תוכן שיווקי

מייטרוניקס הטמיעה את פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס

06/10/2016 14:47
לעולם רטוב ונקי יותר. רובוט דולפין של מייטרוניקס. צילום: יח"צ

מייטרוניקס (Maytronics), חלוצה בפיתוח וייצור רובוטים אלקטרוניים לניקוי בריכות שחייה, אימצה את פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes) כדי לפתח ולנהל את התוכן ההנדסי בחברה.

את הפרויקט מובילה סיסטמטיקס (Systematics), מפיצה ומשווקת של פתרונות דאסו סיסטמס בישראל.

מייטרוניקס, אשר הוקמה בשנת 1983 בקיבוץ יזרעאל, היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסת תל אביב. החברה מייצרת את הרובוטים האלקטרוניים "דולפין" לניקוי בריכות, טכנולוגיה לטיהור מים, ומוצרי בטיחות עבור בריכות שחיה. למייטרוניקס יש חברות בת בארצות הברית, צרפת ואוסטרליה, ומוצריה מופצים ביותר מ-30 מדינות ברחבי העולם.

Single Source for Speed

עם התרחבות הפעילות הגלובלית של מייטרוניקס, בחרה החברה בפלטפורמת 3DEXPERIENCE לניהול ההנדסה ותהליכים בארגון. ההטמעה כוללת אינטגרציה למערכת ה-ERP הארגונית, ניהול תצורה ואינטגרציה, וניהול של נתוני התכנון המכניים של מערכת SOLIDWORKS של דאסו סיסטמס.

הטמעת הפלטפורמה כללה גם את הפתרון הייעודי לתעשייה "Single Source for Speed" לתכנון שיתופי, ניהול תהליכים, ניהול שינויים וניהול BOM (עץ מוצר). כמו כן יוטמע פתרון ייעודי לתעשייה "Simple Solution Selection" – לניהול הגדרת תצורות מתקדם, בדרך קלה ופשוטה.

פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס תאפשר למייטרוניקס לנהל את כל נתוני ההנדסה בארגון, ולשפר את שיתוף הפעולה בין מרכזי הפעילות השונים בישראל ומחוצה לה.

האינטגרציה בין מערכת ה-ERP ונתוני ההנדסה, תתרום רבות למייטרוניקס, תאיץ את זמן ההגעה לשוק, ותסייע לחברה להגיב במהירות לדרישות מלקוחות בשוק הגלובלי.

אירועים קרובים