תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT, יום ג' 15 בנובמבר, LAGO

ליאור גרמן, קומוולט: "האתגר – ניהול וגיבוי הנתונים תוך מבט והיערכות לעתיד"

30/10/2016 13:21
ליאור גרמן, מנהל מכירות בקומוולט ישראל. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף

"האתגר בפניו נמצאים מנהלי התשתיות והמנמ"רים הוא לטפל בהיבטי הניהול והגיבוי של הנתונים בראייה עתידית, תוך התייחסות לאימוץ טכנולוגיות חדשות המשנות תפיסות מיושנות – וזה בדיוק מה שאנו יודעים לעשות", כך אמר ליאור גרמן, מנהל מכירות לארגונים בגודל בינוני, קומוולט (Commvault) ישראל.

גרמן התראיין לקראת כנס הלקוחות השנתי של קומוולט בארץ, הנושא את הכותרת Commvault Go on the road 2016 ISRAEL. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ג' 15 נובמבר, באולם אירועים LAGO, בראשון לציון.

"חלק לא מבוטל מהארגונים הללו", אמר גרמן, "מחזיקים – מסיבות היסטוריות – בכמה פתרונות גיבוי. מצב זה יוצר מורכבות טכנולוגית בהיבט התחזוקה, לצד העלויות של הכשרה, תפעול ורישוי".

לדבריו, "קומוולט היא החברה היחידה בתחום שלה היכולת לספק ללקוח הארגוני פתרון אחד, עם ממשק ניהול אחד. בדרך זו ניתן לפשט את התפעול היומיומי, עם יכולת לתפעל מערכת אחת בלבד, עם תמיכה של היצרן – תמיכה ישירה של קומוולט".

לדברי גרמן, "קיימת בישראל רמת שביעות רצון גבוהה מהמערכות של קומוולט בקרב הארגונים בהן הן מוטמעות, וזאת בשל צוות שירותים מקצועיים הנמצא בארץ".

אגנוסטיים לחומרת האחסון

יתרון גדול, הדגיש גרמן, "הוא שאנו אגנוסטיים לחומרת האחסון ו'מדברים' עם כל היצרנים. כך גם הדבר בהתממשקות מול המכונות הווירטואליות. בנוסף, קומוולט יודעת לעבוד גם במערכי מחשוב ארגוניים, שחלק ממערכות ה-IT שלהם יושבות על גבי העננים ציבוריים. כך לדוגמה, יש תופעה נפוצה בארגונים, העוברים מ-Exchange למערכות המשרדיות של מיקרוסופט (Microsoft) בענן, Office 365, קומוולט יודעת לתת גיבוי למערכות אלו".

"קומוולט שמה לעצמה דגש להתמקד בהיבט הפשטות של הניהול, עם ממשק אחד, נקודת ניהול מרכזית אחת, ובכך היא יוצרת פשטות של הניהול, חיסכון בעלויות וחיסכון בזמן. כל אלה מסייעים לאנשי ה-IT בארגוניים מסדר גודל בינוני, שכוח האדם שלהם המוקדש לנושא – מצומצם יותר לעומת ארגוני אנטרפרייז".

פשטות ניהול, דחיסה ודה-דופליקציה

מוצרי קומוולט, לדברי גרמן, "מספקים בהיבט הטכנולוגי מענה ותמיכה לניהול וכל סוגי הגיבוי של מערכי האחסון. קומוולט מספקת יכולות דחיסה ומניעת שכפול (דה-דופליקציה), לצד יכולות העתקת מידע למטרת התאוששות מאסון, וכן תמיכה בהיבט האירכוב".

בנוסף, אמר, "אנו יודעים לתת מענה לעבודה של מערכת ניהול הגיבוי של קומוולט מול תחנות הקצה הניידות וגם הנייחות, הכל בממשק ניהול אחד, עם מערכת דו"חות אחת, עם קלות הטמעה ותפעול".

"הסניף הישראלי של קומוולט הוקם לפני ארבע שנים, ואני נכנסתי לחברה לפני חצי שנה", ציין גרמן. "אני אחראי על תחום הארגונים הבינוניים. הפתרון של קומוולט מתאים לארגונים אלה, בשל העובדה שהיקף כוח האדם המוקצה לטובת התשתיות בכלל והגיבוי וניהול האחסון והגיבוי – מועט יותר. אנו מאפשרים למנהלי התשתיות בארגונים בינוניים לעבוד פחות קשה ובאופן יותר יעיל – עם צמצום העלויות".

"בפרק הזמן הלא ארוך שהחברה פועלת בישראל", סיכם גרמן, "קומוולט רכשה לעצמה נתח שוק מכובד, של מאות לקוחות ארגוניים בסדרי גודל של ארגוני אנטרפרייז,ארוגונים בינוניים ולאחרונה גם קטונים . אני מעריך כי ההצלחה העכשווית שלנו תימשך וכי היקף המכירות של הסניף הישראלי של החברה יגדל בעשרות אחוזים בשנת 2017".

בכנס הקרוב אנו מצפים למספר שיא של משתתפים כתוצאה מהגידול המתמשך במספר הלקוחות שלנו והבחירה שלהם בחדשנות בשנה החולפת.

אירועים קרובים