תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Red Hat Forum Israel 2016, יום ד' 16 בנובמבר, LAGO

העוצמה של ההשתתפות – במרכז כנס Red Hat Forum Israel

08/11/2016 11:02
הלוגו הישן של רד-האט. מצאו את ההבדלים

לקראת כנס Red Hat Forum Israel הגדול שיתקיים ב-16 בנובמבר במרכז הכנסים LAGO בראשל"צ, המתקיים השנה תחת הכותרת: The Power of Participation – העוצמה של השתתפות, פנינו אל שותפי רד-האט (Red Hat) שנתנו חסותם לכנס.

שאלנו אותם: איך אתם רואים את המושג "השתתפות" כמוטיב מוביל בקשריכם עם לקוחותיכם, ואיך היא באה לביטוי בפועל בשותפות איתם?

השאלה השנייה ששאלנו: איך אתם רואים את המושג "השתתפות" בקשריכם עם רד-האט? מה אתם מקבלים ממנה ומה תרומתכם לה?

חואן רובר, מנהל קבוצת קוד פתוח במטריקס

"השתתפות, Collaboration, היא הדרך של רד-האט ושל הקוד הפתוח לייצר פתרונות טובים ומתקדמים, התואמים את הצורך העסקי של לקוחותינו".

"Collaboration מאפשר לנו להיות שותפים יחד עם לקוחותינו לתהליכים עסקיים הנובעים משינויים מקרו-כלכליים מהירים ביותר, שמתחוללים לנגד עינינו בימים אלה".

חואן רובר, מנהל קבוצת הקוד הפתוח במטריקס

חואן רובר, מנהל קבוצת הקוד הפתוח במטריקס

"מטריקס מובילה את  תחום הקוד הפתוח בישראל. אנו שותפים יחד עם לקוחותינו לאתגרים של הכלכלה הדיגיטלית החדשה, הדורשת יכולת השתנות מהירה ודרך מחשבתית חדשה".

"השותפות שלנו עם רד-האט היא ארוכה, והשנה מלאו לה 13 שנים. אנו רואים את העבודה המשותפת שלנו כברכה לשוק הישראלי, וכמכפיל כוח משמעותי. במהלך השנים, מטריקס ביחד עם רד-האט הפכו את הקוד הפתוח לחלק משמעותי של התשתיות בקרב ארגוני האנטרפרייז בישראל. אותה שותפות אמיצה תסייע לנו להיות שותפים יחד, ולתת פתרונות ללקוחותינו באתגרים החדשים, בהם רק הסטנדרטיזציה והגמישות של פתרונות מבוססי קוד פתוח, יוכלו להדביק את האתגרים העסקיים".

אדיר רון, מוביל קוד פתוח במיקרוסופט (Microsoft)

"המושג 'שותפות' הינו הבסיס של ה-Mission Statement המוביל את מיקרוסופט: להעצים כל אדם וכל ארגון בעולם להשיג יותר. We believe in what people make possible".

אדיר רון, מוביל קוד פתוח במיקרוסופט ישראל צילום: יח"צ

אדיר רון, מוביל קוד פתוח במיקרוסופט ישראל צילום: יח"צ

"השותפות האסטרטגית של מיקרוסופט עם רד-האט, מעצימה את ערכי הגמישות, הפתיחות ואפשרויות הבחירה של לקוחות הענן המשותפים, הן הציבורי והן ההיברידי. העבודה הצמודה עם רד-האט מאפשרת למיקרוסופט להציע לכל ארגון אנטרפרייז, שותף ISV ומפתחים, את מגוון היכולות המקיף והמתקדם ביותר בענן בעולמות ה-Enterprise Linux".

