תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT, יום ג' 15 בנובמבר, LAGO

קומוולט הרחיבה את הגיבוי בג'יימס ריצ'רדסון על ידי גיבוי מערכת Office 365

29/09/2016 15:55

קומוולט (Commvault), מובילה עולמית בפתרונות ניהול נתונים, גיבוי ושחזור, הטמיעה את פתרון הגיבוי והשחזור שלה בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון (James Richardson Duty Free). ההטמעה בוצעה על ידי ווי אנקור.

במסגרת הפרויקט מספקת קומוולט גיבוי ושחזור לכלל מערכות החברה, כולל גיבוי יחודי למערכת הדואר האלקטרוני של Office 365. הרחבת הפרויקט הסתיימה לפני מספר חודשים ועלותו הכוללת מוערכת במאות אלפי שקלים.

לג'יימס ריצ'רדסון היה צורך בגיבוי נוסף לגיבוי שמספקת מיקרוסופט (Microsoft) ל-Office 365 וחלק מתיבות הדואר לא כללו גיבוי בכלל. ולכן עלה הצורך בפתרון שיספק גיבוי לכלל תיבות הדואר האלקטרוני של Office 365.

פתרון קומוולט מאפשר גיבוי מהענן ל-On Premise בצורה פשוטה ויעילה עם אינטגרציה מלאה ל-Office 365. פתרון זה מאפשר לגבות ולשחזר מידע עד רמת המייל הבודד.

משתמש הקצה יכול לחפש ולשחזר את סוג המייל המבוקש בצורה פשוטה ושקופה. תוכנת קומוולט מאפשרת בנוסף חיפושים גם ברמת תוכן המייל וגם לפי שדות כגון: ״ממי המייל התקבל״, ״למי המייל נשלח״, ״נושא ההודעה״,״גודל המייל״, ״מתי התקבל״, ועוד.

משפרת ומתאימה את עצמה

בנוסף לגבוי ושחזור ה-Office 365, פתרון קומוולט מאפשר גם הפעלת ארכיון מיילים מה-Office 365 ומאפשר לחסוך שימוש בנפח בענן של מידע אשר בלאו הכי לא בשימוש.

ג'יימס ריצ'רדסון בחרה להשתמש בפתרון הגיבוי לענן של קומוולט המספק שרידות והמשכיות המידע הארגוני. בעזרת הגיבוי של קומוולט לג'יימס ריצ'רדסון ישנה האפשרות לבצע שחזורים מיידיים למידע תוך כדי גיבוי של מידע ארגוני שלפני כן היה ללא גיבוי כלל.

לדברי עדי פרידן, מנהל תשתיות ואבטחת מידע בדיוטי פרי ג'יימס ריצ'רדסון, "בעזרת הפתרון של קומוולט צמצמנו את זמני הגיבוי, יכולת גבוהה לגיבוי סביבות העבודה הארגוניות וגיבוי מערכות שנמצאות בענן, אחת מהן היא מערכת ה-Office 365. קומוולט כל הזמן משפרת ומתאימה את עצמה, וניתן לראות זאת על ידי התאמת הגיבוי בענן ל-Office 365".

יוסי אשכנזי, מהנדס בכיר קומוולט ישראל, מוסיף ואומר כי "לג'יימס ריצ'רדסון היה צורך בגיבוי קל ונוח למידע הארגוני שנמצא בענן, וכחלק מפתרונות הגיבוי והאחסון המתקדמים של קומוולט אנחנו מספקים אפשרות זו. קומוולט כיום מגבה באופן מוצלח סביבות וירטואליות, אפליקציות, בסיסי נתונים, תיבות הדואר האלקטרוני, ושאר סביבות המידע שיש לג'יימס ריצ'רדסון".

אירועים קרובים