תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Red Hat Forum Israel 2016, יום ד' 16 בנובמבר, LAGO

רד-האט הוכתרה כבעלת חזון בדו"ח ריבוע הקסם בתחום אחסון מערכות קבצים מבוזרות ואובייקטים

ההערכה מבוססת על שלמות החזון ויכולת הביצוע, וניתנה בזכות מערכות Red Hat Ceph Storage ו-Red Hat Gluster Storage

30/10/2016 13:33
הלוגו הישן של רד-האט. מצאו את ההבדלים

רד-האט (Red Hat) – ספקית פתרונות הקוד הפתוח הגדולה בעולם, מוקמה על ידי חברת המחקר גרטנר (Gartner) ברביע "בעלי החזון" (visionaries) בדו"ח ריבוע הקסם לאוקטובר 2016 בתחום אחסון מערכות קבצים מבוזרות ואובייקטים.

זאת, בזכות מערכות Red Hat Ceph Storage ו-Red Hat Gluster Storage.

דו"חות ריבוע הקסם של גרטנר מבוססים על ניתוח קפדני של שלמות החזון ויכולת הביצוע של הספק. זו השנה הראשונה בה גרטנר מפרסמת דו"ח ריבוע קסם בתחום אחסון מערכות קבצים מבוזרות ואובייקטים.


Red Hat Ceph Storage ו- Red Hat Gluster Storage הם פתרונות אג'יליים מאוד, שנבנו כדי לטפל בסוגים שונים של עומסי עבודה תובעניים. Red Hat Ceph Storage היא פלטפורמת אחסון חזקה ומאוחדת, שתוכננה עבור אחסון אובייקטים ותשתיות ענן בנפחי פטה-בייטים.

Red Hat Gluster Storage היא מערכת קבצים מבוזרת רבת עוצמה, שמציעה שירותי אחסון גמישים ברחבי מערכי מרכז הנתונים – שרתים פיזיים, מכונות וירטואליות, עננים פרטיים, עננים ציבוריים וסביבות קונטיינר. שני הפתרונות ניתנים לפריסה על חומרה סטנדרטית. הם נתמכים  על ידי קהילה פעילה של מפתחי קוד פתוח ושותפים, ומשמשים חברות מסביב לעולם.

לדברי רנגה רנגצ'ארי, סגן נשיא ומנהל כללי לאחסון ברד-האט, "אנחנו ברד-האט מאמינים שעתיד האחסון הנו פתוח, מוגדר-תוכנה ואג'ילי. אמונה זו היא היסוד של החזון שלנו; לספק לארגונים פתרונות אחסון שיעבדו הרבה יותר טוב מאשר אחסון מסורתי, ויאפשרו להם לאמץ באפקטיביות את הענן ההיברידי ותשתיות הקונטיינרים של מחר".

לדו"ח המלא של גרטנר לחצו כאן.

אירועים קרובים