גרישה סוקולובסקי, מנהל פיתוח עסקי, טרה סקיי (TeraSky)

"בימים אלה ה-IT מקבל יותר ויותר אוריינטציה עסקית, והופך להיות אחד מהמנועים העיקריים לפיתוח עסקים והצלחתם. הצלחות אלו הן בלתי אפשריות ללא 'השתתפות' – Collaboration עם הלקוחות, על מנת להבין את הכאבים והאתגרים שלהם. טרה סקיי מציעה ללקוחותיה חוויית שירות ותמיכה ייחודיות כחלק מהטמעת פלטפורמות שונות, וכן פתרונות מבוססים על קוד פתוח. כל זאת כחלק מעבודה רציפה של שנים עם לקוחותינו וקהילות בעולם הקוד הפתוח".

גרישה סוקולובסקי, מנהל פיתוח עסקי, טרה סקיי

גרישה סוקולובסקי, מנהל פיתוח עסקי, טרה סקיי

"רד-האט היא חברה מובילה בפתרונות המבוססים על קוד פתוח. Collaboration – 'השתתפות' עם רד-האט נותנת לנו את ההזדמנות להרחיב את הידע והניסיון שלנו בעולם של Software Defined Data Center ,Software Defined Storage ,OpenStack. טרה סקיי, יחד עם אנשי מקצוע מרד-האט, הטמיעה בהצלחה מספר פרויקטים מבוססי קוד פתוח, הכוללים בין היתר – ענן פרטי מבוסס OpenStack ,CEPH ,GlusterFS ,OpenShift".

"טרה סקיי מביאה לשולחן ידע, כישורים, שנות ניסיון בתשתיות, אבטחת מידע, וירטואליזציה, אוטומציה ומחשוב הענן, בכדי לעזור ללקוחות להתמודד עם הדרישות והאתגרים שעומדים בפניהם".

שלומי קפצון, מנהל מכירות רד האט, אמת מיחשוב

"המושג השתתפות בעסקים, מגדיר מערכת יחסים המבוססת על אמון הדדי וערכים משותפים בין הצדדים. שותפות בריאה מובילה למטרות משותפות ולרצון ההדדי לשמור על הקשר".

"אמת מיחשוב מאמינה שרק גישה של שותפות אמת תביא לתוצאות פורצות דרך. ראיית הלקוחות כשותפים לכל אורך הדרך, תוך הצבת מטרות משותפות, שיתוף בידע ורעיונות, ישיגו את המטרות המשותפות של כלל הצדדים".

שלומי קפצון, מנהל מכירות רד-האט באמת מיחשוב

שלומי קפצון, מנהל מכירות רד-האט באמת מיחשוב

"אמת מיחשוב, שותף Premier בלעדי בישראל של רד-האט, מבססת מוצרים ופתרונות ללקוחות על בסיס טכנולוגיות קוד פתוח. השתתפות פירושה ביטחון שרד-האט לא משחררת פרויקטים בהם היא אינה שותפה. כך, במקרה תקלה או זיהוי פרצה, רד-האט מעמידה לרשות לקוחותיה מאגרי מידע עדכניים ואיכותיים, ותיקונים מהירים המלווים בתמיכה אנושית באמצעות מהנדסי החברה ושותפי תמיכה מורשים. כך יכולה אמת מיחשוב להטמיע פתרונות בסביבות הייצור בביטחון מלא שהלקוחות יקבלו את המענה הנדרש בעת הצורך ולאורך כל הדרך".

ניר אורן, ארכיטקט IT לארגוני אנטרפרייז  ב-HPE ב-HPE

"אצלנו ב-HPE, שיתוף פעולה הינו ערך עליון בעבודה שלנו עם לקוחות ושותפים. אנו רואים את עצמנו כשותפים מלאים לדרך מתחילתה ועד סופה. שותפים לתכנון, לפיתוח, ליישום ולהטמעה. אנו באים אל המהלך מתוך מטרה לשלב כוחות, ולסייע ללקוחותינו בדרך שלהם להצלחתם".

"לפיכך, אנחנו מביאים למפגש ערכים המבוססים על כבוד, הערכה, עזרה הדדית ומחויבות. כל אלה מצטרפים לפתרונות הטכנולוגיים  שלנו ולניסיון המקצועי שרכשנו בארץ ובעולם".

