBERSEC 2016, יום ב' 5 בדצבמר, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קרית שדה התעופה

Balabit ו-Lieberman Software מכריזות על שיתוף פעולה עולמי למכירות ושיווק

השותפות במיזם מציעות כעת הטמעה של הטכנולוגיה Privilege Access Management - תחת קורת גג אחת

14/11/2016 12:54
Balabit

Balabit ו-Lieberman Software הכריזו על ברית עולמית ואסטרטגית משותפת למכירות ושיווק, שבמסגרתה Balabit ורשת השותפים שלה ימכרו בצורה יזומה פתרון כולל לניהול הגישה של משתמשים בעלי הרשאות גבוהות.

שיתוף הפעולה כולל שילוב מובנה בין פתרון PAM – Shell Control Box (ר"ת Privileged Activity Monitoring) של Balabit לבין פתרון Enterprise Random Password Manager של Lieberman Software לניהול הרשאות וזהויות של משתמשים פריבילגיים PIM (ר"ת Privileged Identity Management).

Balabit תציע גם שירותי תמיכה עולמיים לפתרון המשותף של שתי החברות.

הפתרון המשותף של Balabit/Lieberman נותן מענה לצרכים של ארגונים גדולים אשר מתמודדים עם הדרישות לעמידה בתקנות/רגולציות, אכיפה של מדיניות הארגון ובכלל זה בקרת גישה לנתונים רגישים פנים-ארגוניים, ניהול של ספקים חיצוניים הניגשים למערכות המידע ומתן אפשרות לחקירות משפטיות.

"שוק הניהול וניטור של משתמשים בעלי הרשאות גבוהות עובר שינויים. למרות שעדיין נודעת חשיבות לתפקודים מסורתיים, דוגמת כספות של סיסמאות, הרי שהדגש עובר לתיעוד, ניטור וניתוח בזמן אמת של פעילויות המשתמשים הפריבילגיים", כך אמר מרטין קופינגר, מייסד ואנליסט ראשי בפירמת KuppingerCole. לדבריו, "Balabit ו-Lieberman יכולות לתת מענה הן לדרישות המתפתחות והן לדרישות המסורתיות בתחום הניהול של המשתמשים בעלי הרשאות גבוהות".

"הפתרונות Shell Control Box ו-ERPM הם מוצרים מובילים בשוקי PAM ו-PIM, בהתאמה, אך לעתים קרובות הלקוחות מחפשים פתרונות מקיפים שכוללים ניהול סיסמאות, בקרת גישה וניטור פעילויות של המשתמשים הפריבילגיים", אמר זולטן גיורקו, מייסד משותף ומנכ"ל Balabit.

שילוב מלא מן המוכן

לדבריו, "איחוד הכוחות בין Balabit ו-Lieberman מאפשר להן להציע ללקוחות פתרון מוכח שהוא הטוב מסוגו, לכל מגוון היישומים של ניהול הגישה הפריבילגית, אשר נמכר ונתמך על ידי ספקית יחידה ומעניק שילוב מלא מן המוכן".

"כחברה פיננסית גדולה עם תשתיות מיחשוב מורכבות, עלינו לעמוד בתקנות מקומיות ובדרישות בינלאומיות לאבטחת מידע, דוגמת PCI DSS ו-COBIT", אמר מוראט קיהאן, מנהל אבטחת מידע ב-Albaraka Turk.

לדבריו, "כדי לעמוד בדרישות המחמירות האלה, עלינו לבקר, לנטר ולבחון את הפעילויות של מנהלי המערכות ועובדי הקבלן מצד שלישי אשר ניגשים למערכות המיחשוב של הבנק. לשם כך רכשנו את פתרון Shell Control Box של Balabit ושילבנו אותו בפתרון Enterprise Random Password Manager של Lieberman".

"הפיתרון המשותף פועל בצורה חלקה מבלי להפריע לשטף העבודה של המשתמשים, ומסייע לנו לעקוב אחר הגישה של המשתמשים הפריבילגיים ולאבטח את הסיסמאות שלהם, אשר מאוחסנות בכספת מאובטחת ומוחלפות בכל פעם שיוצאים מהמערכת".

יחדיו, Balabit ו-Lieberman Software יכולות להציע:
● ניהול מאובטח של מזהי כניסה לשרתים, עמדות עבודה, מסדי נתונים ויישומים, במתקנים המקומיים או בענן.
● בקרה וניטור של גישה מרחוק של משתמשים בעלי סיכון גבוה ועובדי קבלן.
● תיעוד וביקורת של כל פעולה של משתמשים פריבילגיים במערכות המיחשוב.
● הגנה על סודיות הסיסמאות.
● קצב מהיר יותר של חקירת תקריות ותגובה.
● עמידה בתקנות מקומיות ובינלאומיות לאבטחת מידע.

הפלטפורמה המשולבת לניהול הגישה הפריבילגית היא חבילה מלאה של יישומי אבטחה, אשר כוללת כלים לניהול הגישה הפריבילגית, בקרת גישה ותיעוד מלא של הפעילויות בזמן אמת.

הפתרון הכולל מציע אוטומציה מתמשכת באמצעות ניהול מאובטח של זהויות פריבילגיות מהגילוי והתיקון, דרך ההאצלה והבקרה ועד לבחינת התהליכים.

כפתרון מוכן, החבילה מעניקה פריסה מהירה יותר והגנה תוך שבועות – במקום חודשים – לתמורה מהירה יותר להשקעה (ROI). הודות לחבילות התמחור התחרותיות, ההפעלה הקלה יותר ושירותי התמיכה הניתנים על ידי שותפה יחידה, ניתן גם לצמצם את עלות הבעלות הכוללת (TCO).

למידע נוסף לחצו כאן.

אירועים קרובים