תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Red Hat Forum Israel 2016, יום ד' 16 בנובמבר, LAGO

המסלולים של Red Hat Forum Israel 2016: לימוד והתנסות בנושאי תוכן ה-IT המודרני

01/11/2016 10:33
אמיר ציפורי, ארכיטקט פתרונות בכיר ברד-האט. צילום: יח"צ

לאחר מושב המליאה שיפתח את הכנס השנתי הגדול של רד-האט (Red Hat) ישראל – Red Hat Forum Israel 2016, שיתקיים במרכז הכנסים LAGO בראשל"צ ב-16 בנובמבר, יוזמנו המשתתפים לבחור מסלול מקצועי-טכני מתוך ארבעה שיתקיימו.

Track II: App-Dev & JBoss Middleware, Juan Ruber, Matrix & Amir Zipory, Red Hat

מושגים כגון טרנספורמציה דיגיטלית, DevOps Microservices והמעבר לענן, נשמעים יותר ויותר בתקופה האחרונה – אבל רק ארגונים מעטים מיישמים אותם.

חואן רובר, מנהל קבוצת הקוד הפתוח במטריקס, ואמיר ציפורי, ארכיטקט פתרונות בכיר ברד-האט, יובילו מסלול  זה בו נציג, נסביר ונדגים מה קורה בתחומי הפיתוח בעידן הדיגיטלי והטכנולוגי הנוכחי, וכיצד רד-האט יכולה להקל במימוש של הצרכים החדשים: מהירות, זמינות, יכולת גידול, פשטות, אינטגרציה, ומעל הכל זמינות של הקוד הפתוח שמונע ״נעילה״ על ידי יצרנים.

נסקור את החידושים והעדכונים האחרונים בתחומי הפיתוח, נציג את החידושים בתחום שרת האפליקציות החדש, אינטגרציה בין מערכות הארגון, אוטומציה וניהול חוקים עסקיים, וכן המילה האחרונה בתחום ה-DevOps ו-Containers/Microservices.

חואן רובר, מנהל קבוצת הקוד הפתוח במטריקס

חואן רובר, מנהל קבוצת הקוד הפתוח במטריקס

מטריקס שותפה בכירה של רד-האט ומתמחה ביישום פתרונות ענן, תציג את יכולות האינטגרציה והפלטפורמה של ה-DevOps, כמו גם מוצר האינטגרציה המוביל JBoss.

על פלטפורמה זו מאפשרת מטריקס ללקוחותיה פתרונות קוד פתוח, מתוך כך 13 פתרונות ויישומים של BPM ו- BRMS – מנוע החוקים העסקיים.

אלכסי ברוק ממטריקס ומנהלי מוצר ברד-האט, יציגו מימוש של קונטיינרים על בסיס OpenShift, כיצד אורזים את פלטפורמת JBoss בקונטיינרים, איך מאפשרים סקלאביליות בלי גבולות.

טל פורטל ממטריקס יציג את פלטפורמת האפליקציות של JBoss, וישתף מההתנסות של פרויקט יישום של רכיבי ה-BPM  ו-BRMS.

יוסי קורן, מנהל מוצר מרד-האט, יציג את אחת מאבני הבניין המשמעותיות ביישום Microservices – ה-Management API, היכולות ומשמעות יישום.

ציפורי ידגים מימוש של תהליכי DevOps ופיתוח בענן הלכה למעשה על מערכת עובדת.

אירועים קרובים