תוכן שיווקי
לקראת אירוע - OASIS, יום ג' 19 ביולי, LAGO

לספק מענה לאיומים והתקפות שיתגלו – ובזמן אמת

14/07/2016 16:00
נעם עמית, מנהל הפעילות באזור ישראל ואגן הים התיכון בגארדיקור

על פי מחקר שפורסם בעיתון כלכליסט במהלך חודש יוני, 87% ממקבלי החלטות בתחום ה-IT בישראל העריכו כי הארגון שלהם רגיש מאוד למתקפת סייבר וכמעט חצי מהם (49%) מצפים להתקפת סייבר ב-90 הימים הקרובים.

עוד פורסם כי יותר משליש (35%) ממנהלי מערכות המידע באירופה מסכימים כי אחת מהחולשות הגדולות ביותר בארגון בעת מתקפת סייבר, הוא שהאיומים להתקפות מתקדמים מהר יותר מההגנות. יחד עם איטיות התגובה של הארגונים, קיים חשש אמיתי ומוחשי שהארגונים לא יוכלו עוד להגן על עצמם.


גארדיקור
(Guardicore) מספקת מענה לאזור הרגיש ביותר לארגון – חוות השרתים (דטה סנטר) שלמעשה נשארה מאחור במירוץ החימוש כנגד התוקפים. המוצר מספק את הפתרון המתקדם ביותר לאבטחת חוות שרתים מודרנית בעזרת זיהוי חדירות בזמן אמיתי, ניתוח וטיפול בפוגענים לרבות תולעים, נוזקות, רוגלות ופעולות אנוש.

הפתרון עושה שימוש בשתי שיטות טכנולוגיה מתקדמות: Threat Deception ו-Big data analytics ובתוך כך מאפשר הגנה מפני התקפות ממוקדות והתקפות APT. הפתרון תומך בכל סביבה אפשרית; פיזית, וירטואלית או בענן, ובנוי לעבוד עם קצבי תעבורה אדירים הקיימים כיום בחוות השרתים.

כחלק אינטרגלי מהמערכת, הפתרון מספק ניראות מלאה של כל הקשרים בדטה סנטר עד רמת התהליך הבודד, כך שארגונים מקבלים יכולת חדשה להבנה של הנעשה בחוות השרתים שלהם, דבר שלרובם לא התאפשר בעבר.

המערכת מבצעת מיפוי של כל התקשורת בין השרתים באופן אוטומטי ומדויק, כך שניתן לקבל פירוט מלא בחתכים שונים לגבי האפליקציות שרצות ודפוסי התקשורת שלהם. מידע זה מאפשר קבלת התראות על חריגה מדפוסי ההתנהגות הקבועים של השרתים, עד לרמת התהליך הבודד (process level network visibility).

לדברי נעם עמית, מנהל הפעילות באזור ישראל ואגן הים התיכון בגארדיקור "הפתרון המוצע על ידינו מאפשר לארגונים להגביר את רמת האבטחה הקיימת בחוות השרתים הפיזיים והוירטואליים, להוסיף יכולות מתקדמות של זיהוי חדירות (Breach Detection) ולספק מענה לאיומים והתקפות שיתגלו, והכל בזמן אמיתי".

"נכפיל את היקף המכירות ל-2016"

"ממפגשים עם לקוחות ושותפים מתקבלות תגובות נלהבות מהטכנולוגיה החדשנית שלנו, ומעל 80% מהלקוחות הנחשפים לטכנולוגיה מעוניינים להתקדם לבדיקת הוכחת יכולת (POC) של הפתרון, מגמה שאנו צופים שתלך ותגבר מרבעון לרבעון, כך שעד סוף השנה נכפיל את היקף המכירות ל-2016".

פתרון האבטחה של גארדיקור מיועד להגן על חוות השרתים הן באמצעות זיהוי של ניסיונות התנועה של התוקף בשלב התנועה הצידית (lateral movement) והן באמצעות ניתוח וניראות של כלל התנועה המורשית ברשת בהתאם למדיניות הלקוח.

ארכיטקטורת המוצר נבנתה מראש באופן המאפשר לספק מענה לדרישות אבטחה מתקדמות של חוות השרתים המודרנית לרבות יכולות מתקדמות של ניראות (visibility) ברמת אפליקציות ותהליכים בין שרתים וירטוראליים (East West). בניגוד לפתרונות שנותנים מענה לווקטור תקיפה אחד או יותר, המוצר של גארדיקור נועד לספק הגנה על הנכסים עצמם.

"מדיניות ערוצי ההפצה שלנו מתבססת על עבודה עם אינטגרטורים מובילים בתחומי האבטחה והתקשורת. בחרנו בשיתוף פעול  עם אואזיס (Oasis), חברת בוטיק בתחום אבטחת המידע והתקשורת, מתוך כוונה להיכנס לסקטורים ולתחומים חדשים. עד כה שיתוף הפעולה פורה ורשימת הלקוחות המשותפים הולכת וגדלה מיום ליום", מוסיף עמית.

עמוס רוזנבוים, CTO אואזיס. צילום: יח"צ

עמוס רוזנבוים, CTO אואזיס. צילום: יח"צ

לדברי עמוס רוזנבוים, CTO של אואזיס, "בחנו מספר חברות בתחום ההגנה מפני התקפות מתקדמות, ובחרנו בגארדיקור משום שהיא מביאה חדשנות טכנולוגית לטיפול בפערים הקיימים כיום לגבי התקפות מתקדמות ויכולת ניראות והבנה של הקשרים והתהליכים בעומק הדטה סנטר. באמצעות גארדיקור נוכל לעזור ללקוחות שלנו לגשר על הפערים האלה ולהתגונן טוב יותר מפני תוקפים שבימים אלה נעשו הרבה יותר מתקדמים ומתוחכמים".

אירועים קרובים