תוכן שיווקי
לקראת אירוע - BMC Day Israel, יום ג' 7 ביוני, LAGO

MedOne בחרה בפתרון BMC RemedyForce לניהול השירות הטכני ללקוחותיה

05/06/2016 14:45
רוני שדה, מנכ"ל MedOne. צילום: דביר רוזן

MedOne, המתמחה בתחום מחשוב ענן ואירוח ואחסון מערכות מחשוב של ארגוני אנטרפרייז, בחרה בפתרון RemedyForce של ענקית התוכנה BMC, שפתרונותיה בישראל מופצים על ידי מטריקס, לניהול מערך השירות הטכני ללקוחותיה. היקף הפרויקט, שנמצא בעיצומו בימים אלה נאמד במאות אלפי שקלים.

פתרון BMC RemedyForce, המבוסס על גבי תשתית Force.com של SaleForce, הינו פתרון Help Desk מבוסס SaaS, המאפשר לחברות וארגונים לנהל את שרותי ה-IT  שלהם בענן באופן יעיל ומתקדם, עם כל היתרונות שמחשוב ענן מספק, לרבות מבנה עלויות ידוע מראש, זמינות מכל מקום ובכל זמן, וכן זמן הטמעה קצר במיוחד עם Time-To-Market מהיר. הפתרון מאפשר שימוש במתודולוגיות מובנות של תהליכי ITIL מרכזיים, כולל ניהול קריאות, ניהול בעיות ושינויים וניהול בקשות לשירות. לפתרון מאות התקנות ברחבי העולם.


פתרון זה שולב כחלק ממערכת חדשה שהטמיעה MedOne מבוססת SalesForce לניהול מערך המכירות שלה.

לדברי רוני שדה, מנכ"ל MedOne, "החברה נחשבת כיום לוותיקה והמובילה בישראל בתחום של אירוח תשתיות מחשוב של ארגוני אנטרפרייז, ובין לקוחותיה נמנים הבנקים הגדולים בישראל, חברות הביטוח והאשראי, קופות חולים ומשרדי ממשלה, חברות היי-טק, תעשייה ועוד רבים אחרים".

"במסגרת הרחבת הפעילות שלנו והשקת MedCloudOne, שירות מחשוב ענן מהמתקדמים בעולם, שהצטרף לשלושה מתקני דטה סנטר תת-קרקעיים קיימים של החברה, החלטנו לשדרג גם את מערך ניהול המכירות והשירות ללקוחות החברה, על מנת להבטיח שביעות רצון גבוהה יותר ללקוחותינו יחד עם חוויית לקוח ייחודית ואיכותית יותר".

"הבחירה בפתרון BMC RemedyForce נבעה מהניסיון המוכח והמוצלח של הפתרון בארגונים ומעושר היכולות שלו, לרבות התממשקות טבעית ומלאה לפתרון ה-SalesForces, זאת ללא צורך בפיתוחי ממשקים מיוחדים, שהיו דורשים מאיתנו השקעת משאבים רבים".

יגאל שחק, מנהל אגף BMC במטריקס

יגאל שחק, מנהל אגף BMC במטריקס

לדברי יגאל שחק, מנהל פתרונות אגף BMC במטריקס, נציגת BMC בישראל, "פתרון BMC RemedyForce, משלב בין הניסיון והמקצועיות של BMC בתחום ה-ITSM לבין פלטפורמת ה-SaaS מהמובילות בעולם, Force.com. מכאן שהוא הופך לבחירה טבעית עבור חברות וארגונים שמעוניינים ליישם פתרון מלא, מקצועי ומהיר, לניהול מערכי שירות IT בארגונים באופן המתקדם ביותר, תוך התבססות על מתודולוגיות מובנות של תהליכי ITIL מרכזיים".

אירועים קרובים