תוכן שיווקי
לקראת אירוע - CITRIX ROADSHOW, יום ג' 8 בנובמבר, סטוקו

סיטריקס דורגה על ידי גרטנר ברביע המובילים בתחום סנכרון ושיתוף המסמכים

זאת השנה השלישית ברציפות שהחברה מדורגת כמובילה בתחום

19/09/2016 14:52
ברונו בלישה, מנהל מכירות סיטריקס באינוקום מקבוצת אמן

סיטריקס (Citrix), המספקת פתרונות Workspace as a service ומיוצגת בישראל על ידי אינוקום מקבוצת אמן, דורגה על ידי ד"וח גרטנר (Gartner) ברביע המובילים בתחום סנכרון ושיתוף מסמכים לארגונים (EFSS) שנה שלישית ברציפות על פתרונה בתחום Sharefile.

Sharefile הוא פתרון מאובטח לשיתוף וסנכרון מסמכים התומך בארכיטקטורה היברידית, וכך מאפשר לארגון לבחור האם לשמור את המסמכים בענן של Sharefile, בענן חיצוני או On premise.

הפתרון מצפין את הקבצים גם בזמן מעבר וגם בעמידה, ומאפשר השמדה מיידית של כל המסמכים הנמצאים במכשיר שבסיכון. Sharefile מסונכרן עם יתר הפתרונות של סיטריקס לסביבת העבודה הניידת, וכך מאפשר ומהווה את עמוד הטווח לפתרונותיה המובילים.

סיטריקס היא מובילה עולמית בתחום סביבות העבודה הניידות. החברה מספקת פתרונות וירטואליזציה, ניהול מובייל עסקי, תקשורת ושירותי ענן. פתרונות סיטריקס מספקים ניידות עסקית דרך סביבת עבודה מאובטחת ופרטית, המספקת למשתמשיה גישה מיידית לאפליקציות, דסקטופים, מידע ותקשורת בכל מכשיר, על כל רשת ושירות ענן.

עם הכנסות שנתיות של 3.28 מיליארד דולר בשנת 2015, פתרונות סיטריקס נמצאים בשימושם של מעל ל-400 אלף ארגונים ומעל ל-100 מיליון משתמשים בעולם.

לדברי ברונו בלישה, מנהל לקוחות סיטריקס באינוקום מקבוצת אמן: "המיקום של סיטריקס ברביע המובילים של גרטנר בתחום שיתוף וסנכרון מסמכים מדגיש את הערך המוסף ואת החדשות ש-Sharefile מספק ללקוחותינו. כמובילה בתחום שיתוף המסמכים סיטריקס ממשיכה לייצר טכנולוגיות המשדרגות את לקוחותינו ומאפשרות להם לבצע את עבודתם השוטפת בצורה קלה ומאובטחת".

אירועים קרובים