תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - כנס SysAid

לקוחות SysAid Help Desk בישראל חגגו את הלקוח ה-500 באירוע יוצא דופן

21/09/2016 16:05
מימין לשמאל: משה אטיה, מנהל תחום מוצרים בקונסיסט; שרית להב, מנכ"לית SysAid; עופר שקד, מנכ"ל קונסיסט

מה היווה תמריץ חזק מספיק עבור מאות מנהלי ואנשי Help Desk ,IT ותשתיות, להתגבר אתמול (ג') על פקקי הבוקר שהוחרפו מאוד על ידי השבתת תנועת הרכבות, ולהגיע למרכז נא לגעת ביפו?

התשובה: כנס הלקוחות הגדול ביותר שהתקיים אי פעם בישראל בתחום ה-Service Desk. כנס שערכו SysAid שמערכת ה-Service Desk שלה הינה הנמכרת ביותר בישראל מזה שש שנים ברציפות וקונסיסט מערכות שמייצגת את SysAid בישראל.

הכנס התקיים במרכז "נא לגעת" בנמל יפו – מרכז תרבות ואומנות ללא מטרות רווח, יחיד במינו בעולם, המהווה מקום מפגש בין אנשים חירשים-עיוורים והקהל הרחב. היה שווה לחכות בפקקים? ועוד איך.

שירות טוב יותר ללקוחות

בכנס נחשפו המשתתפים לסיפור הקמתה של SysAid, שהפכה מחברת סטארט-אפ קטנה, למובילה עולמית. מערכת ה-Service Desk של SysAid מותקנת אצל מעל ל-12 אלף לקוחות ותומכת ב-35 שפות לרבות בשפה העברית.

"ארגון שעובדיו מקבלים שירותי IT טובים יותר, יכול לספק שירות טוב יותר ללקוחותיו", הינו המסר המרכזי שעלה מהכנס.

האורחים נהנו מהרצאה מרתקת של בני קמין, מנכ"ל IT-IL Consulting, על הקשר בין ניהול מערכות בריאות לניהול מערכות מידע על פי מתודולוגיית ITIL המוכחת.

קהל הלקוחות הנאמן של SysAid. הגיעו בהמוניהם למרות הפקקים, ונהנו מכנס חווייתי במיוחד

קהל הלקוחות הנאמן של SysAid. הגיעו בהמוניהם למרות הפקקים, ונהנו מכנס חווייתי במיוחד

בנוסף, הוצג סיפור לקוח של חברת הביטוח הראל, שהחליפה את מערכת הService Desk הקיימת שלה במערכת של SysAid, אשר ייעלה את מחלקת ה-IT בארגון, ענתה על כל הציפיות והמטרות שהוגדרו מראש ואף מעבר לכך, בזמן הטמעה קצר ויעיל במיוחד.

בכנס נחשפו גם החידושים האחרונים והעתידיים של SysAid, כגון התממשקות לאפליקציות חיצוניות, המאפשרות הרחבה של יכולות המערכת. כך למשל, מאפשרת SysAid להתממשק ל-Slack, המשמשת מעין ווטסאפ (WhatsApp) ארגוני ומאפשרת, בין היתר, ליצור קבוצות מומחים אונליין לפתרון בעיות מורכבות כאשר כל תיעוד השיחה נשמר במערכת.

שיאים חדשים בכל שנה

בתערוכה התרשמו המשתתפים מהפתרונות שמציעה קבוצת קונסיסט ושותפיה: רדוקסיו – מערכת אחסון חדשנית שפיתחה מעין "מכונת זמן" המאפשרת חזרה אחורה לכל נקודה בזמן ונותנת מענה בין היתר, גם לאיום מתוכנות הכופר; נובו – המציגה את סביבת העבודה של העתיד עבור מכשירים סלולאריים; מודלים חדשים בפרינט בוס – מערכת הניהול והפקת המסמכים המתקדמת בישראל; ו-אקרן – מערכת חדשנית לניטור והקלטת משתמשים.

לאווירה הייחודית של הכנס, תרמו בנוסף גם קטעי המעבר המשעשעים מבית SysAid, המציגים באופן הומוריסטי את התמודדויות אנשי ה-IT עם תקלות שחווים עובדי ומנהלי הארגון. כולל סרטוני וידיאו מושקעים בכיכובם של אנשי SysAid ובראשותה של שרית להב, מנכ"לית SysAid, שמובילה את SysAid לשבירת שיאים חדשים בכל שנה.

אקורד הסיום נשמר לשחר חסון במופע סטנד-אפ. בנוסף נהנו המשתתפים מאוכל משובח, הדרכה של צוות "נא לגעת" בשפת הסימנים, טעימות יין במסעדת בלק אאוט המפורסמת ומהאווירה המיוחדת של מרכז "נא לגעת" בנמל יפו.

ב-SysAid ובקונסיסט מחכים לראות שוב את כל המשתתפים באירוע הבא, ומזמינים אתכם, אם לא הגעתם לכנס, ליצור קשר וללמוד על הדרך שבו גם הארגון שלכם יכול ליהנות מהיתרונות של SysAid ולהצטרף ליותר מ-500 הלקוחות המרוצים של SysAid בישראל.

לאתר של SysAid ישראל לחצו כאן.

אירועים קרובים