תוכן שיווקי

BrightSource Energy בחרה בפתרון ה-Mobility של מיקרוסופט

הפתרון שהוטמע הינו חלק מסוויטת פתרונות ניידות ואבטחת מידע - EMS - מבית מיקרוסופט ● ההטמעה בוצעה על ידי YouCC ● שימי בן ברוך, סמנכ"ל ב-BrightSource Energy: "הפתרון פישט את דרך הניהול של פעילות המובייל, השיג שביעות רצון גבוהה של המשתמשים וכבונוס גם חיסכון כספי ניכר"

05/06/2016 16:07
מיקרוסופט

BrightSource Energy הטמיעה את פתרון Intune Microsoft, פתרון ה-MDM וה-MAM של מיקרוסופט (Microsoft), המשמש לניהול ואבטחה של מכשירי המובייל הארגוניים והאפליקציות הארגוניות.

הפתרון שהוטמע הינו חלק מחבילת הניידות הארגונית, EMS (ר"ת Enterprise Mobility Suite), חבילה של שירותים ומוצרים המספקת פתרון מלא בענן המאפשר גישה למידע ואפליקציות ארגוניות מכל מכשיר נייד ומכל מקום, תוך מתן אפשרויות לניהול יעיל, מאובטח ונוח. את ההטמעה ביצעה YouCC טכנולוגיות, המתמחה ביישום תשתיות וטכנולוגיות ענן ציבורי ופרטי.

BrightSource Energy עוסקת בפיתוח, הקמה והפעלה של מתקני אנרגיה סולרית גדולים ברחבי העולם. החברה מעסיקה מאות עובדים ברחבי העולם עם פעילות המתמקדת בארצות הברית, ישראל, סין, אירופה ודרום אפריקה.

מדיניות אבטחה וציות רגולטורי

פתרון ה-Intune של מיקרוסופט החליף את MobileIron, מוצר MDM צד שלישי בו השתמשה החברה בעבר. הצורך בהחלפת הפתרון עלה בעקבות המעבר ל-Office 365, שדרש פתרון שיאפשר ניהול מרכזי והתממשקות מלאה בין Office 365 לבין מערכת MDM. כמו כן במערכות עבר, במקרים רבים, היה צורך להמתין עם שדרוג גרסאות במכשירי הסלולר עד להפצה של גרסת MDM אשר תומכת בגרסאות התוכנה העכשוויות של מכשירי הסלולר .

Microsoft Intune הינו חלק מסוויטת פתרונות הניידות והאבטחה הארגונית של מיקרוסופט EMS (ר"ת Enterprise Mobility Suite). הפתרון מספק יכולות ניהול של מכשירים ניידים (Windows ,Androaid ,IOS) ונייחים (Mac ו-Windows כולל אינטגרציה מובנית ל-Windows 10) וניהול והגנה של אפליקציות מובייל (MAM ). בנוסף, הסוויטה מציעה החלה של מדיניות אבטחה וציות רגולטורי על מכשירי המובייל הארגוניים; ממשק אינטואיטיבי לניהול כלל המכשירים בארגון; שליטה על הדטה שנמצא על המכשירים, כולל הפרדה בין מידע ארגוני לפרטי ומחיקה סלקטיבית של מידע מהמכשיר ועוד.

שימי בן ברוך, סמנכ"ל מערכות מידע גלובלי ב-BrightSource Energy, מציין כי "ביצענו הגירה של מערך הדוא"ל מפתרון on-premise לפתרון הענן של מיקרוסופט. אלא שפתרון ה-MDM שעשינו בו שימוש, לא סיפק יותר פתרון ניהול אמיתי לאחר המעבר לענן בשל בעיית תאימות. זה כלל בעיית פונקציונאליות ברמת המשתמשים, מספר גבוה של תקלות בתפעול תיבות הדוא"ל, וסרבול של ניהול הפתרון".

יומיים עבודה בלבד

לדברי בן ברוך, "בדיקה שביצענו ל-Microsoft Intune הראתה שמדובר בפתרון אינטואיטיבי, קל לניהול, קל לתפעול ולשימוש ברמת המשתמשים. החיבור בין פתרון ה-MDM לתיבות הדוא"ל בענן הפך להיות פשוט וקל בזכות האינטגרציה בין רכיבי חבילת ה-EMS לבין Office 365. הפתרון גם מציע Self Service Portal המאפשר למשתמשים רישום מחדש או החלפת מכשיר בצורה עצמאית".

בן ברוך הוסיף כי "המעבר בין הפתרונות היה מהיר וקל ונמשך כיומיים עבודה בלבד. יתרון נוסף וחשוב של פתרון מיקרוסופט היה בתחום הכספי – הרישוי של הפתרון היה חלק מחבילת הרישוי הארגונית שלנו, מה שהוביל לחסכון כספי שכלל הפחתה של תשלומי הרישוי לספקית הטכנולוגיה הקודמת".

איציק צדקה, CTO ב-YouCC טכנולוגיות, המיישמת של הפתרון ב-BrightSource Energy, ציין כי "מיקרוסופט הוציאה פתרון MDM ששם דגש על תאימות עם פלטפורמת הענן שלה, פשטות ההגירה וההטמעה של המוצר בארגון, ובתפעול השוטף – הן ברמת גוף ה-IT והן אינטואיטיביות של השימוש על ידי היוזרים. הפתרון תומך בכל פלטרפומות המובייל המובילות ובמרבית המכשירים הפועלים היום בשוק, ותומך בצורה מלאה בקונספט ה-BYOD. הארגון מקבל שליטה מלאה בדטה שנמצא על מכשיר המובייל, והמשתמשים מקבלים פלטפורמה אינטואיטיבית ופשוטה לשימוש".

אירועים קרובים