תוכן שיווקי
לקראת אירוע - FUTURE READY TOUR, יום א' 22 במאי, LAGO

תקשורת שמקדמת עסקים

19/05/2016 13:03

"סלקום, כקבוצת תקשורת מובילה בישראל, ממשיכה לבסס מעמדה בשוק העסקי ומעניקה ללקוחותיה העסקיים פתרונות תקשורת מקיפים מעולמות הנייד, הנייח והתקשורת הקווית", אומר אביב טגנסקי, מנהל תחום מוצרים ושירותים באגף השיווק של החברה.


לדבריו, "אנו מפתחים יכולות חדשות מעבר לתחומים המסורתיים של חברות תקשורת במטרה להיות השותף העסקי המועדף לארגונים הנזקקים לפתרונות אטרקטיביים במגוון יישומים, כולל מחשוב ענן".

אביב טגנסקי, מנהל תחום מוצרים ושירותים בקבוצת סלקום. צילום: סיון פרג'

אביב טגנסקי, מנהל תחום מוצרים ושירותים בקבוצת סלקום. צילום: סיון פרג'

הקבוצה רכשה יכולות טכנולוגיות ורשיונות הפעלה בספקטרום הערוצים השונים שמשרתים את התקשורת בין ובתוך עסקים, ובינם לבין ציבור הלקוחות שלהם. הערוצים שסלקום מציעה לארגונים מכל הגדלים, החל ב-SMB וכלה באנטרפרייז, כוללים:

● פתרונות אבטחת מידע ותקשורת (Networking) ו-System מתקדמים, שמהווים היום זרוע מרכזית בקבוצה ומאפשרים לה לספק מהידע והניסיון רב-השנים שלה בתחומים אלה ללקוחותיה. לקבוצה שותפויות רבות שנים עם היצרנים המובילים בעולם.
● רשת תמסורת ארצית עצמאית, דאבלנט – רציפות עסקית לתקשורת קווית באמצעות רשת הסלולאר, ופתרונות IP VPN.
● שירותי ענן מתקדמים כגון: DDoS ,WAF ,FW וירטואלי (VDOM).
● שירותי אינטגרציה באמצעות צוות IT מנוסה בתחזוקה ובאבטחת תשתיות אחודות, פתרונות תקשורת נתונים ועוד.
● שירותי דטה סנטר הפרוסים בשני אתרים בישראל, בראש העין וחיפה.
● טלפוניה עסקית נייחת פנים ארצית, שירותי IP CENTREX (מרכזיה וירטואלית בענן).
● דטה בינלאומי, קישוריות גלואבלית לארגונים מסונפים בארץ ובעולם.
● תקשורת סלולרית (לרבות דור רביעי) שמשרתת מיליוני מנויים.
● שיחות בינ"ל לחו"ל ומחו"ל.

מנועי צמיחה חדשים

טגנסקי מסביר כי "סלקום זיהתה את שירותי הענן ואבטחת המידע כמנוע הצמיחה החשוב ביותר בשנים הקרובות. היא גם זיהתה את היתרון התחרותי שלה על פני חברות אחרות, בכך שהיא קבוצת תקשורת המספקת ללקוח העסקי את כלל שירותי התקשורת שלו. אנחנו מבינים בתקשורת וזה היה טבעי מבחינתנו לפתח שירותים נוספים שיספקו ערך ללקוח העסקי".

"בתפיסה שלנו, הבסיס לתקשורת אפקטיבית הוא הסינרגיה בין השירותים, תכונה שמושכת את הלקוחות לעבר ספקים גדולים שמסוגלים להשקיע בתשתיות משתלבות", הוא אומר. "בשנים האחרונות הוסיפה סלקום תשתיות מתקדמות לתמיכה בפתרונות תקשורת קווית מעבר להשקעה ברשת הסלולרית המהירה שלה".

לדברי טגנסקי, "סלקום עסקים שמה דגש על הגברת פעילות בעולמות ה-System וזה היה טבעי מבחינתנו להדק את שיתוף הפעולה עם דל (Dell). השקענו משאבים רבים בידע הדרכות וליווי צמוד והתוצאות לא איחרו להגיע! זכינו בעסקאות רבות ומשמעותיות בתחום ה-System אצל לקוחות אסטרטגיים וגלובליים. הפתרונות שסלקום מספקת כוללים פתרונות בתחום השרתים והסטורג' ואפיון ארכיטקטורת תקשורת מורכבות בדטה סנטר עבור לקוחותיה הן בחוות השרתים של סלקום והן בחצר הלקוח, שמהווים דריסת רגל חשובה בתחום שהוא לב ליבו של כל ארגון עסקי גדול.

לדברי ג'ני כהן, מנהלת מוצר אינטרנט ודטה סנטר בשיווק העסקי, "על מנת לפתח ולהתקדם בתחום מחשוב הענן עלינו להתמחות ולדעת לספק פתרונות בתחום ה-System וזאת בכדי לספק פתרון Turnkey מלא ללקוחותינו. ההבנה שלקוחות אינם עוברים בבת אחת לצרוך שירותי ענן ובדרך כלל עובדים  בסביבה היברידית (ענן וחומרה), מחייבת אותנו לספק להם מענה משולב".

אירועים קרובים