תוכן שיווקי
לקראת אירוע - FUTURE READY TOUR, יום א' 22 במאי, LAGO

תים ודל: שיתוף פעולה לטובת הלקוח

17/05/2016 13:47
חררדו רודניק, ארכיטקט ראשי ומנהל מחלקת פריסייל באגף המכירות של מלם תים. צילום: יח"צ

ב-22 במאי 2016 יגיע לישראל הכנס הבינלאומי Dell Future Ready Tour שצפוי לזמן אליו מאות לקוחות של החברה ומומחים טכנולוגיים מחברות וארגונים. לקראת האירוע, ערכנו שיחה אחד על אחד עם חררדו רודניק – ארכיטקט ראשי ומנהל פתרונות וטכנולוגיות תשתיתיות באגף המכירות של תים, השותפה העסקית הבכירה של דל (Dell) בישראל.

ספר לנו על פעילות תים בתחום התשתיות ועל פעילותך בחברה?
"תים היא קבוצת פתרונות ושירותי ה-IT המובילה בישראל, תודות למגוון פתרונות המחשוב מקצה לקצה שהיא מציעה ללקוחותיה, והיקף פעילותה בתחומים אלו. בתחום התשתיות, אנו מציעים שירותי ייעוץ, יישום ואינטגרציה עבור קשת רחבה של פתרונות של כל חברות החומרה ותוכנות התשתית המובילות בעולם, לרבות דל".

"העובדה שאנו עובדים עם כל היצרנים הבולטים, מאפשרת לנו להתאים לכל לקוח את הפתרון הטוב ביותר לצרכים שלו ולאתגרים עמם הוא נדרש להתמודד. בנוסף לכך, אנו מציעים שירותי הטמעה, הדרכה ותמיכה לאורך כל הדרך – משלב התכנון, דרך היישום ועד התמיכה והתחזוקה בפועל".

"תפקידי בתים הוא לנהל את כל צוותי היועצים שלנו בתחום, תוך ייעוץ והכוונה ללקוחות, והתעמקות בפרויקטים המורכבים של החברה, הדורשים ידע וניסיון ייחודי".

ספר לנו על שיתוף הפעולה שלכם עם דל?
"לתים ודל שיתוף פעולה פורה ואסטרטגי במשך למעלה מעשור ובמסגרת שיתוף פעולה זה אנו מספקים לחברות וארגונים פתרונות מקצה לקצה הכוללים: שרתים, מחשבים ניידים, תחנות עבודה מקצועיות, מתגים, מערכות אחסון ופתרונות OEM ממגוון המוצרים של דל. בשנה החולפת, שיתוף הפעולה ביננו, 'קפץ מדרגה', ותים הוכתרה כשותפה הבכירה ביותר של דל בישראל".

"מאחר ואנו גם שותפים בכירים ואסטרטגיים של EMC, הרי כשהמיזוג הצפוי בין EMC ודל יתחיל לקרום עור וגידים, אנו נהיה במקום הנכון עם היכולות הנכונות. למעשה מדובר במכפיל כוח שיאפשר לנו למנף בצורה משמעותית את הידע, הניסיון והמומחיות שלנו עם הפתרונות של שתי החברות, ויציב אותנו בקדמת הבמה עבור הלקוחות והיצרנים כאחד".

מהם האתגרים שאתם מזהים כיום בקרב חברות וארגונים בתחום התשתיות?
"חברות וארגונים נדרשים כיום מחד לעשות יותר בפחות, קרי להתייעל,  ומאידך לבסס מודולים של חדשנות על בסיס מערכות המידע והתשתיות שלהן. בתוך זה יש אתגרים של התמודדות עם גידול בכמות המערכות הווירטואליות, נפחים וביצועים של מערכות אחסון, Big Data, מובייל, שימוש ב"חיישנים חכמים" (האינטרנט של הדברים) ומערכות טכנולוגיות שצריכות לתת מענה במתכונת של 24/7".

"אתגרים אלו, מחייבים אותנו להביא ללקוחות פתרונות מותאמים במיוחד עבורם, מוכחים ויעילים – הן בביצועים, הן בעושר היכולות והן בעלויות".

כיצד הפתרונות של דל יחד עם השירותים שלכם מסייעים לחברות וארגונים להתמודד עם האתגרים והמגמות בתחום התשתיות?
"דל שמה דגש רב על הובלה בתחום החדשנות סביב פתרונותיה. אחד העקרונות המנחים של דל, זה Just In Time – תפיסה שבבסיסה המוצרים והפתרונות מיוצרים ללקוחות בהתאם לדרישה ולצרכים של כל לקוח ולקוח, עם מינימום זמן מדף".

"שיטת עבודה זו מצמצמת באופן מהותי את המלאי של החברה ששוכב על המדף, מה שמפחית עלויות תוך הספקה של המוצרים החדישים בשוק".

"שילוב של פתרונות מתקדמים ועלויות אטרקטיביות, יחד עם הידע והניסיון שאנו מביאים איתנו סביב הפתרונות של דל, מבטיח ללקוחות פתרונות איכותיים בחזית הטכנולוגיה, המותאמים הן לצרכים והן לתקציב של הלקוח".

אירועים קרובים