CA Technologies מספקת פתרונות ניהול חדשים לאג'ייל
יכולות חדשות מחברות בין יוזמות עסקיות על מנת לפתח פעילות, להכפיל את הפרודוקטיביות ולבצע את האספקה במהירות גבוהה יותר ב-50%
CA Technologies, המיוצגת בישראל על ידי NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, הכריזה על יכולות חדשות בסל מוצרי ה-Agile Management שלה. היכולות החדשות מאפשרות לארגונים לספק ערך במהירות גבוהה יותר, החל מהתכנון דרך הביצוע ועד לתמיכה בלקוחות.
"בכלכלת האפליקציות היום, החברות המצליחות ביותר מתאימות עצמן באופן דינאמי כדי לנצל הזדמנויות חדשות בשוק ולהגיב במהירות על הציפיות של הלקוחות. על מנת להציג רמה זו של זריזות וגמישות עסקית (Business Agility), יש לתכנן מערכת הפעלה עסקית למהירות, היגוי והזדמנויות" אמרה ריטו מהאנדרו, סגנית נשיא למכירות של פתרונות ניהול אג'ייל ב-CA technologies באירופה, המזה"ת ואפריקה.
היכולות המורחבות כוללות אינטגרציה בין CA Project & Portfolio Management (ר"ת CA PPM) ו- CA Agile Central (לשעבר Rally), גישות חדשות מבוססות פרסונה ל-PPM וניהול שירותי IT (קרי ITSM) עם PPM CA ו-CA Service Management ותכונות חדשות ב-CA Agile Central.
היתרונות של סל מוצרי ניהול האג'ייל המורחב כוללים:
● שילוב ייחודי של יכולות פיתוח אג'ייל וניהול סל פתרונות ארגוני מניעים זריזות וגמישות עסקית (Business Agility)
הפתרון המשולב של CA PPM ו-CA Agile Central מסייע לחברות לאזן ביעילות בין אג'יליות ו-Governance על ידי חיבור פעילותם של צוותי אג'ייל לפורטפוליו של הארגון.
קישוריות בין CA Agile Central ו-CA PPM מאפשרות לעבודתם של צוותי פיתוח ב-CA Agile Central (קרי Rally) להיות גלויה למנהלי פרויקטים ב-PPM CA, כך שהקצאת משאבים, התקדמות ומימון של תוצרים עסקיים הם שקופים יותר. הפתרון המשולב תומך בגישה אבולוציונית לאימוץ אג'ייל ומאפשר לחברות להמשיך להשתמש בשיטות מסורתיות, תוך אימוץ הולך וגדל של אג'ייל במטרה להשקיע מהר יותר בפורטפוליו, עם תוצאות עסקיות איכותיות יותר הניתנות לחיזוי.
● גישתה המבוססת פרסונה של CA ל-PPM מספקת ביצועי פרויקט משופרים
פתרון CA PPM החדש מספק למנהלי פרויקטים מודרניים דרך טובה יותר להיות בקשר עם הקבוצות שלהם באמצעות חוויית משתמשת אינטואיטיבית, שנועדה לפשט את העבודה ולהאיץ מהירות. כניסה אינטואיטיבית בזמן הנכון מספקת תובנות לגבי ביצועי הצוותים מול האסטרטגיה, ומאפשרת למנהלי פרויקטים לשמור על המוטיבציה של חברי הצוות ולהביא לביצועים טובים יותר בפרויקט. CA PPM הוכתרה כמנהיגה בשנה השנייה ברציפות בריבוע הקסם לשנת 2016 בתחום פרויקטי IT ואפליקציות תוכנה לניהול portfolio, ברחבי העולם.
● יכולות חדשות של CA Agile Central מאפשרות לצוותי פיתוח להיות מתואמים עם הערך העסקי
צוותי אג'ייל רבים מתמודדים עם אותם האתגרים – יש להם יותר מדי עבודה בתהליך, ואין להם יכולת מספיקה לראות איזה עבודה היא החשובה ביותר. CA Agile Central (קרי Rally) המאפשרת לצוותים לקשר טוב יותר בין אסטרטגיה לביצוע, מציעה כעת תכנון קיבולת, תכנון צוות ומעקב אחר שחרור גרסאות טובים יותר.
● חוויית משתמש חדשה ב-CA Service Management מביאה לזמני תגובה מהירים יותר
CA Service Management מעצים אנליסטים של ה-service desk להגיב מהר יותר לעבודות בעלות עדיפות גבוהה, באמצעות תעדוף העבודה, ומתן קונטקסט לקבלת החלטות. הדבר מאפשר לאנליסטים להגדיל באופן משמעותי את שיעור הדברים הנפתרים בקריאה הראשונה. עדכונים ל-CA Service Management מסייעים לעמוד בדרישות הפרודוקטיביות, ומספקים לאנליסטים הבנה קונטקסטואלית לגבי העבודה שצריכה להתבצע ומדוע.