תוכן שיווקי
לקראת אירוע - CITRIX ROADSHOW, יום ג' 8 בנובמבר, סטוקו

"סיטריקס היא אחת המובילות בשוק בתחומים כגון פתרונות VDI ו-Terminal Services"

07/11/2016 12:00
נדב טוביאס, מנכ"ל נוטניקס. צילום: ניב קנטור

נדב טוביאס, מנכ"ל נוטניקס (Nutanix), מספר על שיתוף הפעולה עם פתרונות סיטריקס (Citrix) המופצים בישראל על ידי קבוצת אמן.

הצג את נוטניקס.
"נוטניקס הוקמה בשנת 2009. החברה מפתחת, משווקת ומפיצה ענני אנטרפרייז. אלו עננים המספקים ללקוחות בדיוק את השירות המתאים להם, אך On Premise, כולל תשתית שקופה, ניהול פשוט, חיסכון בעלויות וקישוריות מלאה".

"כיום הרבה מאוד ארגונים משקיעים זמן וכסף רב בניהול הדטה סנטר בגלל שהם נצמדו לארכיטקטורת שלוש השכבות – אחסון נפרד, שרתים בנפרד ומערכות ניהול בנפרד. העולם הווירטואלי שינה את תפיסת שלושת השכבות. ארגונים היו חייבים לעבור לשימוש בווירטואליזציה כדי לחסוך כסף".


"כיום ארגונים לא רק שעברו לשימוש בשרתי וירטואליזציה, אלא הם מבצעים תהליכי אוטומציה, הם רוצים לקנות שירות ולא את המכשיר עצמו. אך לא כולם רוצים ויכולים לעבור לענן הציבורי, נוטניקס מספקת את הפתרון לכך".

ענן האנטרפרייז מספק לארגונים את כל התכונות שהם צריכים, עם הפרטיות של המידע וניהול פשוט. נוטניקס התחילה את פעילותה בארגוני אנטרפרייז וכיום מספקת את היכולות הנהדרות של ענני האנטרפרייז לכל סוג של לקוח, כולל SMB, ולכל אפליקציה".

ספר על הקשר והעבודה המשותפת עם סיטריקס.
"סיטריקס היא אחת החברות המובילות בשוק במגוון תחומים, כולל פתרונות VDI ו-Terminal Srvices. נוטניקס, בשיתוף פעולה עם סיטריקס וקבוצת אמן מספקת תשתית שקופה ללקוחות החברה החוסכת את הצורך לשלם כסף רב על HyperVisor מסחרי".

"נוטניקס מספקת Acropolis HyperVisor (או לחילופין תמיכה ב-Zen server), שקיבל את ההסמכה של סיטריקס, וכך הלקוח יכול להשתמש באפליקציית VDI על גבי תשתית מוכנה ומוגדרת מראש, וכל זה בשניות מועטות".

"בנוסף, לקוחות סיטריקס נהנים מהתשתית השרידה של נוטניקס המנוהלת ממקום אחד ויכולה לגדול כשצריך, תוך כדי כל היתרונות של השימוש בפתרונות סיטריקס. הלקוחות מקבלים ניהול אחד, מקום ותשתית אחת שיכולה לגדול עם הארגון בעתיד".

מה לדעתך מבדל את סיטריקס מחברות ופתרונות אחרים בשוק?
"סיטריקס היא החברה הוותיקה ביותר והמנוסה ביותר בתחומה. בנוסף לניסיון, סיטריקס מספקת את החדשנות הדרושה בתחום האפליקציות. התשתית של נוטניקס משלימה את פתרונות ה-VDI של סיטריקס".

מה תציגו בכנס?
"בכנס נציג את תשתית ה-Acropolis שלנו ואת ממשק הניהול האחוד שלנו עם דמו קצר".

אירועים קרובים