זרקור על מיכאל קדמיאל – מנהל הצלחת לקוחות בכיר ברד-האט
הרקע המקצועי של מיכאל קדמיאל כולל עבודה בענף ה-IT בישראל במהלך 23 השנים האחרונות. יש לו ניסיון רחב ועשיר הכולל ניהול סיסטם, ייעוץ אצל מגוון אינטגרטורים בתחום ה-IT, שירותים מקצועיים ב-EMC, וניהול IT במובילאיי (Mobileye Vision).
בשנים האחרונות עסק בנושאים כמו תשתיות פסיביות, ניהול מערכות HPC ומרכזי נתונים – כולם מבוססים במידה רבה על פתרונות קוד פתוח.
"התנסויות אלה לימדו אותי הרבה על מה שאני מחשיב כקשרים טובים ושיטות עבודה מומלצות של יצרנים או ספקי פתרונות בענף ה-IT", הוא אומר.
היום הוא לומד התנהגות ארגונית וניהול, וב-15 השנים האחרונות זכה בהסמכות טכניות שונות, כולל קורסים לניהול וניהול פרויקטים.
משמעות המושג "הצלחת לקוחות" (Customer Success) ברד-האט (Red Hat), היא הצלחה עבור החברה. משמעות הקונספט של סיוע ללקוחות בהשגת המטרות שלהם כדי שיצליחו בכל מה שהם מנסים להשיג, היא מצב של win win עבור רד-האט והלקוחות.
"לקחתי על עצמי תפקיד מנהל הצלחת לקוחות בכיר (Senior Customer Success Manager) ברד-האט, כי אני מאמין שלתעשיית ה-IT ולספקים בענף, יש מחויבות ללקוחות, וצריכים להיות יותר מכווני-לקוח. לרד-האט יש את האוריינטציה והאידיאולוגיה בתחום זה", אומר קדמיאל.
"התפקיד שלי כמנהל הצלחת לקוחות, הוא להיות נציג הלקוח בתוך רד-האט, וכן לעזור להגדיל את הפעילות העסקית עם בסיס ההתקנות הקיים. תפקידי לסייע ללקוחות לנצל את כל המשאבים העומדים לרשותם, בין אם השקת פעילות, הטמעה, הדרכה, העלאת בעיות לדרגים גבוהים יותר, או כל דבר אחר שיסייעו ללקוח להצליח", הוא מסכם.