תוכן שיווקי

קבוצת לנדא מצאה פתרון משתלם לגיבויים במערכותיה

27/07/2016 14:27
קבוצת לנדא

קבוצת לנדא הטמיעה לאחרונה במערכותיה מערך אחסון מבית Nexenta המבוסס על חומרת דל (Dell), על מנת לתת פתרון גיבוי מלא לכלל מערכות המחשוב של הקבוצה. מערך אחסון זה כולל נפחים גדולים וקצבי כתיבה לדיסק ללא הגבלה, באמצעותו, קבוצת לנדא הצליחה להתמודד עם בעיות כגון: נפחים שכל הזמן גדלים, עלויות נפח גיבוי גבוהות וזמני ריצות גיבוי איטיים.

קבוצת לנדא בדקה מספר אפשרויות לרכישת מערכת גיבויים מחברות שונות ומוכרות בתחום, ואף נבדקה האפשרות לחדש את המערכת הקיימת שנרכשה לפני שלוש שנים. אפשרות זו לא מומשה בשל מצוקת הנפחים והעליות גבוהות.


קבוצת לנדא בחרה לבסוף ב-Virtual IT להטמעת מערך האחסון מבית Nexenta בשל הכרות רבת השנים עמה, תמיכתה במערכות המידע של הקבוצה והפרויקטים המוצלחים שביצעה.

עוד יצוין כי נכון להיום, Virtual IT הינה החברה היחידה בישראל המוסמכת על ידי Nexenta לביצוע ההטמעה כאמור. ל-Virtual IT יש את הידע והניסיון להטמיע מערך אחסון מבית Nexenta, החל ממערכי אחסון בעלי TB בודדות ועד לחברות אנטרפרייז, הזקוקות למערכי אחסון אינסופיים.

נפחים ענקים בשילוב ביצועים מעולים

תוצאות ההטמעה היו מרשימות: קיצור ריצת הגיבוי משלושה ימים ללילה אחד בלבד, חלק גדול מהגיבויים דוחסים מידע ב-40%-30% ומגדילים בכך את שטח הגיבוי, ותוכנת הגיבוי אשר מבצעת דחיסה ו-Dedup מובנה הניבה קצבי כתיבה מעולים של 600-700 מגה-בייט לשנייה.

Nexentastor הוא מערך אחסון ייחודי וגמיש שנותן שקט תעשייתי לארגון, מספק ביצועים מדהימים שמתקבלים על דיסקים איטיים, תודות לשימוש מתקדם בזיכרון מטמון על דיסקים מבוססי SSD, ובעל יכולת להתממשק לכל מערכת, בכל פרוטוקול בצורה חלקה ואמינה.

"ממליץ בחום על הפתרון של Nexenta"

"לא חששנו להתנסות במערך האחסון של Nexenta כי סמכנו על ההמלצה של Virtual IT איתם אנו עובדים שנים רבות", אמר מנמ"ר קבוצת לנדא, גיא פרידמן. "היום אני יכול לומר שהתוצאות מרשימות הרבה מעבר למה שציפינו".

פרידמן הוסיף ואמר כי "הפתרון של Nexenta נותן לנו שטח אחסון דחוס ומהיר במחירים נמוכים משמעותית מהמתחרים בשוק ואת התמיכה על המוצר אנחנו מקבלים מ-Virtual IT, שלהם ניסיון רב עם המוצר וכולל אחריות חומרה של דל. בנוסף, במקרי קצה, אנו נהנים מתמיכת תוכנה ישירה של Nexenta באנגלית עם נציגים אמריקנים".


"אני ממליץ בחום על הפתרון של Nexenta. קודם כל, כי כלכלית המוצר זול משמעותית מכל פתרון אחר, ובעיקר כי קצבי הגיבוי מאוד מרשימים, וזה משהו שלא רואים היום במערכות אחרות. כמו כן, מקבלים גם אחריות כוללת ישירה של חברות ענק ללא הגבלת זמן וללא נעילת יצרנים".

"מערך האחסון מבית Nexenta מספק לנו פתרון אחסון משולב, בעל יכולת התאמת גודל, ביצועים גבוהים, תמיכה מלאה ועלות נמוכה, שאין מקביל לו בתעשייה" סיכם גיא את מהלך ההטמעה של מערך האחסון מבית Nexenta בקבוצת לנדא.

לעמוד המוצר לחצו כאן.

אירועים קרובים