תוכן שיווקי
לקראת אירוע - CITRIX ROADSHOW, יום ג' 8 בנובמבר, סטוקו

סיטריקס נבחרה על ידי גרטנר כמובילה בתחום ה-Application Delivery Controllers

זאת השנה העשירית בה סיטריקס נבחרת לרביע המובילים בתחום זה

18/09/2016 14:26
תומר פרי, מנכ"ל אינוקום מקבוצת אמן

סיטריקס (Citrix), המספקת פתרונות Workspace as a service ומיוצגת בישראל על ידי אינוקום מקבוצת אמן, דורגה על ידי ד"וח גרטנר (Gartner) ברביע המובילים בתחום ה-Application Delivery Controllers שנה עשירית ברציפות על פתרונה Citrix Netscaler. הבחירה הזאת מצטרפת לבחירה של סיטריקס כמובילה גם בתחום סנכרון ושיתוף המסמכים.

Citrix Netscaler הוא פתרון ניידות המספק לארגון את האפשרות לעבוד מכל מחשב גם מחוץ לארגון. ה-Netscaler מאפשר לעבוד בצורה בטוחה, מהירה וקלה מהבית, ללא פגיעה בביצועי היישומים וללא Downtime. בנוסף, טכנולוגיית ה-TriScale מנתבת את יכולות השרתים על פי הצרכים המידיים של הלקוח.
על פי דו"ח גרטנר האחרון, ה-Netscaler מספק מגוון רחב של אפשרויות יכולות ותכונות המתאימות לאנטרפרייזים ובעל יכולות סקאלביליות ברמה גבוהה. אחד מהיתרונות הבולטים הוא הסנכרון עם שאר הפתרונות המתקדמים של סיטריקס כולל ה-XenApp ,XenMobile ,XenDesktop, ועוד. הסנכרון מפשט מאוד את העבודה ומקל על הארגונים.

לדברי תומר פרי, מנכ"ל אינוקום מקבוצת אמן, "סיטריקס מוכיחה שוב ושוב שהיא המובילה בשוק בתחומיה. כבר שנה עשירית שגרטנר מכיר בסיטריקס כמוביל בתחום ה-Application Delivery Controllers ושנה שלישית בתחום סנכרון ושיתוף המסמכים. סיטריקס תמשיך להוביל את השוק בשנים הבאות ולספק ללקוחותיה את הפתרונות הטובים ביותר".

סיטריקס היא מובילה עולמית בתחום סביבות העבודה הניידות. החברה מספקת פתרונות וירטואליזציה, ניהול מובייל עסקי, תקשורת ושירותי ענן. פתרונות סיטריקס מספקים ניידות עסקית דרך סביבת עבודה מאובטחת ופרטית, המספקת למשתמשיה גישה מיידית לאפליקציות, דסקטופים, מידע ותקשורת בכל מכשיר, על כל רשת ושירות ענן. עם הכנסות שנתיות של 3.28 מיליארד דולר בשנת 2015, פתרונות סיטריקס נמצאים בשימושם של מעל ל-400 אלף ארגונים ומעל ל-100 מיליון משתמשים בעולם.

אינוקום מקבוצת אמן הינה Value Added Distributor המייצגת בישראל חברות IT מובילות ומתמקדת בייצוג והפצת פתרונות אבטחת מידע, סייבר וניהול רשתות חדשניים לשוק הישראלי.

מאז הקמתה עובדת החברה עם יצרניות מובילות ועם שותפים מקומיים מובילים לביצוע הטמעות מוצלחות של טכנולוגיות IT חדשות. אינוקום מציעה מוצרים ופתרונות לתחומי אבטחת רשתות, אופטימיזציות WAN ושירותי ניהול מבוססי ענן.

יחד עם השותפים העסקיים שלה, אינוקום מציעה את הפתרונות המתאימים ביותר ללקוחותיה, על מנת שאלה ייהנו מיתרון תחרותי דרך חדשנות טכנולוגית. בין הפתרונות המיוצגים על ידי אינוקום בישראל: Citrix ,Palo Alto Networks ,Kaspersky LAB ,Proofpoint ,Mojo Networks CipherCloud , Good ועוד. למידע נוסף, בקרו באתר החברה.

אירועים קרובים