תוכן שיווקי
לקראת אירוע - FUTURE READY TOUR, יום א' 22 במאי, LAGO

דל ומטריקס סיימו פרויקט הטמעה של מערך שדרת התקשורת בקריה האקדמית אונו

היקף הפרויקט מוערך בעשרות אלפי דולרים

16/05/2016 08:00
דל ומטריקס

דל (Dell) ומטריקס סיימו בהצלחה פרויקט הטמעה רחב היקף של החלפת מערך שדרת התקשורת (ה-Backbone) בקריה האקדמית אונו. היקף הפרויקט מוערך בעשרות אלפי דולרים.

הקריה האקדמית אונו נזקקה לפתרון מהיר, אמין ואיכותי אשר עומד בהגדרות הביצועים וה-Latency המחמירות ביותר, תוך שימת דגש על גידול מתמיד בצרכים, על היכולת לתמוך בתצורות מתקדמות, ועל תמיכה עתידית בנושא ה-SDN.


לדברי שלומי מרדכי, סמנכ"ל מערכות מידע ותקשוב, הקריה האקדמית אונו, "הפרויקט המקורי הגדיל את יכולות ה-Backbone שלנו ממהירות של 1 ג'יגה-בייט למהירות של 10 ג'יגה-בייט. מהירות זו תתמוך בצרכי הIT- שהולכים וגדלים אצלנו מדי שנה. כמכללה התומכת ב-10,000 סטודנטים, חשוב לנו להיות בחזית הטכנולוגיה, לאפשר יכולת גידול עתידית ולמקסם את רמת השירות הניתנת לסגל ולסטודנטים. הקריה האקדמית אונו חרטה על דגלה לתת את השירות הטוב ביותר ולעמוד בחזית הטכנולוגיה".

לדברי אורן לאופר, מנהל מערך מחשוב, הקריה האקדמית אונו, "המערכת מחברת היום את ליבת השרתים של הקריה, לצד חיבור מהיר של מתגי הקצה. היכולת לתמוך במגוון מהירויות וב-Latency של ננו-שניות תוך בניית מערך מיתוג (fabric) ללא STP (ר"ת Spanning tree), הגדיל את ביצועי הרשת בכל אספקט. פרויקט זה הצטרף לפרויקט ה-Security  שנרכש מדל, ומערך ה-SonicWALL מגיע כעת למהירויות סריקה של L7 Deep pocket inspection – מהירויות של 10 ג'יגה-בייט לשניה על מנת מנת לתמוך, לא רק במהירות ההולכת וגדלה, אלא גם ביכולות האבטחה המתקדמות המשולבות בפתרון".

לדברי יריב הרוש, סמנכ"ל מכירות של חטיבת אינטגרציה ותשתיות, מטריקס ישראל, "הפרויקט נועד לתת מענה לאתגרים הכרוכים במדרגיות וניהול הרשת של הקריה האקדמית אונו. מתגים אלו יאפשרו לקמפוס גמישות תפעולית לאורך כל חיי ההשקעה. המתגים שנבחרו מדגם 4810 Dell S יעניקו עבודה רציפה למשתמשי הקמפוס. כל המתגים בעלי יכולות מתקדמות לתמיכה צריכת חשמל נמוכה וזמני השהיה נמוכים בחצי בהשוואה למתגים אחרים".

לדברי כפיר אלפנדרי, מנהל תחום תקשורת Central Eastern Europe בדל ישראל, "אפיון הפרויקט נעשה בשיתוף ושקיפות מלאה עם הקריה האקדמית אונו. היכולת של דל להציע את הטכנולוגיה הטובה ביותר, בתג המחיר האטרקטיבי ביותר הינם רק נדבך אחד בבחירת הלקוח. היכולת של דל כמובילת שוק ה-Open Networking, והיכולת לעבוד ב-Open Flow, ולתמוך בכל טכנולוגית SDN פתוחה הקיימת בשוק, כמו היכולת להתקין על המתג מערכות הפעלה מגוונות – משאירות את יכולת הגמישות המקסימלית ללקוח ושימור ההשקעה בראיה העתידית כשער כניסה לעולם ה-SDN".

FUTURE READY TOUR

ב-22 במאי 2016 יגיע לישראל הכנס הבינלאומי Dell Future Ready Tour, בהשתתפות כ -800 לקוחות ואנשי מקצוע מהארגונים הגדולים בארץ.

הכנס יהיה מורכב ממושבים מקצועיים שיועברו בידי מומחי החברה והשותפים האסטרטגיים של דל מהארץ ומהעולם, ביניהם מיקרוסופט (Microsoft), אינטל (Intel) ואחרים. לאירוע יגיעו שורה של בכירים מאוד מדל העולמית, שלי לנצמן, מנכ"לית מיקרוסופט ישראל וגיא בר-נר, דירקטור שיווק ומכירות באינטל ישראל שגם ידברו באירוע.

באירוע תציג הענקית הבינלאומית דל את מגוון פתרונותיה מקצה לקצה – רשתות ארגוניות, אחסון, תשתיות נתונים מרכזים, פתרונות תוכנה, אבטחה וכיוב'. כמו כן, תוצב בכנס תערוכת אקספו שתציג את תיק הפתרונות המקיף של דל לצרכנים ולארגונים.

תאגיד דל מקשיב ללקוחותיו ומציע להם טכנולוגיות ושירותים מתקדמים המעניקים להם את הכוח לעשות יותר. למידע נוסף, אנא בקרו באתר דל ישראל.

דל ישראל הוקמה בשנת 1998 עם מחזור מכירות של מיליוני דולרים בודדים, שנסק ברמה של מאות אחוזים. החברה ממשיכה להפגין קצב גידול קבוע תוך רכישת לקוחות ארגוניים מובילים בכל מגזרי העסקים. דל ישראל מפיצה מגוון מוצרים ופתרונות מקצה לקצה, לשוק הפרטי והארגוני בעזרת שותפי ההפצה המובילים בישראל.

בשנת 2010 רכשה דל את Exanet, שהפכה למרכז הפיתוח של דל בישראל. בשנת 2012 רכשה דל את Quest העולמית ומחזיקה מרכז פיתוח באור יהודה. יחד עם קבוצת השיווק והמכירות, מונה כיום דל ישראל כ-200 עובדים.

אירועים קרובים