תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT, יום ג' 15 בנובמבר, LAGO

"קומוולט הוכיחה את מעמדה בשוק על ידי כך ששמרה על מקומה כמובילה"

כך אמר עמוס חגי, מהנדס מערכות בכיר בחברה ● לדבריו, "השנה האחרונה הייתה מאתגרת במיוחד, אך אנחנו שמחים להמשיך ולספק את הפתרונות שלנו לכל לקוחותינו המרוצים"

26/10/2016 13:52
עמוס חגי, מהנדס מערכות בכיר בקומוולט

עמוס חגי, מהנדס מערכות בכיר בקומוולט (Commvault), מסביר על השנה שעברה בתחום הגיבוי וניהול האחסון.

ספר בקצרה על השנה שעברה על קומוולט.
"השנה האחרונה בקומוולט הייתה מאוד מאתגרת. בזכות החידושים הטכנולוגיים שהוספנו למערכת והשדרוגים התמידיים שאנחנו עושים, נוספו לנו לקוחות חדשים ובנוסף לקוחות קיימים הרחיבו את השימוש בפתרונות האחסון והגיבוי שלנו".


"השנה האחרונה הייתה מאתגרת במיוחד, אך אנחנו שמחים להמשיך ולספק את הפתרונות המובילים שלנו לכל לקוחותינו המרוצים".

עם אילו אתגרים נאלצתם להתמודד השנה?
"השנה האחרונה התאפיינה בהתגברות התחרות בתחום הגיבוי והאחסון בגלל כניסת שחקנים חדשים לתחום ושדרוג פתרונות קיימים. קומוולט נאלצה להתמודד עם תחרות מתמדת על כל לקוח ולקוח, אך הוכיחה את היותה מובילה בשוק על ידי כך ששמרה על מקומה כמובילה בתחום, ואף שיפרה את פתרונותיה ושירותיה".

מהו השיקול העיקרי כיום של חברות וארגונים בבואם לבחור מערכת גיבוי ואחסון? מה הצורך העיקרי שהלקוחות מבקשים עבורו פתרון?
"לקוחות היום מחפשים חידושים. לארגונים היום יש כמות מידע פנימי עצומה, ולכן יש צורך במערכת ניהול אחסון חזקה שתדע לשרת את הארגון נאמנה ללא פגיעה בביצועים. קומוולט מספקת בדיוק את זה בצורה הטובה ביותר".

"לקוחותינו שמחים לשמוע שהחברה הינה צועדת קדימה ולא עוצרת, קוומולט מפתחת טכנולוגיה בהתאם לצרכי השוק ומעבר לזה, ולקוחות אוהבים את זה כי הם רואים אופק טכנולוגי. מעבר לזאת קומוולט עושה היום הכל על מנת שהלקוח יהיה מרוצה מהפתרון, כולל פיתוחים פנימיים ללקוח".

אירועים קרובים