תוכן שיווקי
לקראת אירוע - OASIS, יום ג' 19 ביולי, LAGO

"אחד האלמנטים החשובים בעבודה מול האינטגרטור הוא הגורם האנושי"

כך אמר ציון עזרא, סמנכ"ל מכירות באינוקום מקבוצת אמן, בראיון לקראת אירוע העשור של אואזיס

16/06/2016 11:42
ציון עזרא, סמנכ"ל מכירות באינוקום מקבוצת אמן

לקראת אירוע העשור של אואזיס (Oasis), שוחחנו עם עם ציון עזרא, סמנכ"ל מכירות באינוקום מקבוצת אמן על תחומי עיסוקה של החברה, ועל שיתוף הפעולה עם אואזיס.

ספר על תחומי עיסוקה של אינוקום והקשר לפאלו אלטו (Palo Alto) ופעילותה של אואזיס?
"אנו מתמקדים באינוקום בהפצת וייצוג מוצרי טכנולוגיה חדשניים לשוק ה-IT הישראלי, ופועלים עם שותפים מקומיים מובילים לביצוע הטמעות מוצלחות של טכנולוגיות IT חדשות".

"כחלק מעבודתנו אנו מציעים מוצרים ופתרונות לתחומי אבטחת רשתות, אופטימיזצית WAN ושירותי ניהול מבוססי ענן, המותאמים ללקוחותינו. אינוקום היא מפיצת הפתרונות של פאלו אלטו בישראל, וכחלק מהיותנו מפיץ בעל ערך מוסף הכולל מרכז תמיכה ומרכז הדרכה אנו שמחים על היותם של אואזיס כשותף בתהליך".


"למעשה העבודה עם אואזיס נעשית במסגרת פרויקטים משותפים. אואזיס היא חברה בת של טלרד, המתמחה בפתרונות תקשורת ואבטחת מידע בארגונים. מה שמייחד את פעילותם היא העובדה שהם מתפקדים כאינטגרטור בוטיק. כלומר, מדובר בחברה ממוקדת שמתמחה בתחום של תקשורת ואבטחת מידע".

"לאואזיס צוות טכני עם יכולות טכניות גבוהות ורמת שירות מתקדמת עבור ארגוני אנטרפרייז".

מדוע בחרתם לשתף פעולה עם אואזיס? כיצד אתם עובדים ביחד?
"כיום ישנו היצע רחב של אינטגרטורים בתחומים הללו. חשוב לנו לעבוד עם אינטגרטורים שממוקדים באבטחת מידע ויש להם צוות טכני איכותי, כאשר פרמטר חשוב נוסף הינו הגורם האנושי".

"למערכת היחסים יש משקל רב בתהליך העבודה עם מנהלי המכירות והאינטגרטור והיא עלולה להשפיע לטובה או לרעה על העבודה והתקדמות הפרויקט".

"ביחד עם אואזיס אנחנו עובדים על פרויקטים משותפים. במסגרת התהליך אואזיס יוצרים קשר עם הלקוח הפוטנציאלי ויחד איתנו ועם פאלו אלטו, אנו פועלים להשלמת העסקה".

"פעילותם באה לידי ביטוי בכל הקשור לחיי הפרויקט אותו הם מלווים בין אם בעזרה בקידום מכירות במידה ונדרש, סיוע של אנשים טכניים ומתן הסברים ללקוח, ביצוע POC (פיילוט אצל לקוחות) וכן ליווי לאחר שלב ההתקנה".

"בזכות שיתוף הפעולה המצוין של אואזיס ופאלו אלטו יחד עמנו באינוקום, הצלחנו ליצור גידול של מאות אחוזים בפעילות בשנת 2015, ואנו מצפים להמשך שיתוף פעולה טוב ויעיל ולשנה פורה כמו זו שהסתיימה".

תוכל לתת דוגמה לשיתוף פעולה כזה?
"לאחרונה ביצענו פרויקט משולב ב-BrightSource Energy המתמחה בתכנון, הקמה והפעלה של תחנות כוח סולריות, כשאנו לקחנו חלק בפרויקט באשלים. ביחד עם אואזיס פנינו אל הלקוח, קיימנו עמו פגישה טכנית בה הוסבר על המוצרים ותהליכי העבודה, בהמשך הדרך ביצענו POC והדגמנו את הציוד, והוכחנו ביחד עם אואזיס ופאלו אלטו את יכולותינו לאורך כל הפרויקט שבוצע".

מהם הפתרונות שאתם מספקים, ומה היתרונות של פאלו אלטו?
"הפתרונות שאנו מספקים באינוקום הם ה-Next Generation Firewall של פאלו אלטו. מדובר במוצרים המאפשרים את התאמתם האידיאלית לארגון וגודלו. בשונה מחברות אחרות היתרונות של פאלו אלטו מאוד בולטים, הן מבחינת השקיפות של כל האפליקציות והתקשורת שנכנסות לארגון והן איומים, וירוסים, פעילות של העובדים וכו'".

"המוצר מספק רמת אבטחת מידע גבוהה בהגנה על הארגון בזכות מנועי ההגנה הייחודיים וכן מבחינת ארכיטקטורת המוצר והביצועים הגבוהים שלהם. כל אלו באים לידי ביטוי גם במחיר האטרקטיבי וטיב השירות המלווה את התהליכים".

אירועים קרובים