תוכן שיווקי
לקראת אירוע - CITRIX ROADSHOW, יום ג' 8 בנובמבר, סטוקו

תומר פרי, אמן: "היעד – למכן את כלל התהליכים הארגוניים"

06/11/2016 13:45
תומר פרי, מנכ"ל אינוקום מקבוצת אמן

"האתגר המרכזי של המנמר"ים כיום הינו להפוך את כלל הארגון לדיגיטלי. תהליך כזה על פי המתודולוגיה של סיטריקס (Citrix) יבוצע על ידי הפיכת כלל התהליכים הארגונים לממוכנים", כך אמר תומר פרי, מנכ"ל אינוקום מקבוצת אמן.

אינוקום הינה זרוע המוצרים של קבוצת אמן, מייצגת בארץ את סיטריקס זה תריסר שנים ולה מאות לקוחות – חברות וארגוניים מכלל מגזרי התעשייה.

פרי דיבר לקראת כנס שעורכת אמן, בו תוצג מפת הדרכים הטכנולוגית של סיטריקס, הממוקדת בכלים להפיכת הארגונים לדיגיטליים. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ג', ה-8 בנובמבר, באולם אירועים סטוקו, גני התערוכה בתל אביב.

"בבסיס הרעיון של הפיכת הארגון לדיגיטלי", אמר פרי, "עומדת התפיסה של מיכון תהליכים. כל התהליכים שעד היום נעשו ידנית, יוסבו לדיגיטליים על ידי התחברות באמצעות פלטפורמה התומכת בחיבור מכל מכשיר לעולם האפליקטיבי-דיגיטלי".

"לדוגמה – תהליכים כמו שיתוף קבצים או שיתוף מידע, יבוצעו מעכשיו באמצעות שיתוף קבצים מאובטח ארגוני כולל טפסים שהיו עד היום ידניים". על מנת לממש את הרעיון, נדרש לתת למשתמשים יכולת לעבוד עם האפליקציות הארגוניות ולהתחבר אליהן מכל מקום ובאמצעות כל מכשיר או יחידת קצה , בדרך זו מתייתרים התהליכים הידניים".

"החזון של סיטריקס, הוא לאפשר עבודה מאובטחת עם חווית משתמש איכותית מכל יחידת קצה  בכל עת ובכל מקום. את זה עושה סיטריקס על ידי וירטואליזציה של תחנות הקצה, בשילוב טכנולוגיה לשיתוף קבצים מכלל המכשירים הניידים. כך מתאפשרת דיגיטציה של הארגון".

"כך, סיטריקס מתמקדת במימוש תפיסה בסיסית אחת: להנגיש את היישומים והנתונים בצורה בטוחה וקלה לגישה – לכלל המשתמשים. להעצים אותם ולהגדיל את תפוקת העבודה שלהם עם חיבוריות, נגישות ומעטפת אבטחה כוללת".

בכל מקום ובכל זמן

בנוסף, "ארגון נדרש לבנות שירותים המשלבים גישה מאובטחת של אפליקציות ונתונים – בכל מקום ובכל זמן".

"החזון מתבסס על ארבע אבני יסוד:
● האחת, סביבת עבודה ארגונית כשירות, Work Place as a Service – כלומר, פלטפורמה מקיפה ומשולבת לאפליקציות מאובטחות, נתונים ורשת כשירות – בענן פרטי או ציבורי".
● "השנייה, וירטואליזציה של יישומים ו-VDI, עם Citrix XenApp & XenDesktop, על מנת לספק לעובדים את האפשרות לעבוד מכל מקום תוך צמצום עלויות ה-IT, לטובת הגדלת הפרודוקטיביות הניידת".
● "השלישית, אבטחה ותאימות המתקבלות על ידי וירטואליזציה מאובטחת במכשירים שונים, רשתות, ומיקומים. זאת, לצד ניהול באופן מרכזי ומתן חווייה הנראית, מרגישה ומתנהגת כמו עבודה על המחשב המסורתי שלהם".
● "אבן הבניין הרביעית, היא פישוט הסיבוכיות ב-IT, ייעול עבודת הניהול והמשימות ועשייתם באופן אוטומטי – עם אינטגרציה בעלת טכנולוגיות ניטור".

בכנס, סיכם פרי, "נציג את מפת הדרכים הטכנולוגית של סיטריקס, נראה כיצד מוצרי החברה עונים על האתגרים שבפניהם ניצבים מנהלי ה-IT בארגונים, וכיצד סיטריקס מסייעת לארגונים בצאתם למסע של הטרנספורמציה הדיגיטלית".

"כמו כן ישתתפו גם שותפינו העסקיים – פאלו אלטו (Palo Alto Networks), נוטניקס, HPE ומיקרוסופט (Microsoft), וכמו כן יוצג סיפור לקוח".

אירועים קרובים