תוכן שיווקי
לקראת אירוע - CITRIX ROADSHOW, יום ג' 8 בנובמבר, סטוקו

טרנספורמציה דיגיטלית עם Citrix WorkSpace

25/09/2016 16:14
דרור מרדכי, CTO סיטריקס באינוקום מקבוצת אמן

כתב: דרור מרדכי, CTO סיטריקס (Citrix) באינוקום מקבוצת אמן

בסיטריקס מתמקדים בעיקרון בסיסי אחד: להנגיש את היישומים והנתונים בצורה בטוחה וקלה לגישה.

הטכנולוגיה צריכה לתת חופש פעולה בעולם הדיגיטלי, לאפשר לארגונים למתוח את גבולות ההתייעלות והחדשנות, לאפשר עבודה בכל מקום ובכל עת ולספק למנהלי המערכות את השקט הנפשי על ידי כך שמערכות קריטיות תמיד תהיינה נגישות ומאובטחות.
לכן, המטרה של סיטריקס היא להעצים את העולם שבו אנשים וארגונים יהיו מחוברים היטב ונגישים. עולם שבו כל עסק הוא דיגיטלי, שבו הלקוחות מוסמכים להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי. כל זה אפשרי על ידי בניית שירותים המשלבים את הטכנולוגית מהטובות בעולם לגישה מאובטחת של אפליקציות ונתונים  – בכל מקום ובכל זמן.

אסטרטגיות להשגת החזון

ככל שעסקים הולכים ונעשים דיגיטליים, ארגונים תלויים ביכולת ליצור מודלים עסקיים חדשים ללא שיבושים, דרכים חדשות להעסיק עובדים ולמשוך לקוחות ודרכים חדשות לעבוד. עם זאת, ישנה המורכבות והמגבלות של מערכות ישנות וחשש בתחום האבטחה שמונעות חברות לנוע באופן מלא אל העתיד הדיגיטלי.

ישנה דרך טובה יותר להפעיל את הארגון הדיגיטלי.

כדי לאפשר טרנספורמציה דיגיטלית שתממש את החזון של סיטריקס נתמקד בארבע אסטרטגיות ליבה:
● להפוך למובילים בתחום Work Place as a Service על ידי מתן הפלטפורמה המקיפה והמשולבת ביותר בתעשייה עבור אפליקציות מאובטחות, נתונים ורשת כשירות של סיטריקס בענן פרטי או ציבורי.
● לחזק את ההובלה והצמיחה באספקת יישומים, וירטואליזציה וניידות בצורה איכותית.
● להפוך לפתרון המועדף ביותר עבור סנכרון קבצים ושיתוף בארגונים.

וירטואליזציה של יישומים ו-VDI

עם מוצרי הליבה של Citrix XenApp & XenDesktop, העובדים מקבלים את האפשרות לעבוד מכל מקום תוך צמצום עלויות ה-IT.

בעולם הפרודוקטיביות הניידת, סיטריקס מגבירה את הפרודוקטיביות עם Windows ,Linux ,SaaS, אינטרנט ויישומים על פי דרישה על ידי XenApp & XenDesktop.

סיטריקס נותנת לעובדים אפשרות לעבוד מכל מכשיר עם BYOD (ר"ת Bring Your Own Device), מפשטת את הגישה לאפליקציה המרוחקת ולשולחן העבודה למשתמשים בעזרת ה-Citrix Receiver, מאפשרת למשתמשים להתחבר מרחוק ליישומים ולשולחן העבודה ונותנת גישה לנתונים בקלות ובאופן מאובטח מכל מכשיר כולל סמארטפונים, טאבלטים, מחשבים אישיים, ומחשבי Mac.

סיטריקס מייעלת את חוויית ה-Windows על מכשירי אפל (Apple) עם תוספת יפה של העכבר החדש Citrix X1 המביא חדשות גדולות עבור משתמשי iOS. מוצרי אפל אינם תומכים בעכברי בלוטות' (Bluetooth), אך בעזרת סיטריקס ניתן לקבל גישה ליישומי Windows מרחוק.

אבטחה ותאימות

בעולם של אבטחה ותאימות סיטריקס מספקת וירטואליזציה מאובטחת במכשירים שונים, רשתות, ומיקומים. XenApp ו-XenDesktop הם הראשונים בתעשייה להשיג אישור של Common Criteria. בנוסף הם גם תואמים FIPS 140-2, תוך כדי פישוט תאימות מוסדרת.

בסיטריקס הכל מנוהל באופן מרכזי, יישומי חלונות וירטואליים ושולחנות עבודה מועברים על פי דרישה לכל מכשיר, תוך כדי מתן חוויה הנראית, מרגישה, ומתנהגת כמו עבודה על המחשב המסורתי שלהם.

סיטריקס מגנה על המידע הרגיש עם וירטואליזציה מאובטחת מרכזית, עם בקרת VDI מאובטחת בגישה מבוססת מדיניות (Citrix Policy Based Access).

Citrix XenApp ,Citrix XenDesktop ו-Citrix XenMobile מיושמים באופן שבו ארגונים יכולים לספק יישומים או שירותים חיוניים תוך שמירה על רמה גבוהה מאוד של ביטחון.

IT מפושט

עם סיטריקס אנו מייעלים את תזרים עבודת הניהול והמשימות עבור מנהלים באופן אוטומטי, בזמן שבו תכונות, ביצועים, והשקה – כולן חשובות וההצלחה הראשונית וארוכת הטווח של סביבת הווירטואליזציה תלויה במידה רבה על יכולות ניהול וניטור. סיטריקס מציעה כלי ניטור וניהול חזקים ומשולבים כדי לשמור אותך מעודכן על המצב בסביבה וכל זאת תוך מתן הערך ללקוח ופרודוקטיביות המשתמשים המקסימלית.

XenApp ו-XenDesktop מספקים שתי קונסולות ייעודיות; Studio ו- Director, אשר עושות את רוב עבודת הניהול וניטור בשבילך. הגישה הפשוטה שלנו מספקת:
● יכולת לנהל ולפקח על מגוון רחב של מכשירים ופלטפורמות מכל מקום.
● שליטה מוסמכת, Delegated Access כך שצוותים המנהל את הסביבה יכולים להבטיח את הרמה הנכונה של גישת משתמש.
● אינטגרציה עם טכנולוגיות ניטור המובילות בשוק, כולל Microsoft System Center וספקים שהם Citrix Ready.

עם Citrix XenDesktop ארגונים הצליחו לצמצם את הסיוטים המנהליים שהיו להם בעבר על ידי יכולת מתן Single Image. עדכון Image אחד בשרת אחד לעומת Images רבים בשרתים רבים, חסכו זמן יקר בעת ביצוע שדרוגים ומשימות ניהוליות אחרות.

סיטריקס מספקת חוויית משתמש יוצאת דופן ב-VDI ויישומים וירטואליים, מאפשרת חיבור מאובטח כדי לספק יישומי עבודה למשתמשים ניידים, משתמשים יכולים בקלות לשלוח ולקבל נתונים באופן מאובטח, ומורידה בעומסי עבודה גבוהים בדטה סנטרים, וכל זאת תוך מתן שירותים ממוצרי הליבה מה-Citrix WorkSpace.

אירועים קרובים