תוכן שיווקי

בזק משיקה פתרון מאובטח לשיתוף וסנכרון מידע לעסקים על בסיס חוות שרתים מקומית

בניגוד לשירותי שיתוף קבצים ארגוניים אחרים, הנתונים נשמרים בחוות השרתים של החברה בישראל ולא יוצאים לגופים חיצוניים או לאחסון בחו"ל

19/09/2016 07:10
המנכ"ל הזמני של בזק? קובי פז. צילום: קובי קנטור ז"ל

בזק הכריזה על השקת פתרון ייעודי לשיתוף וסנכרון קבצים לעסקים, כחלק ממהפכת שירותי הענן שמציעה ללקוחותיה העסקיים במסגרת שירותי Business Cloud Services.

הפתרון החדש מבוסס על פלטפורמת שירותי המידע לעסקים אותו פיתחה סיטרה (Ctera), המתמחה בפתרונות אחסון קבצים משולבי ענן. פתרון השיתוף החדש מאפשר ללקוחות בזק לשתף ולסנכרן מידע פנים ארגוני באופן מאובטח.

השירות החדש יאפשר לארגונים ועסקים בינוניים לעבוד בצורה יעילה ומאובטחת אל מול שרתי הענן של בזק, ולהעביר בקלות מידע פנים ארגוני, מבלי להשתמש בשירותי שיתוף קבצים פתוחים, שאינם עומדים בדרישות אבטחה ארגוניות.

בבזק ובסיטרה מדגישים כי בניגוד לשירותי שיתוף קבצים ארגוניים אחרים, המוצר המשותף שלהם שומר על הנתונים באופן מוצפן בחוות השרתים של בזק בישראל, ולא יוצא לגופים חיצוניים או מאוחסן בחוות שרתים בחו"ל.

המוצר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר וכולל יכולות אימות כפול וזיהוי משתמש באמצעות מספר מרכיבים וקודים מאובטחים.

לדברי קובי פז, סמנכ"ל החטיבה העסקית של בזק, "שירותי הגיבוי וסנכרון מידע בענן מעניקים ללקוח העסקי את השקט הנפשי לו הוא זקוק עם גישה למידע מכל מקום בעולם בצורה מאובטחת ונוחה. כמו בכל שירותי הענן שמציעה בזק, גם בשירות זה הלקוח יכול להתאים את הפתרון בהתאם לצרכיו המשתנים של העסק, תוך חיסכון ניכר בהוצאות השוטפות בעסק".

עודד נגל, סמנכ"ל פיתוח עסקי בסיטרה

עודד נגל, סמנכ"ל פיתוח עסקי בסיטרה

"סיטרה גאה בשיתוף הפעולה עם חברת התקשורת הגדולה בישראל", אומר עודד נגל, סמנכ"ל פיתוח עסקי בסיטרה, "הפתרון המאובטח של סיטרה יחד עם דרישות האבטחה המחמירות של בזק בחוות השרתים, נותן מענה ייחודי לחברות במגזר העסקי הישראלי".

"שיתוף וסנכרון קבצים בתוך הארגון הפך להיות אתגר עבור צוותי ה-,IT והפתרון המשולב של סיטרה ובזק נועד לענות בדיוק על צורך זה. בנוסף קיימים יתרונות נוספים עבור ארגונים המשתמשים בפתרון המשולב כגון רמת תמיכה ושירות גבוה אשר תספק בזק וכן לוקליזציה מלאה ושפת ממשק בעברית".

אירועים קרובים