ניר אורן, ארכיטקט IT לארגוני אנטרפרייז  ב-HPE

ניר אורן, ארכיטקט IT לארגוני אנטרפרייז ב-HPE

"כחברה אשר דוגלת בפתיחות כתפיסת עולם ואל מול הלקוחות שלה, HPE רואה בשותפויות ערך ראשון בבואה לדבר עם לקוחותיה על פתרונות אשר ישרתו אותם בתהליכים העסקיים".

"במסגרת השת"פ עם רד-האט, מהמובילות בעולם הקוד הפתוח (אם לא המובילה!), HPE מביאה ללקוחותיה את אפשרות הבחירה, אפשרות בחירה בעולם פתוח אשר משרת טוב יותר את הלקוח הסופי".

"אנו 'מרוויחים' מהשת"פ הזה את רצון הלקוחות לקבל פתרון רחב ופתוח לצורכיהם, בעיקר בעידן בו ארגונים ממש מחליטים על אסטרטגיה של בחירה בקוד פתות היכן שניתן ונכון, ומצד שני אנו מהווים עבור רד-האט זרוע מכירות, תכנון ואינטגרציה אל מול השוק, ובעצם מהווים מכפיל כוח אל מול הלקוחות".

"לסיכום, תפיסת ה-Openness של רד-האט הולכת יד ביד עם התפיסה של HPE כחברה מובילה בעולם הפתרונות, ומהווה שותף ערך אמיתי לדרכנו".

שלומי אנג'י, סמנכ"ל טכנולוגיות בנוקיה (Nokia), אגן הים התיכון

"נוקיה עוזרת לשותפיה העסקיים למקסם את הפוטנציאל העסקי שלהם, ולספק ערך מעולה ללקוחותיהם. שותפות עם נוקיה מאפשרת מימוש פורטפוליו רווחי של רשתות IP ופתרונות פס רחבים במיוחד. הקשרים שלנו עם רד-האט הינם הדוקים. Nuage Networks מקבוצת נוקיה קיבלה את תואר שותף השנה של רד-האט, הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח".

שלומי אנגי, סמנכ"ל טכנולוגיות בנוקיה, אגן הים התיכון. צילום: יח"צ

שלומי אנגי, סמנכ"ל טכנולוגיות בנוקיה, אגן הים התיכון. צילום: יח"צ

"מיזם נוקיה מתמקד בפתרון של רשת מבוססת תוכנה (SDN). Nuage רשתות כובדה באות היוקרתי בזכות מתן פתרונות קוד פתוח חדשניים ללקוחות ארגוניים. באופן ספציפי, Nuage רשתות הוכרה על תפקידה באספקת פתרונות ענן ההיברידי המבוססים SDN, שיכול למקסם את האפקטיביות של תשתית מרכז הנתונים על ידי הפיכתה ליותר זריזה, גמישה ואוטומטית".

"מאז ההשקה של Nuage רשתות לפני שלוש שנים, שיתוף הפעולה של נוקיה עם רד-האט התמקד בלספק ללקוחותינו המשותפים, פתרונות ענן פרטי והיברידי מתקדמים. הפרס הזה הוא מחווה להתקדמות שעשינו יחד כדי לסייע לארגונים לנצל את מלוא היתרונות של רשת בעידן הענן".

משה אלדר, מנהל השותפים האזורי של רד-האט לאזור אגן הים התיכון

משה אלדר, מנהל השותפים האזורי של רד-האט לאזור אגן הים התיכון

משה אלדר, מנהל השותפים האזורי של רד-האט לאזור אגן הים התיכון, מסכם כי ״משמעות המילה השתתפות הינה 'ביצוע יחד עם אחרים'. לכן רד-האט משקיעה  משאבים רבים בשותפיה במטרה ליצור יחד עם השותפים ערך מוסף ללקוחותינו. אנו משתתפים באופן אקטיבי בתהליכים רבים, עסקיים וטכניים, במטרה לקדם את שותפינו ואת הלקוחות לעבר המטרות שהגדירו לעצמם".

אירועים קרובים