רבעון שיא ל-A10 Networks
A10 Networks סיימה הן את הרבעון השני והן את המחצית הראשונה של השנה, עם גידול בהכנסות וקיטון מתמשך בהפסדים.
מהדו"חות שפרסמה החברה עולה כי היא רשמה במהלך ששת החודשים הראשונים של 2016 עלייה של 17.50% בהכנסות ל-110.93 מיליון דולר בהשוואה מהחציון המקביל. גם הרווחיות השתפרה בתקופה זו: הרווח התפעולי גדל ב-17.16% ל-83.498 מיליון דולר וקיטון מתמשך בהפסד הנקי – ב-63.9% ל-14.47 מיליון.
ברבעון השני של השנה גדלו ההכנסות של A10 ב-20.0% ל-57.13 מיליון דולר – מעל לתחזיות האנליסטים, שציפו כי ההכנסות שלה יעמדו על 56.1 מיליון.
ההכנסות מלקוחות אנטרפרייז צמחו ל-32 מיליון דולר – גידול של 16% ביחס לרבעון המקביל. ההכנסות ממוצרים טיפסו ל-38.8 מיליון דולר, עליה של 16% ביחס לרבעון המקביל גם כן. מזומנים ושווי ערך למזומנים הגיעו ל-113.7 מיליון דולר – עלייה מ-96.2 מיליון דולר ברבעון המקביל – גידול של 15.4%.
השורה התחתונה
ההפסד נקי למניה מתואם (GAAP) נחתך מ-10 מיליון דולר או (0.16 דולר) למניה, ל-4.9 מיליון דולר או (0.08 דולר). הפסד נקי לא-מתואם (non-GAAP) לרבעון שני 2016, הנו 1.1 מיליון דולר או (0.02 דולר) למניה – חיתוך מהותי מהרבעון המקביל של 2015 כאשר הפסד נקי לא-מתואם של 5.3 מליון דולר או (0.09 דולר) למניה נרשם.
לי צ׳אן, נשיא ומנכ״ל A10, מציין כי "דיווחנו על הכנסות שיא בזמן שמוצרי אבטחת-מידע המתקדמים שלנו יחד עם טכנולוגיית הענן מבוססת פלטפורמת ה-Thunder, מובילים את החברה לצמיחה".
"גם שיפרנו משמעותית את ׳השורה התחתונה׳ שלנו, ואנו מאמינים שאנחנו בכיוון נכון להשגת היעדים הפיננסיים שלנו לשנה. בנוסף לביצועים החזקים שלנו הרבעון, החלטנו על צעד אסטרטגי על מנת להאיץ את חזון Harmony של A10 ולהרחיב את קהל המטרה של החברה על ידי רכישת Appcito.