תוכן שיווקי
לקראת אירוע - The NewAge for CYBER SECURITY, יום ד' 9 בנובמבר, yes Planet, ראשון לציון

שי פרידמן, ניו אייג': "שפתרון האבטחה יעבוד עבורך – ולא אתה עבורו"

30/10/2016 12:46
שי פרידמן, סמנכ"ל מכירות, ניו אייג'

כתב: הילל יוסף

"מנהלי אבטחת המידע בארגונים ניצבים בפני שלל איומים המגיעים מכל הכיוונים. עליהם למצוא את הפתרונות למגוון איומי אבטחת המידע וסיכוני הסייבר תוך צמצום ההשקעה הכספית ובמינימום תפעול שוטף שלהם מחד – ומתן מענה מירבי למקסימום האיומים. מעל כל אלה, נדרש לדעת למצוא את פתרון האבטחה אשר עובד עבורך – ולא זה שיגרום לך לעבוד עבורו", כך אמר שי פרידמן, סמנכ"ל מכירות, ניו אייג'.

פרידמן התראיין לקראת כנס הלקוחות של ניו אייג', הנושא את הכותרת The New Age for Cyber Security. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך באולם yes Planet בראשון לציון, ביום ד', ה-9 בנובמבר 2016, בהשתתפות לקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

לדברי פרידמן, "ניו אייג' היא חברת אינטגרציה בתחום אבטחת המידע והתקשורת, ואנו חוגגים 12 שנים לפעילות שלנו". הוא ציין כי על לקוחות החברה נמנים ארגונים גדולים בסקטור הממשלתי, פיננסי, בריאות, היי-טק, תעשייה ועוד.

לדברי פרידמן, "אנו מתמחים בהטמעת פתרונות במגוון תחומים: אבטחת מידע, הגנת הסייבר, מערכות אנטי-וירוס, פיירוולים, מערכות מניעת חדירה-IPS, פתרונות NAC, וכן פתרונות להלבנה".

"ניו אייג' היא שותפה-זהב של יצרנים מובילים כדוגמת פורטינט (Fortinet), טרנד מיקרו (Trend Micro), צ'ק פוינט (Check Point), פורט נוקס (Portnox), פרומיסק (Promisec) וכן של סאסא סופטוור".

בעולמות התקשורת, אמר, "אנו מטמיעים, בין השאר את מערכות איקסיה (Ixia), עם סינרגיה לפתרונות אבטחת המידע. לצד כל אלה, ניו אייג' פיתחה את Layer8, מוצר הדגל שלנו בעולם האבטחה, המספק ניראות על התעבורה הארגונית, ומספק התראות אבטחה בזמן אמת".

מפתרונות גנריים ועד פתרונות נישה

ניו אייג', אמר פרידמן, "היא חברה קטנה וממוקדת, וזה יתרונה: אנו יודעים להגיב מהר. הצוות שלנו יודע ומיומן לפעול באופן מיידי, בלא צורך להיות מסורבל. אנו יודעים לתת שירות מקצועי בצורה מהירה ויעילה, לצד מענה מיטבי בהיבט עלות-תועלת. אנו נמצאים בקשר טוב עם יצרניות אבטחת המידע".

"החברה התקדמה מאוד בשנים האחרונות", מציין פרידמן. "כך, זכינו במכרזים חשובים לביצוע פרויקטי אבטחת מידע גדולים". לדבריו, "ביצענו מספר פרויקטים באחד מן הבנקים הגדולים בישראל, ארגון ביטחוני, מוסד ציבורי-ממשלתי, בבנק ישראל ועוד. הפרויקטים משלבים את המומחיות שלנו בעולמות אבטחת המידע מחד, והתקשורת מאידך".

הוא הוסיף כי "אנו יודעים למצוא את פתרונות אבטחת המידע והגנת הסייבר המתאימים לכל לקוח ארגוני, מפתרונות גנריים ועד פתרונות נישה".

בכנס, סיים פרידמן, "נציג למשתתפים את מגוון הפתרונות שלנו, סיפורי הצלחה בקרב לקוחות ארגוניים. המסר שלנו הוא שאנו מסייעים לארגונים להתמודד בכל החזיתות החדשות של האיומים – ולעשות זאת בצורה חכמה וייחודית".

אירועים קרובים