תוכן שיווקי

תוכנית FlashAdvantage 3-4-5 של נט-אפ הופכת את הדטה סנטר באופן מלא למציאות

06/07/2016 16:59
תוצאות טובות. נט-אפ

נט-אפ (NetApp) מכריזה על תכנית FlashAdvantage 3-4-5, הכוללת את ההבטחה היחידה בתעשייה לשיפור יעילות האחסון בשיעור של 4:1. תכנית זו, בשילוב כונני ה-SSD החדשים של החברה בנפח 15 טרה-בייט, הופכת את ה-Flash לפלטפורמה האידיאלית לאיחוד עומסי עבודה עבור צורכי התשתית של הלקוחות.

"האימוץ של פתרון Flash על ידי לקוחות תלוי לרוב בעלות הבעלות הכוללת (ROI)", אמר קימברלי בייטס, מנהל שותפים ואנליסט ב-Evaluator Group.

"תכניות כגון FlashAdvantage 3-4-5 יסייעו למשתמשים להצדיק את הערך הכלכלי של פתרונות Flash, מכיוון שהם בודקים את הקיבולת האפקטיבית של כונני SSD שהיא גדולה הרבה יותר מהקיבולת של כונני הדיסק הגדולים ביותר הקיימים כיום".

עלות נוחה וללא כל סיכון

"כוננים חדשים בקיבולת גבוהה ומגמת הפחתת המחירים של טכנולוגיות Flash גורמים לשינוי במערכת הציפיות והשיקולים הכלכליים של מחלקות ה-IT הארגוניות", אמר לי קאסוול, סגן נשיא למוצרים, פתרונות ושיווק שירותים בנט-אפ.

"תכנית FlashAdvantage 3-4-5 שלנו פותחה תוך רצון להסיר את המכשולים הכרוכים באימוץ פתרונות Flash ולסייע ללקוחות לזהות את ההבטחה הטמונה במרכז נתונים המבוסס על Flash באופן מלא – פשטות, עלות נוחה וללא כל סיכון".

היתרונות של תכנית FlashAdvantage 3-4-5 כוללים: הבטחה לביצועים טובים פי שלושה – שיפור הביצועים בשיעור של פי שלושה לפחות עם אחסון מבוסס Flash באופן מלא של נט-אפ. יעילות מובטחת בשיעור של 4:1 – צמצום נפח האחסון בו נעשה שימוש בשיעור של לפחות 4:1 עם אחסון מבוסס Flash באופן מלא של נט-אפ. בשילוב עם כונני SSD בנפח 15 טרה-בייט הראשונים בתעשייה יכולים כעת לקוחות לאחסן יותר מ-1 פטה-בייט של נתונים במדף אחסון בודד.

חמש דרכים להתחיל לעבוד

בנוסף מבטיחה נט-אפ חמש דרכים להתחיל לעבוד – בנוסף להבטחה לביצועים טובים פי שלושה ולהבטחת שיפור היעילות בשיעור של 4:1, פיתחה נט-אפ מגוון דרכים שייקלו על לקוחות לאמץ פתרונות Flash, כולל גרסת התנסות ללא תשלום וללא סיכון, תכנית לשדרוג הבקר ללא תשלום וכן הרחבת מסגרת האחריות.

התכנית FlashAdvantage 3-4-5 זמינה בכל רחבי העולם. לפרטים נוספים על אודות התכנית, כולל ההבטחה ליעילות מובטחת בשיעור של 4:1, לחצו כאן.

ארגונים מובילים בכל רחבי העולם סומכים על התוכנות, המערכות והשירותים של נט-אפ בניהול ובאחסון הנתונים שלהם. לקוחותינו מעריכים את עבודת הצוות, את המומחיות ואת הלהט שלנו, שמסייעים בהצלחתם היום ובעתיד.

למידע נוסף, בקרו באתר החברה.

אירועים קרובים