תוכן שיווקי

מידעטק מציגה פריצת דרך טכנולוגית בתחום מערכות המידע

החברה פיתחה מודול OCR המאפשר לסרוק חשבוניות מספקים שונים, שמופקות במגוון מערכות שונות, ולהזין אותן לתוך המערכת תוך חסכון בשעות עבודה ומניעת טעויות אנוש

27/10/2016 16:31
חנה שראל, מנכ"לית מידעטק. צילום: עמרי מירון

מידעטק טכנולוגיות מידע יוצאת בימים אלו עם מודול חדש ללקוחות מערכת המידע פריוריטי (Priority). המודול מאפשר לסרוק חשבוניות מספקים שונים המופקות במגוון מערכות שונות ולהזינן אל תוך המערכת תוך חסכון בשעות עבודה, ומניעת טעויות אנוש.

המודול שפיתחה מידעטק עובד כך שהחשבוניות נסרקות ומעובדות באמצעות טכנולוגיית OCR. הסריקה עצמה מאופסנת כנספח לחשבונית, והמידע שעליה מוזן למערכת באופן אינטגרטיבי המאפשר שיפור בתיעוד וארגון המידע. אין צורך בהקלדה ידנית של חשבוניות ספקים, אין חיובים כפולים והכל באופן ממוחשב ומדויק.

הפונקציה החדשה שפיתחה החברה מעבדת את כל פרטי החשבונית – מספר הספק, מספר החשבונית, התאריך ומגוון הפרטים הנוספים המצויים על גבי החשבונית הנסרקת. כל הפרטים מוזנים אל תוך המערכת ומקושרים לפרטי מידע וטפסים אחרים.

שליטה בכמות המידע העצומה

לדברי חנה שראל, מנכ"לית מידעטק, "אנו החברה המובילה בהטמעת פריוריטי ובפיתוח מודולים יחודיים להפקת המירב ממערכת המידע. שליטה בכמות המידע העצומה בחברות הוא האתגר הגדול שלנו והזנת נתונים בכתב ללא צורך בהקלדות ידניות היא פריצת דרך אמיתית בהקלה על הלקוחות ובשיפור הפיקוח ושימור המידע. היכולת החדשה מאפשרת לא רק לחסוך עלויות, אלא משפרת את כל תהליך הבקרה על ניהול הכספים".

מידעטק טכנולוגיות מידע מתמחה ביישומי פריוריטי, בפיתוח מודולים לסביבת פריוריטי, ובאספקת פתרונות כוללים בתחום מערכות המידע הניהוליות. פתרונות אלה כוללים ביצוע פרויקטי ERP, יישום פורטלים עסקיים, פיתוח אתרי מסחר נלווים ועוד.

אירועים קרובים